MENU

středa 28. srpna 2019

CO JSEM JEDLA #1

Hezký večer! Vítám vás u nového formátu článku, který je velmi oblíbený nejen na blozích, ale i youtube. Ani se tomu nedivím, jelikož člověk načerpá spoustu inspirace k tomu, co si během dne uvařit a protože se poslední dobou snažím o redukci váhy, uvidíte tu převážně mé tipy na extra jednoduché, zdravé a hlavně rychlé pokrmy. Co se týče snídaně, považuji ji za úplný základ. Dříve jsem snídaně vynechávala, ale nyní už je to pro mě nezbytnost a pokud se ráno nenajím, cítím se bez energie a velmi brzy pociťuji kručení v žaludku. I když u mě první jídlo dne bývá menší, paradoxně mi zažene hlad na celkem dlouhou dobu. Zpravidla si připravuji bílý jogurt s nějakým ovocem. Na fotce můžete vidět moji oblíbenou kombinaci s meruňkami, malinami a müsli srdíčkami od Semixu - nejlepší jsou ty kokosové nebo čokoládové!


Následující jídlo je až oběd, který mívám kolem poledne - překvapivě. :) Vždy ráda zvolím nějaké maso, nejčastěji kuřecí nebo krůtí, ale snažím se zařadit i ryby. Což se mi shodou okolností povedlo zrovna v tomto článku a na následující fotce můžete vidět mého oblíbeného pstruha. Společně s lososem jsou to dva druhy ryb, které bych mohla jíst pořád. Navíc jsou velmi zdravé a doporučují se zařazovat do jídelníčku aspoň 2x týdně!


Odpolední svačina u mě bývá velmi často v podobě nějakého ovoce. Poslední dobou je to meloun, protože si chci jejich sezónu užít, než skončí léto. Každopádně miluji i jablka a s trochou skořice a nějakými oříšky mi spolehlivě zaženou chuť na sladké. Odpoledne je u mě totiž takový krizový moment, kdy mívám chutě na vše možné a ke kávě se nějaký ten dezert přímo nabízí. Už jsem si ale zvykla dorty, buchty a sladké pečivo nahradit právě podobnou variantou, kterou vidíte níže. :)


Poslední jídlo dne - večeře. Vytvořila jsem takový mix, který k mému překvapení nebyl vůbec špatný a příprava opět zabrala jen pár minut. Uvařené brambory, cuketa, paprika a kukuřice. To vše jsem následně chvilku restovala na pánvi a k této směsi přidala jen pažitkový cottage. Nemusí se to na první pohled zdát, ale bylo to chuťově naprosto dokonalé jídlo A jak vypadá váš jídelníček? Inspirace není nikdy dost. 


5 komentářů :

  1. Já jsem měla dneska k snídani bagetku s burákovým máslem a banánem (lehce posypáno skořicí), k obědu (ZJ) zeleninový salát, plátky vepřové panenky a cibulové kroužky. A po obědě jako moučník kousek melounu. K svačině bílý jogurt s domácím džemem a k večeři lečo s kuřecí šunkou (bez vajíčka) a dalamánek.
    Restovanou zeleninu mám taky docela ráda, i opékané brambory...

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle typy článků mám hodně ráda a všechny tvoje jídla vypadají fakt skvěle, vše bych si hned dala :D Krizi mívám taky odpoledne, a hodně podobnou svačinu si taky dělám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co jsem dnes jedla články naprosto miluju, ať už číst nebo vytvářet :) je to super inspirace, když člověk neví, co vařit :) Tu odpolední krizi taky občas mívám :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  4. Vše by mě chutnalo. :) Jinak já si dělám takto zeleninu v troubě, koupím koření farmářské brambory, hodím do trouby s oliváčem a je to. Jablíčka se skořicí a oříšky jsou top, bohužel můj žaludek se skořicí docela válčí.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď snídám jablko nebo banán, po dvou hodinách si dávám jogurt s ovocem, takže tvá snídaně je mi dost blízká! ♥ K obědu mívám vegetariánské teplé jídlo - zkrátka jsem líná si do práce vařit maso :D Po práci mám ještě jedno teplé jídlo a to většinou maso s něčím a pak k večeři si nejradši dávám tvaroh s kakaem a ovocem. Moc se mnou ale neinspiruj, mám v jídelníčku moc sacharidů a snažím se s tím něco dělat! :) Ten tvůj jídelníček bych klidně hned brala ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat