MENU

neděle 18. dubna 2021

NEDĚLE VEČER & MÍŠA DORT

Přeji vám krásný nedělní večer! Další týden je za námi a doufám, že jste si naplno užili víkend a načerpali potřebnou energii. Jsem si vědoma, že poslední týdny nejsem na blogu aktivní tak, jak bych si sama představovala, ale stále je hodně zařizování kolem bytu. Sobotu i neděli jsem strávila běháním po obchodech, kupovala domácí potřeby a vyzvedávala mé další objednané věci. Také jsem celé odpoledne myla okna a jelikož nebylo počasí nic moc, pravděpodobně jsem při tom trochu ofoukla a momentálně mě pobolívá močák. Dost na něj trpím a jsem náchylná, nicméně doufám, že to přejde. I proto jsem si uvařila čaj s brusinkami a zázvorem. K tomu jsem si dala malý kousek dezertu v podobě Míša dortu, který jsem ještě po obědě stihla narychlo upéct. Když vše dobře půjde, mohla bych se v novém bytě zabydlet začátkem května a už se neskutečně těším. Se vším je ale ještě kupa práce a do té doby si pořádně mákneme. Každopádně s každým dalším krůčkem se má radost násobí. 




Nějak takto vypadá můj nedělní večer - umyla jsem si vlasy, připravila malé občerstvení a přečtu si pár stránek z oddychové knížky Zakázaná hra. Občas mám náladu na jednodušší žánry, než jsou thrillery či odborné publikace týkající se mého oboru. 




Pravděpodobně ale odpadnu velmi brzy. Na zítra se chci pořádně vyspat, jelikož mě mimo práce čekají i další povinnosti. Vy se mějte krásně a snad brzy začnu opět častěji přidávat. Dobrou noc! 

21 komentářů :

  1. Hrozně moc se těším, až uvidíme celý zrekonstruovaný byt. Určitě to tam máš moc krásné :-)
    Často čtu knihy o 2. světové válce, je potřeba si někdy přečíst něco oddechového, úplně tě chápu. :-) Měj hezký začátek týdne!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať je ti dobře a zařizování jde od ruky.

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, ať jde vše hladce a rychle :). Míša dort vypadá opravdu skvěle! :).

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ať vše dobře dopadne, my vydržíme! Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  5. Koláčik vyzerá výborne :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším až nám ukážeš další postup tvého bytečku, všechny doplňky apod. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji, jak můžeš každou chvíli péct, já se sama musím dokopat abych udělala něco na nedělní snídaní :D
    Snad močák bude v pořádku. Myslím na tebe :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  8. Já naopak obdivuji, jak často zvládáš blogovat, já jsem ráda za jeden článek týdně!
    Ten dortík vypadá famózně, ten bych si určitě dala a zmizel by velmi rychle :D

    OdpovědětVymazat
  9. Míša dort vypadá skvěle, i když já ho peču trochu jinak :) Ale určitě byl skvělý :) Já jsem si teď koupila novou knížku na styl J. Moyes, tak jsem zvědavá, jaká bude. Ale musím říct, že mě v poslední době baví spíš scifi... :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Míša dort chci taky někdy zkusit. :) Vypadá dobře.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti přeji, aby jsi bydlela už co nejdříve! My teď zařizovali věco kolem stavby domečku a taky toho máme plné zuby :D Míša dort vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se z nového bytečku za tebe! <3 Snad ti bude brzy lépe, močák je největší strašák... :X Hlavně to vylež :(

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, dort vypadá úžasně. A ta knížka mě zaujala:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jaj ten močák nic moc, snad jsi v pořádku. Od kamarádky vím, kam až to může zajít...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Míša dort miluji!!! je skvělý, sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
  16. Držím palce, ať se budeš moct brzy zabydlet :)
    Míša dort zbožňuji a ten tvůj vypadá vážně skvěle!

    OdpovědětVymazat
  17. Doufám, že bude recenze na knížku! Musím se přiznat, že ji mám napsanou v seznamu knih, které bych chtěla přečíst! <3

    OdpovědětVymazat
  18. Doufám, že bude recenze na knížku! Musím se přiznat, že ji mám napsanou v seznamu knih, které bych chtěla přečíst! <3

    OdpovědětVymazat
  19. Míša dort je skvělý, také bych si hned kousek dala. A hlavně přeji, ať je brzy byt hotový :-)

    OdpovědětVymazat