MENU

pondělí 2. srpna 2021

ZOO ZLÍN

Krásný začátek nového týdne vám přeji! Polovina léta je za námi a je neuvěřitelné, jak čas utíká. Já jsem prozatím stihla celkem dost výletů a mám za sebou i první dovolenou v Krkonoších, o které také chystám v blízké době článek. Začátkem července jsme navštívili Zoo ve Zlíně a velmi mile mě překvapila. Považuji ji dokonce za jednu z nejhezčích Zoo, kde jsem kdy byla a pokud někdy budete mít cestu kolem, určitě tam zavítejte. Celé prostředí je velmi přehledné, na každém rohu je občerstvení a co považuji za zásadní je, že zvířátka jsou opravdu krásně vidět. To ostatně můžete sami posoudit z fotek níže, které myslím mluví za vše. Zahrada je poněkud rozlehlá, což rozhodně není negativum, ale musíte tak při její návštěvě počítat s delší procházkou. Jakou Zoo u nás v ČR považujete za nejkrásnější? Dejte mi vědět do komentářů. 












18 komentářů :

  1. V Zlíne sme boli ešte kedysi dávno, ešte ako bezdetní s mužom :-D No budeme tam musiet zavitat aj s našim synkom, určite by sa mu to páčilo. Fotky sa ti vydarili.

    OdpovědětVymazat
  2. No jooo, Lešná patří mezi srdcovky.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Zlíně jsme nikdy nebyla, ale nedávno jsme byli v Olomouci a také tam bylo krásně. Líbí se mi v každé zoo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky. Já v ZOO byla naposled se synem a to už je pěkná řádka let... Na výlety s manželem vyrážíme spíš do lesů a hor.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, v ZOO jsem nebyla ani nepamatuju.. Pěkné fotky. To slůně je roztomilé. :))

    OdpovědětVymazat
  6. V ZOO Zlín jsem ještě nebyla, fotky jsou moc pěkné, je vidět, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky :-) hlavně je skvělý, že zvířátka byli venku. Moc hezké opravdu

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto s tebou souhlasím, v Lešné je krásně <3 byla jsem tam 2x a také ji hodnotím jako jednu z nejhezčích :) také se mi moc líbí jihlavská a potom pražská, ale ta je fakt obří :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. Zlín je moje nejoblíbenější zoo, hlavně tam mám ráda ty rejnoky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já v zoo Zlín byla dvakrát a taky se mi líbí :). Ani nevím, kterou považuji za nejhezčí, když mně se jich líbí tolik :D. Krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  11. Naše Zlínská je nejhezčí! Čekala jsem, že se mi bude víc líbit v Praze, ale nakonec ne-ee :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty fotky jsou dokonalé! Nejvíc se mi líbí se sloníkem! Jednou tuhle ZOO navštívím ♥

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Jee, tak to muselo být dokonalé, a tolik zvířátek, ty já miluji! A to malé slůně? Tak to je nejvíc, takový drobeček!

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluju výlety do Zoo 💝🐒🦒🦥 a to malé slůňátko nemá chybu 🤩🐘

    OdpovědětVymazat
  15. V ZOO ve Zlíně jsem byla jako malá. Ale musím tam skočit znovu se podívat. :) Pěkný výletík.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotky jsi udělala. V zoo jsem už hodně dlouho nebyla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  17. Já si myslím, že jsem tam byla před 9 lety, ale už si to vůbec nepamatuju. Podle fotek vypadá moc krásně. Mě se moc líbila ta v Plzni, kde je to spojené i s dinoparkem a botanickou zahradou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky ♥ Určitě sis to tam užila :) Výlety do zoo jsou moje a fotka se sloníkem je top. :) Taky píšu blog, najdeš tu inspiraci na chutné recepty, střípky ze života a tipy na výlety. Budu ráda když se staneš pravidelným čtenářem, případně zanechás komentář. ♥ fitfoodhealthy95.blogspot.com

    OdpovědětVymazat