MENU

úterý 11. února 2020

KRÁLOVSKÝ PLES 2020

Vítám vás po delší době u nového článku! Omlouvám se za mojí nedávnou neaktivitu, ale soustředila jsem se na poslední zkoušku a také mě čekalo několik akcí, ze kterých jsem si odnesla pěknou kocovinu. :D Jednou z nich byl každoročně pořádaný Královský hokejový ples. Společně s mými úžasnými spolužačkami jsme si ho užily na maximum a tohle jsou přesně ty události, na které ráda vzpomínám. Za dva týdny mě čeká ještě jeden ples a to bráchův maturitní. Je to jako včera, co jsem měla maturiťák já sama, přestože už to je 6 let - neskutečné, jak čas letí! Tento týden mám celý volný a čeká mě dopisování diplomové práce. Výzkumná část bude větší oříšek, než teorie, ale zvládla jsem to před dvěma lety a zvládnu to tím pádem i teď. V hlavě mám i několik nápadů na články, které vyjdou během následujících dní. Musím vám mojí 10ti denní pauzu vynahradit - mějte se krásně! 

6 komentářů :

  1. Hezké šatky a vlásky, moc ti to slušelo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá, že sis to krásně užila. Měla jsi nádherné šatičky.
    Jinak držím ti palce s diplomkou, všechno to určitě dobře dopadne. Já už jsem ráda, že to mám za sebou :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, slušelo ti to. :) Šatičky jsou parádní a k tomu ty botky a kabelka... Pecka! :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsi krásně sladěna a moc ti to sluší. Taková kombinace je dle mého názoru nesmrtelná :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat