MENU

čtvrtek 25. února 2021

RESERVED | HADÍ KŮŽE

Krásný den všem! Covidu tu bylo až, až a proto bych tuto otravnou kapitolu ráda uzavřela a nevracela se k ní - nejen v běžném životě, ale i tady na blogu. V dnešním článku se chci věnovat mému poslednímu nákupu, který jsem stihla před karanténou. Sice to byla online objednávka, ale je to věc, která mi udělala velkou radost. Jedná se o můj nový batoh s efektem hadí kůže. Koupila jsem ho na e-shopu obchodu Reserved a jsem z něj nadšená! Z práce často chodím pěšky a jen co začne jaro, budou tyto mé procházky ještě o něco pravidelnější. Každopádně neustále tahat kabelku přes rameno je velmi nepraktické a proto jsem se rozhodla pořídit si právě batoh. Nechtěla jsem nic sportovního, ani extra elegantního a myslím si, že jsem se relativně trefila do univerzálního stylu. Je pohodlný a vejde se mi do něj vše nutné jako je jídlo v krabičkách, diář, peněženka, klíče a další drobné nezbytnosti. Pokud by vás zaujal, přikládám odkaz. Čím jste si v poslední době udělali radost vy? 





25 komentářů :

  1. je hezký, ačkoliv já vůbec nemám ráda vzory hadí kůže ani krokodýlí :-D Jinak podobný batůžek mám, ale s obyčejným vzorem. A že jsem jej hledala teda dlouho. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc pěkný, podobný by se mi hodil taky, protože mám samá velká "zavazadla" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jako můj styl to teda není, ale vypadá pěkně. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluji tyto druhu baťůžku! :) Ale já mám radši čistý černý, vlastně takový mám :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento je skvelý. Vážne si si vybrala nadčasový a elegantný kúsok. Presne niečo také hľadám aj ja, keď si chcem dať šaty a nie stále ťahať kabelku na ramene.
    Ďakuje za tip :)

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se batůžek moc líbí, protože miluju lesklý materiály :D! Jinak já si udělala radost spodním prádlem. Ale to asi víš :D.

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky batůžková. Momentálně mám šedý hodí se mi jak k vínovému zimnímu kabátu, tak k tyrkysovému baloňáku. Ještě mám červený, ale ten zatím čeká na svou příležitost (asi na léto). Tvůj černý je fajn - ten půjde ke všemu
    Já si udělala radost čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny batoh. Aj ja nosím batoh, častokrát aj na nákup...

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si taky nedávno koupila podobný batoh. Jen nemá ten efekt hadí kůže. Někdy jsou batohy lepší, než kabelky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Já efekt hadí kůže moc nemusím, ale tento batůžek se mi moc líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá rozkošne, avšak pre mňa neskutočne maličký, haha 🌸

    True Beauty Makeup Inspiration *

    OdpovědětVymazat
  12. Ten je nádhernej! :) Taky mám ráda malé batůžky, ale jsem ve skupině lidí, kterým je jedno, jestli mají kabelku nebo batoh :D Moje ségra má ale vyloženě úchylku na různé batůžky. Jakmile nějaký někde vidí, tak je zle :D A pak jí většina leží ve skříni. Já jsem si naposledy udělala ''radost'' objednávkou z Bershky. Nejvíc jsem potřebovala a těšila se na džíny. No nakonec byly pro mě největším zklamáním. Vypadám v nich jak Pat a Mat :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  13. Ten vypadá moc hezky, zrovna včera jsem nad ním přemýšlela, když jsem z práce táhnula těžkou kabelku. Letím se na něj mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  14. Dříve jsem nosila jen a jen samé kabelky a byla jsem na ně blázen. Ale poslední dobou jsem si batoh hodně oblíbila je to vlastně o dost pohodlnější a dělají je teď fakt moc krásný jako přesně tento tvůj. Mám moc ráda takto ty lesklé, ale upřímně k tomu stylu jsem nepřišla ještě úplně k chuti mám radši ty hladší :)

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásný doplněk! Já mám podobný, jen na sobě nemá ten vzor hadí kůže. :) Jinak na procházky chodím většinou tady u nás na vesnici, kde si vezmu jen telefon a kapesníčky do kapsy a nic jiného nepotřebuji, takže bych podobný batůžek použila spíše na chození do města, kde jsem upřímně poslední dobou jen zřídka. :D Naposled jsem si udělala radost novými sety na cvičení, to je má droga. <3

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  16. Ten batůžek je úžasný, moc se mi líbí! ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Batůžek je nádherný! :) Tyhle doplňky miluji. Vypadá krásně, velmi elegantně a hlavně JE TO POHODLNĚJŠÍ NEŽ KABELKA!!! :) <3

    OdpovědětVymazat
  18. Mne osobne sa veľmi nepáči hadí vzor, ale tento batoh je pekný. ♥ Taktiež viac rada nosím batohy, ako kabelky, pretože sú viac pohodlnejšie a aj zdravšie pre chrbticu.

    Maj pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky,
    to je moc pěkný batoh! Já mám tyto městské moc ráda a mám jich doma několik, nosím je docela často. Doufám, že ti bude dělat jen radost. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Přiznám se, že tento vzor úplně nepatří mezi mé nejoblíbenější :) Já jsem si před pár dny objednala z Decathlonu, tak se těším, až mi věci přijdou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  21. Já nejsem úplně fanynka takových módních batohů, ale k nějakým outfitům vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  22. Páááni, tak ten je!

    Vzor hadí kůže miluju a dokonce jsem měla jeden hodně podobný - z H&M. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  23. Je nádherný :) já si udělala radost sukní z Vinted, a to přesně tou, kterou jsem vyhazovala, protože byla špatná...
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat