MENU

středa 30. října 2019

STŘEDA

Hezký večer vám přeji! Vypadá to, že s koncem října přichází ta pravá zima. Babí léto je pryč a já jsem si dnes poprvé říkala, že snad už budu muset vytáhnout zimní bundu. Také na vás takto působí počasí posledních dnů? Brrr! Každopádně prodloužený víkend byl krásný, ale já jsem ho jak na potvoru strávila doma při kupě jídla a seriálu. Opět jsem se vrátila k mému milovanému Útěku z vězení. Znám to téměř nazpaměť, ale mám takový dojem, že je to jediný seriál, který mě nikdy neomrzí. Dnes jsem byla s kamarádkou na kávě a momentálně se chystám sednout k diplomce, abych sepsala aspoň pár stránek. To je vlastně vše, co jsem za dnešní den stihla, haha. I takové dny jsou...

Všimla jsem si, že obchodní centra už začínají s vánoční výzdobou a mé oblíbené Pepco právě naskladňuje vánoční ozdoby a dekorace. Je neuvěřitelné, že za chvíli tu skutečně máme Vánoce a já už bych pomalu měla přemýšlet, co komu dám. Letos jsem totiž naprosto bez nápadů. Zatím se mějte krásně a pokud slavíte Halloween, užijte si ho zítra naplno!

7 komentářů :

  1. Taky už pomalu začínám přemýšlet nad dárky na Vánoce. Pár nápadů už mám, jen je zrealizovat a bude to fajn. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu říct, že jsem v tomto období velmi vděčná, že tady v Anglii nemáme takovou zimu a zatím bych řekla, že stále přetrvává babí léto :) A Útěk z vězení je i můj oblíbený seriál, hodně mě bavil.
    A na nakupování dárků se už těším, naštěstí nápadů je dost, jen v obchodech nic moc. Byla jsem nakupovat o víkendu a kromě pár věcí z Lushe jsem nepořídila vůbec nic, ani pro sebe ani na Vánoce... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí začalo být takové - no opravdu říjnové (o víkendu bylo jak v létě). Já doufám, že ještě týden vydrží aspoň relativně hezky (= bez trvalého deště) - chystáme se první týden v listopadu na dovolenou (a nikoliv do jižnch krajů, nýbrž tady v Čechách)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se zimní bundě pořád bráním :-D s tím seriálem to mám stejně, akorát s Gilmorkama, na ty můžu koukat pořád dokola :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem dneska mrzla v trenčkotu a úplně jsem se děsila toho, že si příští týden budu muset do Brna dovést asi už i zimní kabátek, čepici a rukavice :/ Vůbec bych se nezlobila, kdyby babí léto bylo co nejdýl :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  6. Kik je ve vánoční atmosféře mnohem více než Pepco a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou :-D . Mimo jiné teď jak skončili seriály (podle mě prozatím), tak je to bída. A to mě vždycky zajímalo, když lidé už na podzim vytáhnou zimní bundy, tak co děláte v zimě? :-D Já mám zatím podzimní s tím, že jsem pod tím pořádně obléknutá no :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že Halloween jsem si vloni užila daleko víc :) Tento rok jsem pálila jen svíčku v dýni. :) Jinak Pepco není jediné, Vánoční šílenství je už všude.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat