MENU

sobota 1. února 2020

KABELKA Z ORSAY

Přeji vám krásný začátek února! Poslední dobou toho na mě bylo nějak moc. Samé učení na zkoušky, práce a i menší zdravotní problémy, které jsou naštěstí už za mnou. Mám pocit, že leden je pro mě vždy nejhorší měsíc v roce a proto je třeba tento fakt něčím vykompenzovat. Občas je potřeba udělat si radost a já jsem si zlepšila den nákupem této růžové krásky. Pravdou je, že na první pohled přímo bije do očí, ale mě se zkrátka poslední dobou výrazné doplňky líbí. K jednobarevnému tmavšímu outfitu se podle mě bude dokonale hodit a už se těším na jaro, až ji budu moci vytáhnout. Pořídila jsem ji v Orsay, ale k dostání je i na jejich e-shopu, kdyby někoho z vás také zaujala. 

 Růžovou, ani žádnou výraznější kabelku zatím nemám a proto jsem s její koupí neváhala. Detaily i její řetízek jsou stříbrné barvy.
 Vnitřek je také moc hezky řešený, po stranách lze najít i menší kapsičku a celá kabelka působí kvalitně. Snad mi nějakou dobu vydrží. Jestli mám na něco úchylku v nakupování, jsou to právě tyhle crossbody kabelky. :D
Mějte se krásně a nezapomeňte si dělat radost! 

15 komentářů :

  1. Souhlasím! Leden je takový nekonečný, ponurý a unavený. Je hezké, že sis takto tenhle měsíc proslunila, kabelka je krásná, já mám hrozně ráda ty kovové řemínky na kabelkách. Ať dělá jen radost a těším se na outfity!

    OdpovědětVymazat
  2. Je naozaj krásna.:) veľmi sa mi páčia kabelky, ktoré majú výraznú farbu. Skvelo vyniknú v outfitoch. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta barva je vážně povedená :) Já moc na tuhle křiklavou růžovou nejsem, mám raději ty tlumenější odstíny a starorůžovou, ale na jaro a léto bude určitě krásná. Sama jsem si loni koupila jednu crossbody žlutou a právě starorůžovou, protože nosit stále černou nebo šedou je v létě fakt nuda :D :/

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu výrazný doplněk, který určitě rozsvítí spoustu outfitů. Na mne by byla ale malá :D (mým zavazadlem je městský batůžek, který v nejhorším pojme desky s úředními spisy nebo čtvrtku chleba ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka je naozaj veľmi krásna. Ja by som skôr asi uprednostnila nejakú krémovejšiu farbu ale aj táto je veľmi pekná. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je úžasná! ♥ Alespoň jedna výraznější kabelka by neměla chybět v žádném šatníku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle crossbody kabelky naprosto miluji a tato je teda fakt bombová!! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc krásná. Mně by se teda líbila v jiné barvě, protože růžová a já nejsem kamarádky. Ačkoliv kabelek mám zatím dost :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka je opravdu hezká, není to můj styl ale tobě se hodí ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  10. Je nádherná. Taky mám doma růžovou kabelku a velmi ráda ji nosím.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká, viděla jsem ji už na instagramu :) A souhlasím, že leden je opravdu nejtěžší měsíc ze všech :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle typ kabelek mám taky moc ráda a zatím vlastním jenom jednu a to béžovou :) já si za zkoušky nadělila věci k šití a knížku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Já sice růžovou moc nemusím, ale máš pravdu, že k tmavšímu oblečení bych si ji dost dobře uměla představit taky. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  14. V Orsay nakupuji docela často, ale spíš oblečení než doplňky. Mamka má ale z obchodu nádhernou kabelku :-)

    OdpovědětVymazat