MENU

pondělí 8. dubna 2024

JARNÍ PROCHÁZKA PO HRADCI

 Krásný večer vám přeji! Fotky v tomto článku už jsem měla v plánu publikovat zhruba před dvěma týdny, ale čas nestál na mojí straně. Jak už napovídá název, přišlo období jarních procházek a ty mi vždy zaberou podstatnou část dne. Raději teď tedy trávím čas venku a v posledních dnech je počasí naprosto dokonalé. Jaro je mé nejoblíbenější roční období a byla jsem ve svém živlu, když jsem konečně mohla vyrazit na delší vycházku po Hradci. V tomto ohledu ho miluji, jelikož přírodu, parky a lesy tu máme opravdu nádherné. Vždy říkám, že by mě z Hradce nikdo nedostal a za tím si stojím. Ráda cestuji, poznávám nová místa, ale pokaždé jsem ráda, když se mohu vrátit zpátky do mého rodného města. Na tyhle měsíce jsem se po dlouhé zimě neskutečně těšila a každý den načerpávám atmosféru z rozkvetlých stromů a květin kolem nás. I posun času na mě měl pozitivní vliv a čím delší dny jsou, tím na sobě zároveň pozoruji přirozeně více energie. Doufám, že si poslední týdny plné sluníčka také užíváte na maximum, protože teď máme před sebou, dle mého názoru, ty nejkrásnější měsíce. 

8 komentářů :

  1. Krásné fotky! Taky si tam musím někdy zajet na výlet. Ale to počasí jsme všichni asi trochu zakřikli, od dneška to tak pohádkově jarní asi zas nějakou dobu nebude :(

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě je tedy nejkrásnější podzim a tyto TEPLÉ JARNÍ DNY mi daly upřímně docela zabrat... nějak jsem je zatím vůbec nečekala. Dnes máme také v plánu velkou procházku s kamarádkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluji to jarní počasí po té zimě :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky spíš milovník teplých podzimních dnů - na kvetoucí stromy je moc pěkný pohled, ale některé mají pro alergiky své stinné stránky ;-). Takže na jaře se vždycky po pár dnech sluníčka těším na déšť, že ten pyl spláchne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý jarně naladěný článek. Taky jsem se nemohla dočkat jara! Hradec mám taky ráda, jen mě často mrzí, že tam jedeme třeba jenom do kina nebo divadla a nemáme čas na procházku po městě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekné fotky, a tie budovy pri rieke vyzerajú ako z Nemecka alebo ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky :) Hradec nemám projitý (maximálně tak náš, Jindřichův :D), musím se tam někdy vydat :) Také na své rodné město nedám dopustit <3 moc se mi tu líbí a nechtěla bych odtud. Počasí bylo nádherné, škoda, že se to tak pokazilo :( ale je pravda, že tropy v dubnu jsou opravdu extrém, ale takový skok do zimy je taky nepříjemný... Prý má trvat do konce dubna :(...

    OdpovědětVymazat