MENU

pondělí 26. srpna 2019

OBLÍBENCI | SRPEN

Zdravím vás! Srpen se nám pomalu, ale jistě blíží ke konci a já tu pro vás mám další oblíbence za tento měsíc. Není jich mnoho, ale stály za to! Začnu asi tím, co mě nadchlo úplně nejvíc a tím je nový film Tenkrát v Hollywoodu. Pokud znáte snímky, které prošly pod rukou režiséra Tarantina, určitě nebudete překvapení, že se jedná o další bláznivý film. Každopádně velmi povedený a já se i přes jeho dvou a půl hodinové trvání nemohu dočkat, až ho uvidím znovu. Je to černý humor, trocha krimi a to je přesně to, co mě baví! Navíc dvojice Brad Pitt a Leonardo DiCaprio je radost sama o sobě. Všichni víme, že to jsou bezpochyby skvělí herci, ale jejich výkony v tomto filmu jsou vážně fenomenální - rozhodně doporučuji! :) 


Jako další jsem vybrala tělový sprej od Avonu. Dostala jsem ho od Niki a jeho dokonalá vůně mi zpříjemnila nejen srpen, ale i celé léto. Produkty s kokosovým aroma patří k mým nejoblíbenějším a proto není divu, že jsem ho sem musela také zařadit. Menší tip ode mě - pokud také rádi používáte podobné spreje, doporučuji je v horkých dnech dávat do ledničky. Díky tomuto ochlazení vás dokonale osvěží.


Na blog pravidelně přidávám články, které se týkají mého hubnutí. Začátkem srpna jsem změnila jídelníček a začala se více hýbat. S tím souvisí i to, že jsem po dlouhé době sáhla po mých fit hodinkách a nosím je teď každý den. Díky nim přesně vím, kolik kroků jsem ušla, kolik kalorií jsem spálila a proto patří k mému velkému oblíbenci. Jen tak je totiž nesundám z ruky. :)


Jako poslední sdílím mé oblíbené čaje. Ne, že by se v srpnu tolik ochladilo, ale občas dostanu chuť i na něco jiného, než je obyčejná voda nebo káva. Zelený čaj jsem si zamilovala a ráda ho piji i vychlazený. Nejen, že podporuje hubnutí, ale má spousty dalších pozitivních účinků. 

To by pro dnešní článek bylo vše a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké produkty nebo filmy jste si v srpnu oblíbili vy. Inspirace není nikdy dost a doufám, že v září opět najdu nějaké další velké favority! Mějte se krásně. 

7 komentářů :

  1. Já byla v kině na Krvavou nevěsta a ta je taky super!:) Tenkrát v Hollywoodu mě láká, ale všichni okolo říkají, že to je nic moc:(

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je lepší si o tom filmu něco přečíst, než na to půjdeš do kina. Hodně lidí to pak nepochopí a ve finále ten film ztrácí na kvalitě, mě se to moc líbilo :)) Jinak Krvavá nevěsta zní taky dobře, počkám si na ní až bude ke stažení :D :)

      Vymazat
  2. Ten film byl skvělej, ale jen pro fanoušky Tarantina, kteří ví, co čekat :-) mám ráda třeba i Osm hrozných, ten také doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Todo lo que nos enseñas es divino ! Me encantaría verte pronto por mi blog ! Que tengas un excelente día ! ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten film slyším takové rozporuplné ohlasy, někomu se to líbí, někomu ne :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  5. Tenkrát v Hollywoodu se mi taky moc líbilo, ale je pravda že film fakt neni pro každýho.. :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat