MENU

sobota 4. prosince 2021

VÁNOČNÍ VÝZDOBA BYTU

Vítám vás u dalšího, vánočně laděného článku. Už podle názvu jste mohli poznat, že se bude týkat mé letošní vánoční výzdoby. Od těch minulých se liší tím, že jsem poprvé dekorovala svůj byt, kam jsem se v květnu stěhovala. Výzdoba je tedy o chlup jiná, než předešlé roky a to hlavně z toho důvodu, že jsem pořizovala vše nové. Neměla jsem totiž ani jednu ozdobu a v obchodech jsem během října a listopadu byla jak utržená ze řetězu. Není se čemu divit, protože vánoční dekorace naprosto zbožňuji a letos jsem vsadila na klasiku - červená, zlatá a zelená. To jsou pro mě klasické barvy Vánoc. Každopádně pro někoho taková výzdoba může být už lehce přehnaná. Já jsem v tomhle trochu šílenec a tyhle tradiční americké kýče se mi prostě a jednoduše líbí. Působí na mě příjemně a pokud je večer, zhasne se a svítí pouze svíčky a světýlka, je to pro mě ta nejkouzelnější atmosféra, kterou si teď užívám na maximum každý den. Letos jsem s výzdobou začala relativně brzy a to už týden před adventem. Nemohla jsem se dočkat, ale v současné době je důležité si dělat radost i takovými maličkostmi, takže vlastně proč ne. Kdy jste začínali dekorovat vy?



Na parapetu nad psacím stolem jsem umístila zlatého jelena, svícen a louskáčka, kterého jsem pořídila v Pepcu. I letos tam mají dokonalé dekorace a přijde mi, že se rok od roku v jejich designu zlepšují. 






Stromeček je asi tou největší vánoční dominantou v bytě. Zvolila jsem zlato červené ozdoby a k mé nejoblíbenější patří závěsný perníček z Kiku. Na první pohled jsem si ho díky jeho roztomilosti zamilovala! :D 




Na televizní stolek jsem umístila červený běhoun a vytvořila jakousi girlandu z větviček (též Pepco), kterou jsem obmotala svítícími hvězdami. Doplnila jsem pozlacenými šiškami z Nanu Nana a nesmí chybět i pár svíček.




Na druhém parapetu leží několik malých dekorací, které jsem pořídila v různých obchodech (od Kiku přes Pepco, až po Hornbach) a čemu jsem neodolala byl velký zlatý sob.



V Sinsay jsem ulovila polštář se sobem a tuhle příjemnou červenou deku. Společně mi zdobí postel a jsou na dotek velmi příjemné.



A na závěr ozdobný zlatý podnos. Leží na konferenčním stolku a jako celek patří k jedné z mých nejoblíbenějších dekorací. Šišky, zlaté ozdoby a pár větviček ve váze mi doplňují kouzelnou atmosféru u kteréhokoliv vánočního filmu. 

Dejte mi vědět, do jakých barev jste letos sladili výzdobu vy a budu se těšit u dalšího článku. Mějte pohodový víkend!

20 komentářů :

  1. Krásně vyzdobené to máš! Mě před velkým zdobením čeká ještě velké mytí oken, ale už se taky moc těším, až to všechno kolem na mě dýchne vánoční atmosférou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čo-to už som videla aj na Instagrame ♥ Krásny random aj výzdoba. Mne sa tvoj štýl veľmi, veľmi páči. Máme podobný vkus :) A pekný nový dizajn 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc krásné! Máš tam úplně krásnou vánoční atmosféru <3

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádhera, krásne vianočne je u Teba :-) Mne sa to veľmi páči.
      Mňa ešte čaká doumývať okná, keďže mám 6 izieb, kuchyňu, 2 kúpeľne a 2 chodby s oknami a to nerátam zimnú presklenú záhradu :-)))

      Vymazat
  5. Ahoj Pavlí, máš to doma vážně krásné. Řekla bych až takové "Americké" vánoce :-) ale klidně ať, ty barvy jsou krásné, sama jsem dlouho jela v červeno zlaté kombinaci. Pak jsme ji změnili na čistě bílou, jelikož nám v Česku chyběl sníh a teď jsme přidali červenou, aby se to miminku více líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to krásně nafocené. A taky mám ráda červeno zlatou kombinaci, ale stromeček tedy ještě nemáme. Ale mám stejný (nebo hodně podobný) tác jako ty. Já na něm mám svíčku, porcelánový stromeček a chvojí ve váze (ostatně fotila jsem to minulý týden na blog :D).
    Hezký adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Ty to máš tak krásný! A ty fotky..prostě boží! :-) A musím říct, že barvy máme úplně stejné! Je to prostě krásné a na nějakou růžovou si nepotrpím :-D Já jsem milovník dekorací, takže se mi to hodně líbí! A stromeček budeme mít někdy teď po neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně vyzdobený byteček :). Já už mám letos taky výzdobu nějak od adventu :). A v Pepcu jsem koupila také pár drobností :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezká výzdoba, ten zlatý sobík je krásný, hned bych brala:D

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to super 😍 Najviac sa mi páči asi zlatý podnos na stolíku — jednoduché, no krásne!
    Ja som tento rok vsadila na jednoduché a prírodné dekorácie a mám z nich veľkú radosť 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Udržateľné a etické vianočné balíčky pre každého

    OdpovědětVymazat
  11. Ta výzdoba je naprosto skvělá ❤️ my zdobili druhý adventní víkend. Barvy máme červená, stříbrná, zlata 😊

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto úžasná výzdoba. Věděla jsem, že ji budeš mít krásnou <3 my ladíme do červeno zlaté/stříbrné. V Pepcu mají spoustu krásných věcí. Moc ráda tam nakupuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jedním slovem nádhera, krásně sis s tím vyhrála ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera! Přesně, jak to mám ráda. Zlatá, červená, zelená, třpytky a vlastně možná trochu kýč, ale ten já na Vánoce miluju! Jsi šikulka, moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  15. To je snad ta nejkrásnější výzdoba bytu, kterou jsem viděla! ♥ :) Červená a zlatá je prostě klasika. Moc se mi to líbí! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Mám moc ráda zlaté ozdůbky a dekorace, hezky jsi si s tím vyhrála :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta výzdoba je naprosto parádní! :)

    OdpovědětVymazat