MENU

úterý 7. července 2020

ZOO DVŮR KRÁLOVÉ

Krásné úterý vám přeji! Mám tu pro vás slíbené fotky z našeho sobotního výletu do ZOO. Navštívili jsme Dvůr Králové a počasí vyšlo na jedničku! Moc jsem si to užila, jelikož jsem poprvé v tomto roce vypadla mimo Hradec. Zoologické zahrady mám velmi ráda, protože mi připomínají dětství. Jako malá jsem byla naprosto posedlá zvířaty a nemohla jsem se vždy dočkat, až uvidím zejména lvy a podobné šelmy. Jednou jsem dokonce málem vlezla do výběhu s opicemi - ano, až takhle střelená jsem byla, haha. Dali jsme si výborný oběd v místní restauraci a vše zakončili ještě lepší zmrzlinou. Vybrala jsem si příchuť rybíz a mango a byly opravdu vynikající! Ovocné zmrzky si dávám vždy raději, než smetanové. Jaký druh preferujete vy? 

33 komentářů :

  1. To vypadá na pěknou sobotu :) Ve Dvoře Králové jsem ještě nebyla, ale slyšela jsem, že právě ZOO je tam krásná. Já je mám ráda, také miluji zvířata ale občas mě mrzí, že tam musí být takto zavřená...
    Jinak já také preferuji ovocné nebo vodové zmrzliny a nanuky, volila bych i stejné příchutě jako ty!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. V zoo jsem už dlouho nebyla. Taky mám raději ovocné zmrzliny. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já už v ZOO nebyla spoustu let. My na výlety míříme spíš někam do luk a lesů nebo na hory...
    Taky mám raději čistě ovocné zmrzliny a mango je myslím moje top, ale v podstatě mi chutnají všechny.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta zoo ve Dvoře Králové je úžasná! Kdysi jsem tam byla i přímo v tom jejich hotelu na jednu noc, kdy jsme si pak mohli zoo procházet i po zavíračce, to byla bomba :) Bohužel ubytování pěkně drahé, ale do té zoo bych se někdy ráda mrkla znovu, asi nejlepší zoo v Česku pro mě (i když jsem stále ještě nebyla ve všech, ale pracuju na tom).

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to na fotkách sluší ♥ My jdeme do Zoo tuhle neděli, tak doufám, že vyjde počasí jako vám. Já miluji všechny zmrzliny, záleží na jakou mám momentálně chuť :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ty máš hezký úsměv :) přemýšlím, ale myslím, že v zoo Dvůr Králové jsem nebyla, tak dobrý tip na výlet :)) Želvy jsou teda obrovské a tu zmrzku bych si dala mňami, ikdyž já jsem dnes měla už 3 :D :D

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Do této zoo jsme se chystali zrovna dneska, ale přítelovi volno nakonec nevyšlo, tak snad někdy jindy. :-) Mám zoologické zahrady moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to sú nádherné fotografie :) Ja som bola naposledy v zoo pred dvoma rokmi a bolo by načase zmeniť to :)
    Brinora.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Zoo Dvůr Králové je moc hezká a to safari je hrozně super :D Sice jsem tam byla cca tak čtyři roky zpátky, ale někdy bych tam zase ráda zašla. Moc hezké fotky! :)

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Do Dvora Králové se chci podívat už straaašně dlouho :) doufám, že mi to jednou vyjde, vypadá to opravdu moc krásně :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  11. Heh, taky jsem jako malá milovala návštěvy ZOO, nikdy mě ale na nich nezajímalo nic jiného, než právě šelmy, jako tebe :D jako ostatní zvířata jsme procházeli taky, ale neustále jsem bombardovala rodiče dotazy, kdy už budou číči :D :D :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky :) Úplně to působí, že by ses zvířátek mohla dotknout :)
    P.S. Já naopak ovocné zmrzliny vůbec nejím ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Já ZOO miluji doteď a i v této jsem byla. :) Moc pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne fotky. Ja som v Zoo bola keď som bola malinká. Teraz by som išla s chlapcami do ZOO ale najbližšia je veľmi ďaleko.

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
  15. Zoo ve Dvoře Králové je jedna z nejvyhlášenějších, takže ti celkem závidím, že ses tam již podívala. Já jako mladší ZOO naprosto milovala a s babi a dědou jsme jezdili po okolních městech, protože jsem jich chtěla navštívit co možná nejvíce. Tahle pro nás byla bohužel dost z ruky, ale snad se mi tam taky jednou podaří dostat. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, krásné fotky, moc ti to sluší! 🌹 Jenom ten had, fuj :D

    🌹

    Shades of Silvie

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou nádherné fotky! Miluji výlety do ZOO a celkově zvířátka 😍♥️ a ve dvoře Královém jsme byli jednou se školou, je to tak naprosto boží 😍 a ohromný 😊♥️

    OdpovědětVymazat
  18. Naprosto skvělý fotky, ten slon je asi nejlepší. Měla bych se tam zase někdy podívat, byli jsme tam několikrát, ale už je to hodně dlouho, jenom od nás je to vyjet hodně brzo ráno a vrátit se v noci, nebo ideálně přespat někde ve Dvoře.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky, musel to být moc pěkný den. když počasí přeje, tak je to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já taky miluju ovocný. Jsou moje nejoblíbenější😍. Na zmrzlině jsem dost závislá bych řekla. Včera jsem si dávala jogurtovou a byla vynikající.

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se tak zasnila nad zmrzlinou, že jsem nezareagovala na tu zoo. Já zoo miluju, doufám, že tam zanedlouho taky půjdu, protože Zoo je úžasný místo. Člověk se potěší okem i chuťovými buňkami. A to mě baví nejvíc :D!

      Vymazat
  21. Krásný fotka, hlavně ta s plameňáky je úžasná. Jen toho hada jsem se lekla :D
    Yane

    OdpovědětVymazat
  22. Já ZOO taky hrozně miluju, dokázala bych tam chodit pořád :) Před pár týdny jsem byla právě ve Dvoře Králové, o víkendu v ZOO v Hluboké nad Vltavou a tuhle sobotu se chystám do ZOO do Prahy :)
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
  23. V této ZOO jsem zatím nebyla, ale všeobecně ZOO naprosto miluji! Byli jsme letos už v Ostravě a rádi bychom mrkli i na svatý kopeček do Olomouce.

    PS: prosím, psala jsem ti mail. Mohla bys mrknout? Předem moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  24. Tak v ZOO jsem nebyla ani nepamatuju. :D Ale zase bych ráda zašla.. :)
    Každopádně krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  25. What blogger template you are using pls?

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem teda tým smetanových zmrzlin :D Ve Dvoře jsme byli v Zoo asi 4 roky zpátky a před těmi plameňáky máme fotku spolu s přítelem :D ♥ Doufám, že sis výlet užila ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  27. Krasné fotky :) Kdysi jsem tam byla, jako dítě. Zmrzlinu si občas dám, i když v takových vedrech radši ledovou tříšť

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné fotky, taky bych se tam ráda někdy podívala :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  29. Miluju tuhle zoo. Jezdili jsme tam jako děti a naposledy jsme tam byli už před hodně lety. určitě jí zase navštívíme.

    OdpovědětVymazat
  30. Jee tu jsme také nedávno navštívili. Safari autem bylo pecka :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já osobně Dvorskou zoologickou zahradu považuji za jednu z nejhezčích v České republice. Navíc jsme si doma docela oblíbili safari, které se líbí dětem. Máme to navíc kousek, bydlíme ve Smiřicích a pracuji v práce Hradec Králové, takže to je co by kamenem dohodil a člověk tam za pár minutek je. A vždycky je z toho fakt skvělý výlet, který si jako celá rodina užijeme. ;-)

    OdpovědětVymazat