MENU

středa 30. září 2020

ZÁŘÍ

Hezký večer! Máme tu poslední den září a mě nenapadl lepší článek, než se tématicky rozloučit s tímto měsícem v podobě shrnutí a fotek. Ráda bych tento formát aplikovala pravidelně, ale ne vždy se mi v telefonu nashromáždí dostatek fotografií. Uvidíme, jak to půjde. Každopádně září bylo velmi záživné a nevím jak vám, ale mě šíleně rychle uteklo. Navštívila jsem několik povedených akcí, včetně výletu do Krkonoš, kterému jsem věnovala i samostatný článek. Chodila jsem od pohovoru k pohovoru a nakonec se na mě přeci jen usmálo štěstí a já našla vysněnou práci. Stihli jsme rodinnou grilovačku a užila jsem si poslední slunečné a teplé dny na zahrádkách s kávou a kamarádkami po mém boku. V neposlední řadě jsem ráda, že září bylo opět produktivnější i co se blogu týče. O prázdninách jsem tomu psaní moc nedala, ale chci vám to vynahradit i v následujících měsících. Rozhodně to ale nebyly jen šťastné chvilky, jelikož mě poslední týden skolila angína a já do dnešního dne nejsem úplně fit. Rozhodně to ale byl měsíc, který stál za to!

Cesta z první pracovní schůzky - už se moc těším, až konečně nastoupím!

Na trzích jsem si koupila nádherný růžový vřes. Už teď mi zdobí pokoj a brzy veškerou mojí výzdobu uvidíte v článku o podzimních dekoracích. 
Ranní výhled z okna - pro někoho možná děsivé, ale já jsem si tenhle pohled zamilovala! O to více, když jsou v pozadí teplé barvy.
Oblíbená snídaně!
Jedna z hradeckých dominant - Bílá věž, na kterou jsme se před týdnem vydali, abychom si jako správní "hradečáci" připomněli ten nádherný výhled.
Na procházce. 
Oběd s mým nejlepším kamarádem...
...a nechyběla ani zastávka na výborný burčák!
Jedna z posledních letošních káviček na zahrádce.
A třešnička na dortu letošního září - asi jsem jedna z posledních, která začala sledovat seriál La Casa de Papel, Money Heist nebo chcete-li Papírový dům. Tohle doporučení jsem dostala od spousty lidí a všichni mi říkali, že je to seriál jako pro mě dělaný. Každopádně já jsem přesně typ člověka, který nemá rád opěvované věci valící se na mě ze všech stran. I z toho důvodu jsem dlouho váhala, jestli si tenhle zázrak pustit. Velká chyba! Měla jsem to udělat dávno, jelikož během dne jsem viděla celou sérii a musím dávat pozor, abych si mezi dalšími díly dávala větší pauzy, jinak nebudu mít na co koukat. :D Nejlepším seriálem pro mě vždy bude Útěk z vězení, ať už příběhem či hereckými výkony, ale s čistým svědomím můžu říci, že La Casa de Papel mu těžce šlape na paty. Doporučuji!
A jaké bylo vaše září? Doufám, že jste si ho i přes nepříjemnou situaci a zavádějící se opatření též užili na maximum a přeji vám příjemný vstup do nového měsíce. 

16 komentářů :

  1. Krásné shrnutí a přeji brzké uzdravení. U mě se v měsíci září nedělo nic významného, co by stálo za zmínku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Září bylo tak rychlé, že se krom práce ani nic moc nedělo. Hrozně to utíká :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Taková shrnutí plná fotek mám ráda! :)) Ale chápu, já taky nemám vždy nafoceno dostatek fotek. :D
    Fotky jsou nádhernééé! A La Casa de Papel... já taky právě slyšela samou chválu.. dala jsem tomu šanci, ale po dvou dílech jsem to vypnula a už nikdy se k tomu nevrátila. :D Já nevím, já mám radši takové ty ženské seriály jako je třeba The Bold Type nebo Znovu 20. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To jsi měla moc pěkný měsíc, krásné fotky! :) O seriálu jsem teda neslyšela. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na začátku září měla přijmačky, tak to bylo ještě takové hektické. Pak jsem si užila necel 2 týdny než mi začala karanténa skrz rizikový kontakt :D Ale na říjen se moc těším a doufám, že někam vyrazíme! :) Hodně štěstí v nové práci ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Brzy se uzdrav, jinak krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také na blogu píšu tenhle styl článků a pokud se toho některý měsíc zase tolik neděje, nebo článek nestihnu vydat, tak spojuji dva měsíce do jednoho. Vyhovuje mi to tak možná i víc, než vydávat ohlédnutí za každým měsícem, protože pak nejsou tyto tematicky stejné články vydané brzy po sobě. Každopádně, gratuluji k nové práci. O zkušenostech z pohovorů by byl také zajímavý článek. :) Jo a ten vřes je nádherný, také si budu muset jeden pořídit. 🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, o pohovorech bych mohla něco sdílet, byl to běh na dlouhou trať. :D Díky za tip! :)

      Vymazat
  8. Pájo, máš hezké fotky a já takové souhrné články mám moc ráda. Snad ti je už lépe a věřím že s Money Heist čas utíká :), žeru to! Můžu mít otázku k Prison Break? 5. série byla dotáčena až později ne? A ta 5. serie je o tom co se dělo v těch 4 letech ? Nebo to pokračuje po Majklovo pohřbu? Dky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, taková slova vždy potěší! :)
      Máš pravdu, 5. řada byla natočená až po několika letech od skončení 4. Je to klasické pokračování, mrkni a uvidíš sama. Za mě je 5. série jedna z nejpovedenějších. :))

      Vymazat
  9. Jéé, tak to jsem ráda, že jsi našla svou vysněnou práci! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,
    já jsem taky Papírový dům ještě neviděla, měla bych to napravit:-)Blahopřeji k vysněné práci. Fotky Hradce mi udělaly radost, na konci října se tam taky chystám, včera jsem si zrovna zamluvila penzion:-) Na Bílé věži jsem už dlouho nebyla, mohla bych se tam zase stavit. Já jsem v září byla klasicky v práci a pak jsem si pořídila angínu. Teď už zase klasicky chodím do práce a připravuji se na distanční výuku, která od pondělka vypukne. Září je ve škole vždy velmi hektické a bláznivé, doufám, že se to brzy zklidní. Měj se krásně a přeji mnoho úspěchů v nové práci!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak si pobyt u nás v Hradci užij! :) Také se léčím z angíny, v neděli doberu poslední antibiotika - teď to šíleně řádí. :D :)

      Vymazat
  11. Ty vřesy jsou krásné. Musím si taky nějaký koupit. Teď mne ale čeká dovolená, tak až po ní.

    OdpovědětVymazat
  12. jéé, money heist jsem ted taky sledovala, první série je prostě úžasná, druhá už byla trochu slabší, ale furt je to skvělý :) tak snad budeš v práci spokojená! krásný shrnutí měsíce! :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  13. Vřes je opravdu moc krásný! Září u mně, musím říct, že utekl strašně rychle a nic moc si z něho nepamatuji. Na začátku jsme byli v Luhačovicích a byly to nejkrásnější dny za tento rok :)

    Na seriál mě hodně láka ségra ale zatím se na něj ještě nechystám, stále má okolo sebe velký boom :)

    Jinak, máš moc krásné fotky, jestli se poštěstí, těším se až, si přečtu jak vypadal tvůj říjen ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat