MENU

pátek 11. září 2020

NOVINKY Z KOSMETIKY | ZÁŘÍ

Krásné dopoledne! Dnes tu pro vás budu mít opět menší kosmetické okénko. Posledně to byly oblíbené produkty za letošní léto a nyní bych vám pro změnu ráda představila několik málo dalších favoritů, které jsem se rozhodla vyzkoušet s příchodem září. Jsou to pro mě všechno novinky, nicméně mě nějakým způsobem zaujaly. Možná s nimi někdo budete mít zkušenosti, možná ne - každopádně to pro vás může být i jistá inspirace a třeba si určitý produkt, stejně jako já, ze zvědavosti pořídíte. Má volba některých z nich rozhodně nebyla poslední! Tak jdeme na to. 

Naprostou peckou, která mě zaujala hned na první pohled nejen svým designem, ale i popisem, byl tento šampon a kondicionér od značky Flora Siberica. Šampon je pro barvené vlasy (což pro mě byla jasná volba, jelikož mé vlasy dostávají barvením pravidelně zabrat), obsahuje výtažek z kosatce sibiřského, který je bohatý na antioxidanty a po umytí skutečně splnil to, co slibuje - jemnost a lesk. Po použití kondicionéru jdou vlasy skutečně lehce rozčesat a navíc nádherně voní! Tuhle dvojku doporučuji!
Dalším produktem je regenerační vlasová maska. Vyživuje poškozené vlasy a stejně jako předchozí dvojice je vhodná na barvené či suché vlasy. Obsahuje směs osmi bio bylinných výtažků a i když se má oproti jiným maskám nechat působit poměrně dlouho (až 20 minut), po její aplikaci jsem své vlasy téměř nepoznala. Osobně si velmi potrpím na vlasové masky a zkusila jsem jich už nespočet, ale tahle rozhodně patří mezi ty nejlepší. 
A teď pozor! Za mě největší favorit dnešního článku! Pleťový a kávový peeling od Purity Vision. O různých kávových scrubech a podobných produktech jsem slyšela už nesčetněkrát, ale teprve nyní jsem se odhodlala jeden z nich také vyzkoušet a musím říct, že je to pecka! Pokožku jsem po použití měla doslova jako miminko a pokud jste milovníci kávy jako já, oceníte i jeho dokonalou vůni. 
Samozřejmě ale nemůžu být vždy se vším novým maximálně spokojená - tak to nejen v životě, ale i při pouhém nákupu kosmetiky funguje a důkazem je tento Růžový deodorant. Chtěla jsem mu dát šanci, protože mě zaujal zejména 24 hodinovou účinností a tím, že nezanechává stopy na prádle. Bohužel mi ale tento tekutý sprej nevyhovuje a stále dám raději přednost tuhým deodorantům. Zkusila jsem ho a ne že by neplnil funkci, ale tahle tekutá varianta zkrátka není nic pro mě. Rozhodně to ale neznamená, že by nemohl vyhovovat některé z vás - pokud s ním máte zkušenosti, určitě mi dejte vědět do komentářů. :)

13 komentářů :

  1. Krásné novinky. On ten deodorant vypadá pěkně, ale taky to není nic pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kávový peeling vypadá skvěle. Purity Vision mám ráda. :)
    Od myšlenky

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasovú kozmetiku tejto značky nepoznám, tú nižšie už áno :-)
    Milujem peelingy, ale kávový "nemusím", nepijem kávu, možno preto.
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky raději tuhé deodoranty, ale i tak mě zaujal ten růžový. Kávový peeling mám doma taky a je úplně skvělý.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu deodorantu bych moc nevěřila. Je to taková vodička a přece jenom tuhý je tuhý :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám vyzkoušený ani jeden produkt, značku Siberica jsem viděla někde v letáku a recenze tedy zní zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem kávový peeling a pro mě to byl velký propadák, vůbec mi nevyhovoval.. ale už na více blozích jsem četla, že je skvělý, tak asi jsem jen výjimka, která potvrzuje pravidlo ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Purity Vision je nej :) mam od nich spoustu věcí včetně toho scrubu a všechny jsou skvělý :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    ačkoliv peelingy miluji, tak ty kávové pro mě nejsou, nemám vůbec ráda kávu a vadí mi i její parfemace. Zaujala mě ale ta značka Flora Siberica, asi to bude odnož Natura Siberica, což je moje oblíbená značka, od které jsem měla skvělé vlasové pomocníky a taky tělové peelingy. Budu to muset prozkoumat:-) Díky za tip! Jinak u mě na blogu probíhá soutěž, můžeš se mrknout:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Kávový peeling je teda hodně lákavý. :) Od té značky mě více produktů láká. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Ten kávový peeling se chystám už dlouho vyzkoušet, tak díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten šampon a kondicionér vypadají nádherně, to balení je boží :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  13. produkty vypadají skvěle, zaujal mě růžový deodorant, jinak kávový peeling miluji, cítím se po něm, že moje pokožka pružnější a hydratovaná.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat