MENU

středa 1. prosince 2021

VÁNOČNÍ WISHLIST

Krásný první prosinec všem! Jeden z mých nejoblíbenějších měsíců v roce právě začíná a já jsem vám v minulém článku slibovala sérii vánočně laděných postů - jsou tady a dnes začnu tradičním článkem, který u mě na blogu nesmí chybět. Je to vánoční wishlist. Nepovažuji se za materialistického člověka a ať už pod stromečkem najdu cokoliv, mám vždy největší radost z předvánočního období, příprav a času stráveného s rodinou. Tohle celé má pro mě kouzelnou atmosféru a závěr Štědrého večera u stromečku a dárečků je spíše takovou malou třešničkou na dortu. Nicméně i to k Vánocům patří a v rodině si každý rok jeden druhému říkáme, co by nás potěšilo. Vždy připravíme i nějaké to překvapení a mě šíleně baví dárky pro druhé vymýšlet a následně balit. I já jsem si letos sestavila menší seznam toho, co bych ráda našla pod stromečkem. Jsou to maličkosti, už vydělávám a hodnotnější věci si koupím sama, každopádně Ježíšek jako vždy naléhal a chtěl po mě nějaké tipy. Pokud se vám bude chtít, napište mi do komentářů, co byste letos pod stromečkem rádi objevili vy a třeba i v mém seznamu naleznete inspiraci jak obdarovat blízké. 


1. Knížky: Sociopat odvedle, Psychologie lži, Pomalu hořící oheň
2. Myš k notebooku
3. Stříbrné kruhy
4. Krém na pleť od Uriage
5. Sada příborů
6. Kulma na vlasy
7. Diář 2022 do práce
8. Teplé papuče

13 komentářů :

  1. Krásný Wishlist ❤️ nějakou kulmu na vlasy bych si taky přála.. to je fakt. 😊 Tak už alespoň vím, co Ježíškovi řeknu. 😀🎀

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké věci. Myslím, že všechny věci jsou poměrně reálné a moc ti přeji aby se ti vyplnily. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci :)! Já si přeji stolní lampu, jelikož ji mám od 1. třídy a už trošku padá :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super :) ja si prajem antistresové omalovanky, real technich štetce ale poteší ma všetko z kozmetiky ..

    OdpovědětVymazat
  5. Pomalu hořící oheň a diář mi Ježíšek také donese :) ještě dostanu nové roláky a svetrove šaty, na které se moc těším! Taky nebude chybět pár drobností z Ikei :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist, žádné zbytečné drahé věci. Ikdyž celkově to dá taky pěknou částku, to je jasný..
    Krém na pleť by se mi také hodil, stejně kulma - tu už mám strašně starou, a teplé papuče taky. Vlastně i kruhy. :D Ty zas mám pokaždé jen obyčejné a ty pak rychle zreznou...
    Já popravdě stále nevím, co bych chtěla. Mohla bych tady vypsat sto věcí, které bych chtěla, ale to prostě není reálné. Nemůžu po nikom z rodiny chtít, aby mi koupil tyčový vysavač, mixér, kulmu na vlasy, televizi nebo auto. Všechno bych potřebovala nové, ale to prostě nejde. :D A tak jsem si nakonec napsala jen tělové mléko a voňavku. Protože tyhle dvě věci vždycky užiju. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já vlastně žádné materiální přání, kromě knížek (ráda bych třeba nového Bryndzu, novou Klevisovou a Matčin hrob) nemám.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to jsou pěkné dárky! Já si přeji Diář od Doller, korálek od Pandory, nějaké knihy.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fabulous picks! Those slippers look cute and cozy.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný wishlist, přeji, aby si pod stromečkem našla vše, co si přeješ :).

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekný výber, tak snáď si pod stromčekom nájdeš všetko 🥰 Ja som nad darčekmi ešte poriadne ani nezačala premýšľať a tiež si budem musieť vymyslieť, čo by som chcela dostať, takže vďaka za tipy 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Udržateľné a etické vianočné balíčky pre každého

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké věci si přeješ, užitečné, ale i takové, co budou dělat radost celý rok. Věřím, že pod stromečkem něco z toho jistě najdeš!

    OdpovědětVymazat