MENU

neděle 26. května 2024

KLIDNÁ NEDĚLE & LÍVANCE

Krásnou neděli všem! Opět se vám hlásím s menším shrnutím za poslední týden. Dny plynou jako voda a tento víkend je tím posledním, kdy si mohu vše pečlivě nachystat na blížící se dovolenou. No a jelikož to není jen tak nějaká válecí dovolená u moře, začala mě v týdnu pohlcovat menší panika. Pokud máte někdo nějaké tipy, co nezbytného si sbalit na roadtrip po Americe, dejte mi vědět do komentářů. :D Včera jsem si ale šla zaběhat, jelikož tím vždy maximálně pročistím hlavu a uvolním stres. Bylo nádherně a dokonce se mi podařilo dosáhnout mého nejlepšího tempa v běhu vůbec. I když se mi kolikrát opravdu nechce, nakonec seberu všechny síly a prostě vyběhnu. Jsem ten typ člověka, kterému vyhovuje aktivní odpočinek a pokud jsem po práci unavená, baterky mi nedobije odpolední válení se na gauči nebo sledování filmů, ale právě pohyb. Ten nával endorfinů je něco neskutečného a vždy se cítím jak znovuzrozená. :) Odpoledne následovala procházka a s úsměvem a radostí po vyhraném hokeji jsem se konečně po pár dnech díky čisté hlavě kvalitně vyspala. Dnešek jsem odstartovala banánovými lívanci, kávou a odpoledne nás čeká grilování s rodinou. Sobota i neděle přesně tak, jak bych si je představovala a pokud se večer podaří našemu nároďáku ukořistit zlato, bude to už jen třešnička na dortu - tak všichni držte palce! 

4 komentáře :

  1. Lívance vypadají skvěle. Já tedy z praktických důvodů málokdy staví "věž", ale je fakt, že takhle je to rozhodně fotogeničtější.
    Užij si krásně dovolenou

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, lívance vypadají super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Moc si užij dovolenou! Lívance vypadají skvěle :) Z tvých fotek bych vždycky nejradši hned vyrazila do Hradce :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Už druhý blog za posledních 5 minut, který mě láká na lívance sakra, hned bych si dala :D Vypadají opravdu luxusně!

    OdpovědětVymazat