MENU

středa 7. října 2020

KNIHY, KTERÉ PLÁNUJI PŘEČÍST NA PODZIM

Přeji vám všem hezkou středu! Přemýšlela jsem, čím bych tak mohla blog obohatit, abych opět přidala nějaký netradiční článek a jelikož věřím, že mezi mými návštěvníky je spousta vášnivých čtenářů, rozhodla jsem se publikovat knižní téma. Konkrétně jsou to tedy knihy, které bych já osobně ráda přečetla během letošního podzimu. Tohle období je totiž pro čtení jako dělané a možná mezi mými favority také naleznete nějakou inspiraci. Jsou to tituly, které mi buď byly doporučeny, delší dobu se na ně chystám nebo mě prostě a jednoduše zaujaly na první pohled. 

Jak prokouknout druhé lidi - autorem je Joe Navarro, který působil 25 let jako zvláštní agent FBI a poradce pro neverbální komunikaci. V knize radí, jak být vždy o krok napřed před ostatními a vysvětluje jak rychle "přečíst" osoby kolem nás, jak odhalit jejich názory, myšlenky a dešifrovat klamné či podvodné jednání. Dle popisu je tato příručka plná příkladů z profesionální praxe a řadí se do typu knih, které jsou mi tématicky nejbližší a také se hodí k mému oboru. Určitě to bude zajímavé čtení a moc se na tento klenot těším! 

Hygge - nejspíš je to přesný opak předchozí knihy. Měla jsem v plánu si jí přečíst snad už minulý podzim, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Slyšela jsem samé pozitivní recenze a dle ohlasů je to přesně ta knížka, která se hodí do upršeného podzimního počasí. Při jejím čtení, jak má sama uvedeno v popisu, se má člověk schoulit na pohovce s kakaem a to nejlépe za svitu svíček. Zní to naprosto dokonale a sama jsem zvědavá na ty chvilky plné relaxu a šťastného způsobu života, o kterém pojednává. Myslím si, že tento typ čtení snad nikoho nemůže urazit. 

Někdo cizí v domě - kniha od autorky Shari Lapenové, která je známá stylem psaní s nečekanými zvraty. Je to opět jiný žánr, než předchozí dvě knihy, ale zrovna mě přepadá ta nálada přečíst si zajímavé a napínavé thrillery. Nevím, jakého jste názoru vy, ale mě už samotný název nahání husí kůži! Uvidíme, jaké dojmy po přečtení budu mít a rozhodně vám je ráda předám.

Jsem zpět - další thriller, tentokrát od Brendy Novak. Na tuto knihu jsem dostala doporučení od mé kamarádky a když jsem viděla zadní titulek "nejnebezpečnějším vrahem je člověk, kterého dobře znáte" řekla jsem si, že si tuhle krasavici o 400 stranách prostě musím přečíst. Drama, thrillery a psychologické žánry patří mezi mé nejoblíbenější a pokud máte nějaké tipy na knížky, které do těchto druhů spadají, určitě mi dejte vědět do komentářů. 

16 komentářů :

  1. Detektivky a napínavé příběhy čtu moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak prokouknout druhé lidi, to musí být zajímavé čtení! Já osobně mám hrozný problém třeba s lháři, jsem natolik důvěřivá, že to nikdy nepoznám, a zjistím to až už je pozdě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala mě ta první a poslední :) Četla jsem Někdo cizí v domě a teda tahle autorka a její styl psaní mě vůůbec neoslovil, ale třeba se ti bude knížka líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujali ma prvé dve... tak držím palce a prajem pohodové čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji thrillery. Někdo cizí v domě zní zajímavě. Autorku poznám, ale tuhle knihu jsem ještě nečetla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Detektivky a thrillery mám ráda. Rozhodně mě zaujala první a poslední knížka a rozhodně bych ti mohla doporučit i další knížky od Shari Lapena jelikož Někdo cizí v domě je naprosto skvělá knížka a proto doporučuji i Nevítaného hosta a Jeden z nás.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  7. Někdo cizí v domě jsem zrovna začala číst :). Zatím dobrý ... Od stejné autorky jsem už četla Manželé od vedle a tato knížka líbila (mám na blogu článek). A zaujal mne i ten druhý thiller - podívám se po něm v knihovně, díky za tip

    OdpovědětVymazat
  8. Hygge jsem četla a je to fakt knížka přesně do tohoto období! :) A zaujala mě ještě ta první. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hygge mám taky v seznamu, snad se mi poštěstí si jí přečíst ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé, že na podzim takové ne zrovna optimistické knihy :D Ale je pravda, že mě všeobecně láká lehčí čtivo. Hygge zbožňuji. Ale je fakt, že to člověk musí prožít a cítit.

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct, skvělá volba, všechny knihy bych na svůj seznam klidně dala taky!
    Hygge vypadá krásně a oddechově, tuhle jsem narazila na podobnou a od stejného autora o tom, jak si lépe uchovávat a pamatovat momentky a vzpomínky. Škoda, že jsem si ji nevzala, protože na ní pořád myslím, ale naštěstí jsem si ji pro jistotu uložila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hygge mě strašně láká už nějakou dobu. Hlavně proto, že ji všichni opěvují. :D Ale nechci se zklamat jako s knihou Čtyři dohody, ta se mi nelíbila. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Z těchto znám jen Někdo cizí v domě, ale nečetla jsem ji. Nějak mě ani jedna z těchto knih neláká. Mám ráda spíše romány a autobiografie, i když teď mám rozečtené jedno scifi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hygge je super, já ji přečetla už někdy před rokem a pořád ji mám v knihovničce. Možná bych ji mohla znovu vytáhnout! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  15. Já se přidávám k většině, Hyffe bych chtěla také číst.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat