MENU

neděle 4. října 2020

NEDĚLE

Krásnou neděli vám přeji! Jak jste si užili víkend? I když byl poněkud deštivý a zamračený, pro mě byl rozhodně lepší, než ten předchozí. Konečně jsem se dostala z otravné angíny a dnes dobírám poslední antibiotika. Mám celkem štěstí, že se ta nemoc takto načasovala, jelikož zítra mě čeká první den v nové práci a nebylo by pro obě strany asi úplně ideální, kdybych hned na začátku marodila. Každopádně je ve finále vše v pořádku a já se na zítřek moc těším! Je to pro mě úplně nová kapitola a určitě bude plná zajímavých zkušeností. Dnes přidávám opět několik málo fotek, které se mi nahromadily v mobilu a měla bych na vás jeden dotaz. Zajímalo by mě, jaká pravidelnost článků vám u blogerů vyhovuje? Zda preferujete jeden článek za týden nebo vás spíše baví aktualizace a nové příspěvky např. každý druhý den? Samozřejmě musí být o čem psát. Asi se shodneme na tom, že publikovat za každou cenu, pokud je článek bez nápadu a hlubšího smyslu, nejspíše nemá význam. Určitě mě ale zajímá váš názor na věc. :) 

Nejspíš poslední ledová káva tento rok - možná mi také byla osudnou, protože hned další den jsem se probudila s tou nesnesitelnou bolestí v krku. :D
Vzhledem k aktuální situaci nám byly zrušeny promoce a byli jsme vyzváni, abychom si diplom vyzvedli osobně na studijním. Nic moc slavnostního, ale aspoň ho konečně mám doma. 
Na zahrádce na nás čekalo milé překvapení v podobě těchto nádherných jablíček. Jejich chuť se s kupovanými absolutně nedá srovnávat. 
Procházka po Hradci.
Jako každou neděli je čas na pleťovou masku, relax...
...a samozřejmě další díl seriálu La Casa de Papel, ke kterému jsem si udělala zdravou palačinku a kávu - tomu říkám dokonalé odpoledne. Mějte hezký zbytek dne!

14 komentářů :

  1. Já už s manželem La Casa de Papel dokoukala a uuuuž chci další díly! :D Užij si neděli, jdu si dát taky masku! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Neděle je na masku jako stvořená :-) my teď koukáme na Zámek a klíč, fakt super seriál :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neděle je na masku jako stvořená :-) my teď koukáme na Zámek a klíč, fakt super seriál :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Angína je zlo, mamka ji měla před měsícem a teď teda u nás řádí nějaké střevní chřipky, tak doufám, že se mi to vyhne. Doufám, že se ti v nové práci bude líbit! Já od listopadu měním pracovní oddělení a trošku se mi změní i náplň práce, ale strašně se těším :)
    Taky mám svoje maskovací neděle, jen dnes jsem to nějak nestihla, proto si to vynahradím zítra :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím zajtra palce, nech je všetko tak, ako má byť...
    Rada k Tebe nakuknem, pokochám sa peknými fotkami a tak. A nedeľu a stredu mám aj ja maskovaciu :-)))
    Pekný týždeň!

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda aktivní blogy, ale vím, že někdy není možné přidávat články často. U ostatních bych ráda články klidně obden, ale u sebe často i čekám na to, až můj poslední článek bude mít nějaké zobrazení.. abych nepsala články jen tak pro sebe. :D Takže trochu sleduju, kolik lidí ho vidělo a kolik lidí zanechalo komentář..
    Jinak jsem ráda, že už je ti lépe. I moje zdraví už je na tom dobře. :)
    Fotky super. Masku mám na obličeji zrovna teď já. :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda klidně články co tři dny, jen musím mít zrovna čas číst :D Sama bych chtěla přidávat častěji, ale zatím jsem to časově nestíhala, tak uvidíme, jak to bude na podzim, až bude více doma.
    Jinak jsi měla krásný a pohodový víkend, jak to má být!

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla neděli takovou odpočinkovou, ale byli jsme s přítelem aspoň na procházce :-) To jablíčko vypadá k nakousnutí, hned bych si dala :-) A k těm článkům...čtu všechny tvé články a vždy mám radost, že nějaký přidáš :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud jde o frekvenci článků, vyhovují mi tak 2 až 3 do týdne, víc nestíhám sledovat - přece jen je to trochu žrout času.
    Doufám, že se ti v nové práci líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Me v neděli čekala nocni směna, takže jsem si masku dopřála v sobotu.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Tak doufám, že se ti první den v práci líbil. Nesleduju u blogerů, jak často jim vychází článek. Jsem ráda, když si můžu něco přečíst. Já osobně vydávám články každé úterý, ale dříve jsem vydávala co druhý den. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem ráda, že jsi zdravá a ať se ti v práci jenom daří! :) Mně je asi jedno, jak často vycházejí články, možná ale pokud každý den, tak ať nejsou úplně dlouhé. :) Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Měla jsi opravdu krásnou a pohodovou neděli! Na jablíčka jsem dostala obrovskou chuť. Co se týče článku. Já je stejně čtu, když mám čas :)
    All about Candys life


    OdpovědětVymazat
  14. Ta zdravá palačinka vypadá moc dobře! A s tím jablíčkem se to úplně hodí k podzimu. Také jsme teď s taťkou česali jabloně, tak jsem si udělala nějakou domácí přesnídávku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat