MENU

středa 14. srpna 2019

MÉ OBLÍBENÉ SMOOTHIE KOMBINACE

Krásné ráno vám přeji! Omlouvám se, že včera nevyšel žádný článek, ale poslední dny mám problémy s notebookem a musela jsem ho celý přeinstalovat. Koupila jsem si i nový disk, aby vše bylo rychlejší a konečně funguje tak, jak má! Dnes tu pro vás mám malou inspiraci v podobě mých oblíbených smoothie kombinací. Teď v létě tyhle ovocné bomby miluju a je to pro mě nejlepší osvěžení - společně s melounem, kterého bych do sebe nejraději cpala po kilech, haha.

Prvním favoritem je tenhle růžový zázrak a i když obsahuje červenou řepu, kterou možná někdo z vás v lásce mít nebude, pro mě je to oblíbená surovina už od dětství, kdy jsem se ji naučila jíst ve všech možných zpracováních. Funguje jako skvělý antioxidant a má spoustu dalších pozitivních vlastností jako je prevence rakoviny, snížení hladiny cholesterolu, posílení kostí atd. Její chuť zjemní banán a jablko. Stačí přidat trochu vody a výborné smoothie plné vitamínů je na světě!


Jako mé další oblíbené smoothie jsem vybrala tuto zelenou variantu. Základem je avokádo, které je zdrojem zdravých tuků a díky němu vás tenhle koktejl zasytí na delší dobu. Společně s jablkem, okurkou a banánem tvoří opravdu vynikající "smoothiečko" a pokud ho budete zkoušet, nic nezkazíte tím, když přidáte i trochu baby špenátu. Obdobnou variantu lze zkusit i s mraženým mangem. V tomto se fantazii meze nekladou a pokud i vy máte nějaké oblíbené kombinace budu ráda, když mi je napíšete do komentářů.

Vím, že do některých smoothie lze přidat místo vody i mléko (ať už to živočišné či rostlinné). Já jsem ale jeho odpůrce už od malička a i když jsem mu zkoušela dát šanci již několikrát, kamarádi asi nikdy nebudeme. Pro mě je to bohužel tekutina, která zkazí každý pokrm, protože mi absolutně nechutná a nemůžu jí vystát. :D To ale nemusí platit pro vás a můžete vše přizpůsobit své chuti! 

10 komentářů :

  1. Smoothie si doma vůbec neděláme, protože na to nemáme mašinu :-D ale ráda si je kupuji v Ugo, když máme třeba cestu do kina a chci takovou malou "sváču" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám snad nejradši kombinaci jahod a banánu, já vím, není to nic originálního, ale mě prostě chutná nejvíc! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že ovoce (a v podstatě i zeleninu) raději sním než vypiju :-). Jediné, co si občas udělám, je banánový koktejl (a to hlavně proto, že nemám moc ráda hodně zralé banány, takže když nějaký takový doma zůstane, tak mi víc "jede" v tom koktejlu).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (po sté píšu komentář) super inspirace Tyhle ovocné bomby taky miluju. ❤️

      Vymazat
  4. Na smoothie jsem si nedávno pořídila nový mixér, tak se těším, až to doma hned všechno vyzkouším! <3
    Díky za tipy! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou opravdu zajímavé kombinace. Musím, říct, že mi tento článek přišel vhod, protože jsem dnes měla na oběd červenou řepu a troška mi zbyla, a už se moc nemám k tomu ji zkonzumovat samostatně :D takže zkusím rozmixovat s tím banánem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si smoothie dělala hlavně v zimě a na jaře, pokud máš ráda zelené smoothie, tak zkus i místo avokáda špenát, je to moc dobrý, ale musí tam být něco sladkého a dávám ještě pomerančový džus, alespoň kousíček. :) Jinak já řepu nemusím, ale docela by mě zajímalo jak to chutná s řepou. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Výborné kombinace! Miluju grep ve smoothie, zkus to, třeba ti taky zachutná! :)

    OdpovědětVymazat