MENU

sobota 8. května 2021

NOVÝ POMOCNÍK: GARNIER PURE ACTIVE GEL-BRUSH

Krásnou sobotu všem! V dnešním článku bych ráda po dlouhé době opět zabrousila do světa kosmetiky a představila vám mého nového oblíbence. V drogerii jsem před nedávnem narazila na novinku od Garnier, kterým je čistící gel. Jeho součástí je kartáček s celkem 170 štětinkami, díky kterým odstraňuje i ty méně dostupné nečistoty. Takto nějak zní oficiální popis a já jsem se ho s velkou zvědavostí rozhodla vyzkoušet. Vzhledem k tomu, že mám spíše mastnou a citlivou pleť, je pro mě tento produkt jako dělaný! Reguluje totiž tvorbu kožního mazu a bojuje proti akné i černým tečkám. Už po prvním vyzkoušení jsem si ho zamilovala.



K jeho použití stačí jemně navlhčit obličej vodou, otočit uzávěrem a zmáčknout lahvičku pro uvolnění gelu. Stačí relativně malé množství, které krouživými pohyby rozprostřete po celé pleti. Po chvilce začíná gel pěnit a největší pozitivum vidím v tom, že kartáček je opravdu šetrný, ale zároveň dokonale rozmasíruje obličej a lze cítit příjemné pálení, včetně vůně mentolu. Měla jsem tedy pocit, že si nenanáším jen tak nějaký gel, ale produkt, který skutečně "něco dělá" a funguje. Což se mi potvrdilo, protože pleť mám vždy hebkou a perfektně vyčištěnou. 




A něco málo k jeho složení - obsahuje výtažek z borůvky a kyselinu salicylovou, která bojuje právě proti mastné pleti. Pokud tedy máte suchou pleť, spíše nedoporučuji, ale pro ostatní typy je to dle mého názoru jednička mezi podobnými produkty. Tolik tedy malý tip pro vás, pokud byste něco podobného rádi vyzkoušeli. Přeji vám pohodový víkend. 


25 komentářů :

  1. Vďaka za tip, vyskúšam. Mám mastnú pleť, ale paradoxne aj veľmi citlivú...
    Pekný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky, ten kartáček může být dobrý pomocník! Bohužel mě čistící produkty od Garnier moc nevyhovují, ale zato si nemohu vynachválit jejich plátýnkové masky!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento cleanser z dlouhodobého hlediska nemá úplně ideální složení a kartáčkem si akorát exfoliuješ pleť, což určitě není vhodné na každodenní použití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepoužívám ho každý den jako hlavní odličovací produkt, max. 2x do týdne (příležitostně jako masku). :)

      Vymazat
  4. Ešte som ho nikde nevidela, ale vyzerá veľmi dobre; najmä ten kartáček — skvelý pomocník pri hĺbkovom čistení 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovědětVymazat
  5. Kartáčik na pleť som si obľúbila tiež, ale ja dávam prednosť Foreo. :) Tento gél som vyskúšala tiež, ale na moju veľmi citlivú pleť nebol práve vhodnou možnosťou. Úplne však chápem nadšenie z kartáčiku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Produkt jsem kdysi používala, byl fajn, ale později mi přestal vyhovovat a vadil mi i ten kartáček, i když jsem ho čistila, měla jsem pocit, že mi v něm nečistoty zůstávají :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je tento produkt taková nostalgie :D Pamatuji si, jak ho měly holky na intru tak 5 let zpátky, ale nikdy jsem tomu nějak nepropadla, jak píše slečna předemnou, taky jsem se nakonec dala na Foreo. :) :D

    Anna | Bílé plátno

    OdpovědětVymazat
  8. Tak se mi ten produkt líbil, ale už během čtení jsem měla pochybnosti o tom, zda bude vhodný pro suchou pleť a pak si mi to potvrdila. No nevadí, snad najdu něco dobře čistícího i pro svou suchou pleť! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to díky za tip! Rozhodně se po něm podívám a případně vyzkouším, zaujal mě totiž hlavně ten kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  10. Produkt neznám, ale dle článku mě zaujal na tolik, že si určitě koupím a vyzkouším. Řekla bych, že něco takového mi doma chybí a potřebovala bych to. Takže super doporučení. Pěkně napsaná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle jsem jednou taky měla a bylo to super, ale změny u něho moc neviděla. Naopak od této značky mám ráda masky a krémy taky nejsou špatný :)

    OdpovědětVymazat
  12. Produkt neznám, vypadá hodně dobře! Díky za tip a recenzi :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  13. Tento produkt jsem ještě nikde nezaregistrovala. Díky za rozšíření obzorů

    OdpovědětVymazat
  14. Tento produkt hodně letěl když jsem byla na střední, teď už ho tak moc nevidím. Já jsem ho nikdy neměla a popravdě mě to ani neláká.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  15. Tento produkt si vždy kupuji! Mám ho doma již po několikáté a je to prostě záchrana! Na léto je skvělý, pleť nedráždí, jen osvěží! Je to můj favorit a mohu doporučit stejně jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé to jsem používala XY let zpátky, když se to tu objevilo poprvé. Na černé tečky bomba. Jen já jsem lajdák a jak mám téměř bezproblémovou pleť, tak jsem na to dost kašlala :D
    Tak jen ať slouží! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  17. Ten kartáček na tom je boží. Super si ráno/večer udělat takovou příjemnou masáž obličeje :) Já mám doma jen čistící gel, kterým si čistím obličej ručně, ale i tak to miluju :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to dost zajímavě! Já jsem se během covidu a omezení musela starat o pleť, když jsem nemohla ke kosmetičce. Bohužel se mi pleť dost zhoršila, ale naštěstí už jsem objednaná na kosmetiku, těším se! :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle pecku jsem používala kdysi, ani nevím, proč jsem přestala :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám sušší pleť, ale nic, co by pak krém nespravil :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Měla jsem ho, tak před 5 lety možná i více a byla jsem s nim dost spokojená ani nevím proč jsem přestala :D :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám Garnier moc ráda, klidně bych vyzkoušela. Podle mě z drogérie pomáhá asi nejlíp :D

    Somethinghibgbykate

    OdpovědětVymazat