MENU

sobota 13. dubna 2024

OBJEDNÁVKA Z GYMBEAM

 Přeji vám krásnou sobotu! V dnešním článku bych vám ráda představila pár produktů, které jsem si objednala z e-shopu Gymbeam. Nejedná se o spolupráci, z vlastní iniciativy jsem už dlouhou dobu chtěla vyzkoušet jejich sortiment. Můžete tedy nahlédnout, co všechno jsem naházela do košíku a třeba pro vás budou nějaké produkty inspirací. Sama jsem byla velmi mile překvapená, jak kvalitní a chutné to jsou výrobky a určitě to nebyla má poslední objednávka. Spoustu influencerů má s Gymbeamem dlouhodobou spolupráci a tak jsem využila i kód na 5% slevu. Pokud se snažíte jako já držet vyvážený jídelníček a občas si zacvičíte, budou následující řádky přímo pro vás. 

 Jako první mě zaujaly kuřecí prsa ve vlastní šťávě. Ráda si vařím, byť jen sama pro sebe, ale občas není prostor na to vytáhnout maso z mrazáku a čekat na rozmražení. Tohle mě zaujalo jako taková pomocná ruka, když není čas vařit a chcete opravdu něco rychlého. Konzerva obsahuje 100 gramů pevného podílu masa, dále vodu a sůl. Maso chutná skvěle, je šťavnaté a hodí se i do salátů, pokud byste v nich chtěli mít více bílkovin.

To samé losos ve vlastní šťávě. Vzala jsem hned dvě balení, jelikož jsem tušila, že to bude chuťově stát za to a nemýlila jsem se. Tenhle produkt budu objednávat pravidelně a příště jich vezmu mnohem více. Pokud jste milovníci lososa nebo ryb obecně, určitě neváhejte vyzkoušet. Moc jsem si pochutnala. :) 

Flavor drops. Příchuť vanilka a kokos. Často peču zdravější alternativy  koláčů a tohle je pro mě v kuchyni nutnost. Stačí pár kapek a dokonale osladí a ochutí každý dezert. Kokosový jsem zatím nezkoušela, ale vanilka nemá chybu. 

Proteinové tyčinky s příchutí křupavého karamelu a krémových cookies. Vyzkoušela jsem už nespočet proteinových tyčinek a jen o pár z nich by se dalo říci, že mi skutečně chutnají. Jedna z nich je od značky Sportness s 34% obsahem proteinu a příchutí Caramel Crisp (prodávají v DM) a druhou volbou by určitě byly tyto. Jsou vynikající a i když to není něco, co bych jedla každý den, určitě je to skvělá alternativa pokud spěcháte a nebo máte chuť na sladkou tečku. 

Ořechové máslo s kokosem a bílou čokoládou. Zlatý klenot celé objednávky. Tuhle skleničku bych dokázala sníst na posezení. Naprosto dokonalá chuť a vždy trpím, když si do jogurtu s granolou dám pouze 15 gramů. Je hodně tučné a dost zasytí, proto stačí malé množství. Nicméně tohle máslo je také jedno z nejlepších, jaké jsem kdy ochutnala.

Kilový protein s vanilkovou příchutí se u mě nikdy neztratí. Používám ho do oslazení řeckých jogurtů nebo do pečených i nepečených dezertů. Chuť hodnotím na jedničku a jsem ráda, že v nabídce mají tohle velké balení. 

Jedny z nejoblíbenějších legín, které Gymbeam prodává jsou tyto s názvem Limitless s vysokým pasem. Slyšela jsem na ně už tolik pozitivních ohlasů, že jsem neodolala a pořídila si je na cvičení. Jsou extrémně pohodlné, hezky drží a to i v pase. Mají příjemný materiál a určitě se dají využít i na běžné nošení. Pokud by vás zaujaly, najdete je na tomto odkaze. 

Zrovna mi došlo omega-3, což je doplněk stravy, který pravidelně užívám a na e-shopu ho měli v nabídce za přijatelnou cenu. Pozitivně působí na zdraví cévního systému a srdeční činnosti. 

Jako poslední mě zaujala tato light majonéza. Chuťově je skvělá a kaloricky je opravdu na polovičních hodnotách, než klasická verze, kterou všichni známe. Na složení jsem předem nekoukala, ale když jsem jí porovnala s YoPro majonézou, která je k dostání i v běžných obchodech, vede si o něco málo hůře. Ráda jí spotřebuji, ale příště opět sáhnu po mé oblíbené modré YoPro. :)
Toť má celá objednávka z Gymbeam. Doufám, že vás aspoň některý z produktů zaujal a dejte mi vědět do komentářů, zda jste už někdy z tohoto e-shopu objednávali a jak jste byli spokojení. Hezký víkend! 

8 komentářů :

  1. Moc pěkná objednávka, kapičky mám taky ráda a legíny jsou super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Legíny vypadají hodně dobře, zaujaly mne i kapičky, máslo a tyčinky. Ale ořechové máslo já nemůžu mít doma - když na mne přijde chuť, jsem schopná vyluxovat celou sklenici :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná objednávka. Legíny jsou super, zaujalo mě i máslíčko a kapičky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká objednávka. Rybky mám také moc ráda a ty kuřecí prsa jsem si objednávala z VILGAIN/AKTIN. Gym Beam sleduji už velmi dlouho, ale objednávala jsem tam zatím jen odporové gumy a takovou tu masážní podložku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala sis super produkty :) s Gymbeam zkušenost nemám. Legíny jsou moc krásné <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Pavlí, všechno vypadá skvěle. Já mám ráda jejich suplementy obecně. Protein jsem brala, když jsem ještě běhala, nyní jsem lenora a zkouším denně dávat alespoň 10min domácího posilování, právě jsem docvičila. Krásný den přeji. ☺♥
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  7. S Gymbeam nemám zkušenosti, ale jsem hodně spokojená s produkty od Natural Protein, hlavně s jejich dietními proteiny a spalovači. Pomohly mi zhubnout i bez cvičení, které mě nebaví :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    ty legíny vypadají moc hezky. Zaujalo mě to Omega3, to bych mohla vyzkoušet.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat