MENU

sobota 7. listopadu 2020

VENKU V BARVÁCH PODZIMU

Krásné sobotní dopoledne! Dnešní článek bude oddechový, jelikož bude obsahovat opět několik málo fotek z naší nedávné procházky v lese. Nahromadilo se mi jich totiž tolik, že se do jednoho článku nevešly, ale aspoň to tu oživím dalšími nádhernými barvami podzimního lesa. Blíží se polovina listopadu a venku začíná být pořádná zima (aspoň tedy u nás) a na podobnou vycházku v pouhém svetru už se asi jen tak nevydám. Každopádně stále svítí sluníčko a i když jeho paprsky tolik nehřejí, pořád je to lepší, než deštivé a zamračené počasí. Co se týče práce, stále jsem doma na home office. Teď se mi to ale spíše hodí, protože už zhruba týden se potýkám se smrtelnou mužskou nemocí (čtěte rýmou :D) a od včerejška mě pobolívá v krku. Snažím se tedy pít čaje, být v teple a během následujícího týdne se z toho snad vyhrabu. Pak už by naše centrum snad měli otevřít a popravdě se neskutečně těším až se opět dostanu do normálního režimu. V neposlední řadě vám chci moc poděkovat za krásné komentáře u posledních článků a zejména návštěvnost, která je v posledních týdnech neuvěřitelná! 








31 komentářů :

  1. Pěkné fotky s podzimní atmoférou.
    Já se obávám, že ještě chvíli na home office vydržíme. Sice mi vyhovuje pozdější vstávání (o čas ušetřený cestou do práce), ale jinak jsem asi spíš kancelářský než homeofficový typ (ale začínám si zvykat)

    OdpovědětVymazat
  2. Super krásne fotky, len my chodíme do lesa s batohom :-)
    Na boľavý krk mi pomáha kloktanie slanej teplej vody niekoľkokrát do dňa...
    Pekný víkend!
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ti hlavně brzké uzdravení, podzimní fotky jsou nádherné ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky :) Já si podzim v poslední době oblíbila.
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vyzeráš krásne na každej fotografii ♥ A veľmi pekný lak na nechtoch! ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, že se teď nějaké ty podzimní dny povedly přesně na takovéto procházky a taky jsem na nich byla. Chce to chodit ven! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Zkrátka, není nad podzim. :) Moc pěkné fotky.

    Listy snů

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně se ti povedlo zachytit podzimní atmosféru! Moc ti to sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky. My s přítelem už konečně taky vyrazili do přírody a bože, byla jsem ve svém živlu! Doufám, že ti bude brzy lépe :-) A gratuluji k návštěvnosti i ke komentářům! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky, tieto slniečkovské dni vedia dodať tolko energie <3

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné podzimní fotky :) Miluju tyhle procházky a kafe do kelímku, jinak ta zima uz zacina byt opravdu znat :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  12. U nás už je taky hrozná kosa. Na procházky už to vidím velmi bledě. Ale dneska jsme si vyšli a bylo celkem hezky. Sice jsem už měla i punčocháče, ale hlavně že mi bylo teplo! :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Taky už se těším na normální režim. Homeoffice je pro mě náročnější a náročnější... Jinak, super fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    fotky vypadají pěkně, sluší ti to na nich:-) Moc se mi líbí ten lak na nehty:-D Zima je tedy pořádná, já jsem vyběhla ven jen před panelák, abych kolegyni dala Avon a vyzvedla si Oriflame, ale teda docela jsem prochladla... Jsem zvědavá, kdy se vrátíme do práce my, učitelé... Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. krásný fotky! a mám to teďka dost podobně :D :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  16. Skvelé fotky! Tá cyklamenová sa ti neskutočne hodí! :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  17. Ta růžová kabelka je hodně pěkná! :) Odkud ji máš? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle podzimní dny v přírodě naprosto miluju :D příroda na podzim je nejhezčí z celého roku a ještě když neprší a svítí sluníčko, tak je to paráda! :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné podzimní střípky! :) Těším se a tajně doufám, že pomine toto mlhavé počasí a bude ještě krásně.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, už se těším, až pojedu o víkendu k mamce a půjdeme do lesa. Moc ti to sluší, líbí se mi tvůj nový vzhled blogu :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky Pavlínko ♥ a tvůj blog si takovou krásnou návštěvnost zaslouží!!! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotky! Odkud máš tu kabelku? Je úžasná :)

    OdpovědětVymazat