MENU

neděle 1. září 2019

1. ZÁŘÍ

Přeji vám krásný začátek nového měsíce! Pokud se zítra chystáte do školy, zároveň vám přeji plno úspěchů a ať vám nový školní rok přinese jen samé pozitivní okamžiky. Mě začíná zimní semestr až 23. září, takže mám ještě poslední týdny prázdniny a snažím se užívat je na maximum. Momentálně jsem u přítele v jižních Čechách a chystáme se někam na výlet. Každopádně bych všem i touto cestou chtěla poděkovat za přáníčka k včerejšímu svátku. Dostala jsem krásné dárečky a samozřejmě nechyběla ani nějaká ta květina - ty mi udělají vždy největší radost! Musím říci, že tento rok léto uteklo neskutečným způsobem a úplně cítím, že se ani nenadějeme a budou tu Vánoce. Také vám to tak přijde?

Děkuji i za povzbudivé komentáře plné podpory u minulého článku. Moc jste mě potěšily a samozřejmě i mojí mamku, které jsem dala vaše zprávy přečíst. Zítra se vám ozvu s dalším updatem o mém cvičení a váze. V plánu mám i plno dalších, snad zajímavých článků, takže se máte na co těšit.

8 komentářů :

  1. Taky přeji krásný měsíc! Já jdu do školy taky až 23. září a teprve tento měsíc, tedy až za týden, si začnu užívat prázdniny, takže budou fakt neskutečně krátké!
    Jo, máš pravdu, už abych pomalu začala nakupovat vánoční dárky a začala přemýšlet jak je zabalím! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Já už do školy nechodím hodně let a asi bych neměnila, i když ty dlouhé prázdniny by se mi taky líbily :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatečně všechno nej k svátku a užij si poslední týdny prázdnin. Mne po víkendu doma čeká zase práce (a tento týden spousta úkolů s termíny).

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to ti přeju dodatečně všechno nejlepší k svátku! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Pozdně všechno nejlepší k svátku, Pavli:) ♡ Mně taky začíná škola ža 23., takže s přítelem vyrážíme ve středu k moři. Už se těším na ten relax!:)

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný začátek měsíce! :) Dodatečně také přeji vše nejlepší k svátku :)

    Škola mi také začíná až kolem 20, ale začínám pomalu trošku plašit... přemýšlím zda si nekoupit něco, co by mi návrat trochu zpříjemnilo - nějaké sešity nebo tak :D :D jen na VŠ už toho zkrátka tolik nepotřebuješ, tak je to zbytečné.

    OdpovědětVymazat
  7. Užívej si poslední dny prázdnin! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kam jste vyrazili na vylet? :) mne zacina skola az 30. zari, pevné doufam, ze se jeste nekam podivam, jelikoz cele leto bylo jen pracovni:)

    OdpovědětVymazat