MENU

středa 12. února 2020

VISION BOARD 2020

Krásné ráno! Půlka února je téměř za námi. Stejně tak mé poslední zkouškové, které jsem minulý týden úspěšně zakončila. Je to jedna z povinností, které mám sice za sebou, ale i desítky dalších před sebou. Když jsem tak přemýšlela, co mě tento rok ještě čeká a čeho bych i já sama ráda dosáhla, napadlo mě vytvořit si Vision board neboli nástěnku vizí. Možná to na první pohled vypadá jako kýčovité a naivní plánování budoucnosti, které se mnohdy u spousty lidí nepodaří splnit - stejně jako novoroční předsevzetí. Každopádně já jsem se snažila stanovit si realistické cíle a sny, které se mi doufám v roce 2020 podaří uskutečnit.

Protože jsem do nového roku po téměř 3letém vztahu vstoupila nezadaná (poprvé se o tom zmiňuji na blogu, jelikož tyhle věci se nesdílí lehce) a asi to tak mělo být, rozhodla jsem se využít této nepříjemné situace (místo brečení do polštáře) ve svůj prospěch. Jednoduše začít dělat věci, které mě něčím obohatí, budou mi dávat smysl a bavit mě. Poslední dobou jsem totiž nebyla vůbec šťastná. Život před nás staví těžká rozhodnutí, ale řídit se zdravým rozumem je někdy důležitější, než poslouchat srdce. To jsem udělala a momentálně cítím spokojenost, jakou jsem dlouho necítila. To je první nejtěžší, ale zároveň nejzásadnější bod mých vizí, protože jsem si sama sobě potvrdila pravidlo, že když člověk ze svého života vymaže lidi, kteří mu nic dobrého nepřináší, bude se okamžitě cítit lépe. 

V tomto roce mě čeká ukončení studia na vysoké škole. Mým snem je samozřejmě dokončit ho úspěšně a mé poslední letní prázdniny si maximálně užít po boku těch nejlepších kamarádů, které jsem si kdy mohla přát. Už se nemůžu dočkat oslav, letních grilovaček a samozřejmě dovolené. Letos totiž po dvou letech opět zavítáme k moři a co víc - bude to místo, které je mému srdci nejbližší, jelikož jsem zde byla s rodinou už 6x a bude to jako vracet se domů. Mallorca je pro mě ráj na zemi. Nebudou chybět ani Krkonoše, které jsou každoroční klasikou.

Soustředit se na sebe je hodně důležité a člověk by neměl zapomínat na odpočinek a tzv. "klid v duši" jak se říká. Mojí další vizí, která se mi zatím i celkem daří plnit je po celý rok zařazovat aktivní pohyb, zdravý jídelníček a samozřejmě relaxaci. K té mi hodně pomáhají knížky a ráda bych každý měsíc přečetla aspoň jednu. Obecně se mi zdá, že lidé v posledních letech zanevřeli na četbu a raději koukají na filmy v kině nebo si pustí videa na youtube. I z toho důvodu jsem kompletně opustila myšlenku natáčení videí, se kterou jsem si několikrát pohrávala. Blog je pro mě srdeční záležitost a psaní a čtení pro mě v tomto roce rozhodně bude důležitým bodem. 
Již několikrát jsem zde zmiňovala, že sny jsou důležité a je jen v naší hlavě, jak s jejich realizací naložíme. Ne nadarmo se říká, že malý je jen ten, kdo malý má cíl. 

14 komentářů :

  1. Krasny článek Pavlinko :-) i Ja si vcera delala nastanku vizi a chtela bych ji delat kazdy rok:-) clovek si srovna priority a zjisti, ceho chce vlastne dosáhnout a to je prece dulezite :-) s tim vztahem jsi me šokovala. vypadali jste tak šťastní, je mi to lito :-( ale bude uz jen lip a lip :-) Ja bohuzel posledni dobou také nejsem stastna, jsme spolu 5 let (nebydlime ale spolu), jsem s nim rada, ale na druhou stranu vim, ze jsme naprosto odlisni v důležitých věcech :-(
    Jinak preji hodne stesti ve skole i v zivote <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Ne vždy to ve vztahu vyjde, ale to je život. Každopádně tobě držím palce, ať se vše dobře vyřeší!

      Vymazat
  2. Držím palce, ať se ti vize podaří naplnit.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné cíle a je dobře, že sis něco takového vyrobila. :-) Je mi líto rozchodu, ale zase na druhou stranu proč se trápit nebo být s někým, kdo ti energii ubírá, než dává. Já jsem po rozchodu také začala žít (místo brečení do polštáře) a přineslo mi to někoho mnohem lepšího a řekla bych, že toho pravého. :-) Tak ať se ti všechno podaří a už teď se těším na článek o Mallorce. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať vše dopadne podle tvých představ a ku tvému prospěchu :) Mallorca je opravdu kouzelné místo!

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou je to úplně super. Já mám takové věci ráda!! Plánování, těšení se...
    Mrzí mě váš rozchod, ale jak říkáš, všechno se dá brát pozitivně a převést to ve prospěch.
    Tvá koláž je krásná. Přeji ti, aby se ti vše vydařilo. :)) A na Mallorcu bych se také ráda jednou podívala. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověka tyhle věci hrozně motivují a pomáhá mi to. Jinak moc děkuju. :))

      Vymazat
  6. Veľmi pekná board! Ja tiež milujem si takéto veci vytvárať, je to veľmi pleasing for the eye. ♡

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, miluju tyhle vision board, sama jednu mám v ložnici a stále na ni koukám, už by bylo na čase ji i trochu proměnit, spoustu věcí jsem si splnila a na tyhle věci věřím, protože jsem to sama zažila.
    Rozchod je smutná věc ale je moc hezké, že se na to koukáš pozitivně. Kdysi jsem taky procházela rozchodem po třech letech a bylo to pro mě ze začátku hrozné a bolestné, ale teď za to každý den děkuju, bylo to to nejlepší, co se mi mohlo stát, neskutečně mě to posunulo a díky tomu jsem, tam kde jsem, kde jsem si vždy přála být. Tobě přeji ať smutek brzy přejde a ať se ti všechny plány podaří!

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, já jsem si říkala, že už jsem dlouho neviděla přítele na tvým Instagramu a i tato možnost mě napadla... Jsem ale ráda, že to bereš takto, posílám ti plno síly!
    Taky letos skoro dokončím vysokou. V letním semestru dodělám poslední předměty a následující zimní mě čeká už jen diplomová práce, během které se vlastně už ve škole nebudu moc vyskytovat.
    Jinak tvá vision board je super! :) Taky se snažím co nejvíce číst.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. Jelikož kolem mě začali všichni cvičit a zdravěji jíst, zařadila jsem si tento bod také do mých snů, zatím to nějak funguje, tak jsem zvědavá jak dlouho :D ale já s tím moc problém nemívám. :)
    Jinak Malorka zní dost dobře, snad se ti vše splní.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat