MENU

úterý 30. června 2020

NOVÉ HODINKY: AMAZFIT GTS

Hezký den! Ráda bych vám představila mého dalšího nového parťáka, se kterým teď budu pravděpodobně ruku v ruce trávit každý den - doslova. Už dlouho jsem si přála nějaké kvalitní chytré hodinky. Dosud jsem vlastnila fitness náramek, který uměl počítat pouze kroky, řekl vám čas a srdeční tep. Kalorie sice také dokázal spočítat, ale pouze ty, které se týkaly chůze - navíc se mi zdálo, že to vůbec není přesné. Nějakou dobu jsem tedy pokukovala po hodinkách, které by HLAVNĚ uměly počítat právě kalorie, což je pro mě jeden z nejužitečnějších údajů vzhledem k tomu, že se snažím v rámci možností cvičit a jíst zdravě. Narazila jsem na tyto zlaté od Xiaomi, konkrétně Amazfit GTS. První věc, která mi už na první pohled vyhovovala je, že mají silikonový náramek. Jsem alergická na kov a jakmile nosím své obyčejné, kovové hodiny více, než den v kuse, mám okamžitě vyrážku po celém zápěstí. Obecně se mi ale celý jejich design líbí a působí dle mého názoru velmi elegantně. 


Co se týče samotných funkcí, samozřejmostí je čas, datum, počasí i jeho předpověď, propojení s mobilem, kdy vás hodinky upozorní na příchozí hovor i zprávy, počítání kroků. Dále tepová frekvence, kdy dokonce dokáže rozpoznat nepravidelný srdeční tep či případné arytmie a další poruchy. Upozorní vás, v jakém rozmezí byste se při sportu měli držet, abyste efektivně spalovali tuky. V závislosti na cvičení pak nabízí celkem 12 sportovních režimů, což je pro mě více, než dost a pravděpodobně všechny ani nevyužiji. Zásadní pro mě bude chůze a jízda na kole. Co ale nejvíce oceňuji je, že umí měřit i domácí cvičení jako je rotoped, můj oblíbený stepper nebo klasický workout spojený s posilováním. Těchto 5 režimů je pro mě jak dělaných!


Po mých celodenních aktivitách se tedy nejvíce těším na to, až každý den uvidím celkový počet spálených kalorií a budu mít tak zároveň větší rozhled o tom, jak si mám poskládat jídelníček. Navíc za necelé dva týdny vyrážíme na klasickou dovolenou v Krkonoších a po našich túrách ta čísla budou (myslím) opravdu vysoká.


Dejte mi vědět, jestli nějaké chytré hodinky také používáte a jak jste s nimi spokojení. Myslím si, že to je skvělá věc nejen pro sportovce a jejich využití je opravdu široké. Pokud byste měli zájem o bližší info tohoto konkrétního modelu, můžete mrknout na tento odkaz. Zatím se mějte krásně! 

23 komentářů :

  1. Heleee, ty se mi moc líbí! A nejsou kupodivu ani předražený a mají dobrý hodnocení na Alze. Že bych si je taky pořídila? Mám takový menší, který jsou super, ale jsou fakt prťavý. Aaa teď koukám, že už je mám na Alze v oblíbených, tak jsem ráda, že je zmiňuješ :)! Budu ráda, pokud budeš svůj názor updateovat, třeba si je nakonec taky koupím :).

    Verča ze Ztracena v Praze | KDYŽ SI ZAMILUJETE KABELKU A DŽÍNY... | OOTD

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají krásně! Sama používám Apple Watch series 3, se kterými jsem naprosto spokojená. Skvěle fungují jako příslušenství k Macbooku a iPhonu, ale i jako super nakopávač, který mi vždycky připomene, že bych se měla trošku pohnout. :D

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám podobné hodinky a už jsem uvažovala nad výměnou. Tyhle vypadají hezky, dost jsi mě nalákala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Design se moc povedl! Možná zvážím jejich koupi. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bohužel nejsem moc fanda chytrých hodinek ale přítel má Apple watch a je s nimi moc spokojený. Ale nikdy neříkej nikdy a třeba se to změní a někdy si je také pořídím. Aktuálně se ale nemůžu dočkat na vydání nového iPhonu, tím si udělám radost skoro k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám náramek Vivofit od Garminu (dostala jsem ho od manžela, který je velký fanda Garminu, takže jeho volba byla jasná). Ale jsem s ním docela spokojená, i když nemá rozhodně tolik funkcí jako tvé hodinky, ktré vypadají velmi zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  7. Hodinky jsou naprosto úžasný! Přesně takové má přítel, jen s černým náramkem a kolikrát koukám, co všechno to dokáže! Já mám také od Xiaomi , ale pouze ten fitness náramek a v porovnání kroků s přítelova hodinkama to není vůbec přesný 😂 přitom jsme třeba v ten den nachodili stejně, protože jsme byli spolu všude 😄 ale tyhle tvoje Zlatý prostě nemají chybu a věřím, že jsi s nimi spokojená 😍

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou teda! Já mám ten fitness náramek a úplně nejhorší není, ale těch funkcí nemá dost a co si budeme povídat, tyto jsou zdaleka lepší. :-) Možná se kouknu na internet na jejich recenze a více informací, chtěla bych ten náramek nejspíš vyměnit za hodinky. :-) Už jen kvůli vzhledu, ale i k vůli funkcím. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já tyhle chytré hodinky ani fitness náramky nepoužívám a ani nevnímám, že bych je nějak potřebovala. Rozhodně ale vypadají dobře a celkem i vkusně, což málokdy tyhle chytré věci vypadají. :D ještě opožděně gratuluji k úspěšnému ukončení školy! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy mě tyto hodinky nelákaly ale vypadají moc krásně, elegantně, což u ostatních říct nemohu. Ať ti krásně slouží :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  11. Hodiny vypadají fakt krásně! Já mám taky chytré hodinky, nedám dopustit na Garmin. Je už to ale jiná cenová kategorie, ale přijdou mi bezkonkurenční! :) Ať ti slouží a jsi spokojená, ráda bych si na ně přečetla recenzi, až je pořádně otestuješ :) Jestli je teda v plánu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  12. Ty joo, vůbec bych neřekla, že jsou od Xiaomi <3 Vypadají skvěle :) Konečně něco, co není brutálně drahý a dobře to vypadá :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  13. jéé, mám ty o třídu níž a jsou skvělý, takže nad těmahle taky uvažuju :)))
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné hodinky! Vždycky když vidím, že si někdo v mém okolí pořídil ty chytré/fit hodinky, tak nadšeně koukám a zjišťuju, co všechno umí... já bych je stejně ve finále používala jen jako krokoměr, takže by to pro mě byla škoda :D Ale jsou supr!!

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Už delší dobu o nějakém náramku/hodinkách uvažuji, protože mě baví zpětně koukat, kolik jsem třeba ušla kroků nebo jakou trasu jsem absolvovala. Tyhle vypadají dost dobře! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty vypadají úplně skvěle :) Taky mám v plánu si nějaké hodinky pořizovat, zatím jen porovnávám. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají moc hezky. Taky jedny mám - Garmin vivoactive 3 a jsem s nimi moc spokojená :) Jediné, co mi chybí, tak je mód na cvičení pro kolečkové brusle, ale tak si zapínám kolo :) My jsme teď také byli na dovolené a hodně jsme chodili, tak bylo super zjistit, kolik jsme ušli :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mám jen obyčejné xiaomi MI band 2 a chtěla bych lepší. Tyto mě zaujaly. :o

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají opravdu krásně :) Možná se mi líbí víc než moje apple watch :D
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ty stejné hodinky,dárek k Vánocům,mám je pár dní a udělala se my neskutečná vyrážka z pásku,už jsem objednala nový kožený pásek tak musím vydržet.Bohuzel mám nejspíš alergii na silikon neboť jsem hodinky zkoušela na druhé ruce a opět do pár hodin vyrážka

    OdpovědětVymazat
  21. Také jsem si nedávno chtěl pořídit nějaké ty hodinky, a nejvíce mi snad přišly zajímavé tyto zde. Ale těžko říci, zda si takové hodinky ještě někdy vůbec budu moci dovolit nebo se na ně budu chodit jen koukat přes výlohy... Uvidíme :) Mějte se krásně a přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  22. Já osobně jsem si velmi oblíbila chytré hodinky Xiaomi, které mají i pár funkcí navíc. :) Dostala jsem teď k Vánocům ten nejnovější model a jsem velmi mile překvapená z toho, jak ta technologie šla dopředu. Mám těch náramků už několik. Je to fajn i díky tomu, že ty hodinky jsou doslova za pár korun, takže si klidně můžete ob rok dovolit kupovat nové. :)

    OdpovědětVymazat