MENU

sobota 20. dubna 2024

(NE)OBYČEJNÉ JARNÍ DNY

 Zdravím vás při upršeném dubnovém víkendu. Dnes se u nás v Hradci koná Majáles a je to snad poprvé, kdy jsme museli vyrazit v zimních bundách a mít v ruce deštníky. Bohužel půl roku předem, kdy se většinou kupují lístky, nikdo nemůže vědět, jaké zrovna bude počasí. Letos se to opravdu nepovedlo a vydrželi jsme tam pouhé dvě hodiny. Zima nás doslova vyhnala zpátky na autobus a domů. :D To už je ale hold to riziko při venkovních festivalech a akcích obecně. Využívám tedy volný večer k tomu, abych si dala dohromady fotky a rovnou publikovala nový článek. Nastřádalo se mi jich relativně dost a tak je tu další klasické shrnutí posledních týdnů. Byly celkem dost nabité a užívala jsem si je po boku rodiny i kamarádů. I v práci to bylo dost zajímavé a začínají se nám rozbíhat pestřejší aktivity. Celkově si budu muset udělat čas a sepsat nějaký svůj harmonogram všech činností, jelikož během následujícího měsíce budu mít i spoustu zařizování ohledně dovolené. Koncem května letíme do USA a já vůbec netuším, co si zabalím, natož abych měla něco přichystané. Měsíc se může zdát jako dlouhá doba, ale čas letí rychlostí blesku a protože chci pár věcí i objednávat, měla bych si k tomu co nejdříve sednout a začít. Teď ale nebudu předbíhat...

Než se pokazilo počasí a teploty klesly pod 10 stupňů, stihla jsem jarní údržbu balkónu a kompletně ho celý uklidila a vyčistila. Sezóna venkovních posezení byla tedy zahájena a už se moc těším, až si tam opět budu moci vychutnávat snídani či kávu. Snad už příští víkend. :)

Miluji čerstvé květiny ve váze a tak jsem si udělala radost žlutými tulipány. Momentálně mi byt zdobí fialový šeřík, který je také nádherný. Kytičky vždy zútulní domov a v tomto období jsou u mě nutností, stejně jako přes zimu svíčky. :) 

Dnes jsem si povlékla postel čistým povlečením a už se těším, až si půjdu lehnout. Určitě souhlasíte, že není nad to mít čerstvě povlečeno. Po dnešním vymrznutí se tak bude usínat o to lépe. 

Minulý víkend jsem měla pravidelné posezení s kamarádkami a jelikož u mě i přespaly, druhý den jsme si objednaly obří donuty s domácí limonádou. Měly jsme na ně šílenou chuť a byly vynikající! 
Jak se máte vy a jak trávíte studenou sobotu? 

12 komentářů :

  1. Ty světlejší vlasy ti fakt sluší. A tulipány jsou krásné. já teď měla ve váze šeřík, ale hrozně rychle uvadl, vyhazovala jsem ho snad druhý den večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je škoda, že se Majáles tolik nepovedl.. Doufám, že jsi aspoň viděla ty interprety, které jsi chtěla vidět nejvíc :) ale asi bych radši taky šla domů, než tam prochladnout a odmarodit to.
    Tak to se těším na fotky a zážitky z USA! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju čerstvě povlečenou postel! A šeřík taky. Vždy se při procházce se psem kochám, jak je nádherný a jak hezky voní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc doufám, že na brněnský Majáles budeme mít lepší počasí, v takovém počasí, co bylo o víkendu, bych tam možná ani nešla ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluji čerstvě povlečenou postel :). Jinak hezké fotky a na ty dobroty mám teď chuť :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek, nově povlečená postel je nejlepší, ale to převlékání mě strašně nebaví :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  7. Kamarádi nás také lákali na majáles, ale protože my bychom kupovali lístky na poslední chvíli, tak jsme se na to s ohledem na počasí vyprdli. Nechtěli jsme tam někde mrznout :D Mňam, ty donuty vypadají fakt výborně.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. No, tak na ty donuty jsem dostala chuť. A vůni šeříku přímo miluju. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cestu do USA ti závidím, ale pre mňa to nie je cestovateľský zážitok, ktorý chcem za každú cenu vyhľadávať. Teším sa na tvoje články, možno ma presvedčia ísť do USA :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Počasí si s námi pěkně hraje! Nedávno tropy a teď taková zima. Od pátka se to má naštěstí zlepšovat, tak se těším :) V USA to bude určitě skvělé! Budu se moooc těšit na články a fotečky :) také miluji květiny ve váze <3 Tulipánů se dědečkovi urodilo tolik, že jsme je měli skoro v každé místnosti :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky,
    já jsem měla v sobotu dopoledne doma ještě přítele, takže jsme si užili lenivé ráno. Pak odjel, já jsem se vrhla na focení a psaní článků na blog. Udělala jsem si lehký oběd a užívala si domácí klid. Hlídala jsem byt i našim, protože byli na víkend pryč a udělala jsem hodně práce.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ty donuty vypadají extra lákavě! A tvoje fotky jsou nádherné, jako vždy.

    OdpovědětVymazat