MENU

pátek 27. března 2020

HOME OFFICE

Ahoj všem! Doufám, že máte v rámci možností krásné páteční odpoledne. Já jsem si momentálně sedla k notebooku s tím, že budu pokračovat v psaní diplomky. Deadline nám sice posouvají, ale už bych to chtěla mít co nejdříve hotové. Další věcí, která mě povzbuzuje je, že jsem od mamky dostala práci na doma. Pro mě ideální příležitost, jelikož díky nouzovému stavu jsem přišla o práci mnohem dříve, než jsem předpokládala. Brigáda z pohodlí domova se mi tedy hodí více, než kdy jindy a beru to teď jako dar z nebe, který mě zachraňuje od osobního bankrotu, haha. Na druhou stranu tím, že člověk pomalu ani nemůže vylézt ven, není ani tolik příležitostí utrácet peníze. To potvrzuje i fakt, že od mé výplaty, která mi přišla před týdnem zatím neubyla z účtu ani koruna. Tohle se mi opravdu nikdy nestalo! :D Každopádně úspory se určitě budou hodit, až tohle celé skončí. Jaké máte plány na víkend? 

Odpolední sváča ke kávě - celozrnný chlebík s medem, banánem a skořicí.
Na Doller jsem nezanevřela ani během karantény. Každý den si plánuji, co budu dělat a snažím se rozvrhnout i zmíněnou práci.
Mňam! 
Mějte pohodový zbytek dne!

9 komentářů :

  1. Je super mít v tomto čase práci z domova, trošku ti to tiše závidím :D Držím palce s psaním diplomky, taky bych s ní ráda o víkendu pokročila, ale zatím to vypadá, že spíše budu plnit ostatní úkoly do školy.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To já mám pocit, že jak sedím doma, tak moje výplata bude pěkně rychle pryč :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já jedu taky v částečném home-office svou běžnou práci (tam jsem byla v po a st, zbytek z domova) a snažím se s tím sžít. Zatím mám pocit, že mi to v kanclu líp odsejpá.
    MMch - pod banán se skořicí je dobré burákové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, já jsem na tom přesně naopak, pořád mi chodí upozornění na slevy a furt něco objednávám :D O víkendu bych se chtěla jít vyvětrat na zahradu aspoň na půl hodinky, protože paradoxně co jsem doma, nic nestíhám :D Přeji hezký večer :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Ten chlebík vypadá krásně. Já si ho akorát místo medu mažu arašídovým máslem. :)
    Doller mám úplně stejný a také jsem na něj nezanevřela ani po čas karantény, protože plánování není nikdy dost! :D
    Držím ti palce s psaním diplomky! Já zápasím s učením na maturitu, která se možná ani nakonec konat nebude, kdo ví. Ale ta nejistota mi opravdu motivaci ke studiu nepřidává. O víkendu mám v plánu umýt okna, přetřídit svetry ve skříni a jet se troušku provětrat na kole do přírody, někam daleko od lidí. :)
    Tak hezký víkend! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  6. Heh, z mého účtu už 14 dní nezmizela ani koruna, ale bohužel ani nepřibyla :(
    Držím pěsti, ať co nejdřív dopíšeš diplomku a budeš s ní spokojená! :)
    Já budu o víkendu dělat to stejné jako v týdnu.. škola, blog, nějaký sport a snažit se nezešílet ze situace..

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda podlehla online nákupům. Ale kupovala jsem jen to, co jsem opravdu potřebovala. Plus nějaké knihy, abych měla co číst, když mám tolik volna. Je super, že máš aspoň takovou práci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. No ja mám homeoffice veru už 3 týždne... a popravde akosi som si už zvykla.. Nudit sa nemám kedy - práca, domacnost, varenie, dieťa, večer cvičenie, knihy a aj blog. Konečne mám pocit, že mám tak akosi viac času - nemusím nikam vstávať... uvidíme ale dokedy to potrvá.

    OdpovědětVymazat
  9. Mniamm they looks very tasty💜💜 Regards

    OdpovědětVymazat