MENU

úterý 29. září 2020

NEMOCNÁ

Zdravím vás po týdnu! Měla jsem v plánu přidat nějaké články dříve, ale bohužel mě přepadla angína. Ve čtvrtek ráno jsem se vzbudila s mírnou bolestí v krku, o pár hodin déle se přidaly teploty a večer už jsem téměř nebyla schopná ani polykat. Byla to tak šílená bolest, že mě donutila jít hned druhý den ráno k doktorce. Dostala jsem antibiotika, které mi zabraly teprve včera a já jsem celý víkend pomalu nebyla schopná vylézt z postele. Na angíny jsem jako malá trpěla celkem často, i teď v dospělosti jsem s ní kolikrát bojovala, ale můžu vám říci, že takovou jako mám teď, jsem ještě nezažila. Jednu chvíli jsem myslela, že mě odvezou do nemocnice na infekční. Naštěstí se mi díky práškům už ulevilo a stihla jsem tuhle šílenost prodělat akorát těsně předtím, než budu nastupovat do práce. Je vidět, že podzim je oficiálně tady a počasí začíná být zrádné. :)

Poslední dny trávím v županu a čajem v ruce. Ono se vlastně i bez nemoci nic jiného v tomto počasí dělat nedá...
Také nesnášíte antibiotika? Kdo by je měl rád, že? Tělo je i týden po dobrání oslabené a už mi chybí procházky a cvičení - na to si ještě nějakou chvilku počkám. 
Mamka udělala první letošní štrúdl, který mi aspoň trochu zlepšil náladu - vynikající! 
Typický podzim. Jak trávíte deštivé dny vy? Hlavně se opatrujte a užívejte nějaké doplňky na imunitu, ať nedopadnete jako já. :D Mějte se krásně!

12 komentářů :

  1. Já se nedávno začala hodně dopovat céčkem. Musím to zaklepat, ale už tři roky jsme nebyla nemocná ani nachlazená, tak snad se mi to vyhne i letos. Kolikrát si říkám, že mám imunitu ze železa. většinou to přejdu jen se zázvorem a silnou polívkou :-) štrůdl je ale také fajn :-D ať je to brzy lépe!

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď byla přes dva týdny taky nemocná (asi střevní chřipka), ale konečně jsem se už z toho dostala, naštěstí bez návštěvy doktorky... tak přeju taky rychlé uzdravení! Ta angína je fakt nemoc na nic :( Jinak já teď trávím dny doma, kreativními činnostmi, v tom dešti se fakt toho moc dělat nedá. Ale tento týden mám jednu přednášku o metodách výslechu, a pak divadlo, takže alespoň něco (pokud se to do té doby teda nezruší, stát se může všechno)...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hlavně ať ti je co nejdříve dobře! ❤️
    Já naštěstí nemocná nebývám vůbec. Antibiotika jsem měla pouze 2x když mi trhali moudráky, při nemoci nikdy.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem v karanténě, takže velmi podobně, jako ty. Naštěstí bez obtíží a léků :) Ať Ti je brzy lépe a nástup do práce v pořádku zvládneš ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Já už dlouho nebyla nemocná, tak doufám že nebudu :D Přeji brzké uzdravení.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem paradoxně věětšinu svých angín (moc jich naštěstí nebylo) měla v létě, obvykle v pěkném vedru. Tak nic moc.
    Tak se rychle uzdrav.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je mi líto, snad už ti je lépe. Já už jsem přes týden nachlazená a bylo to v jednu chvíli fakt zlé, že jsem se v práci raději nechala i otestovat :-) Angínu jsem neměla už hodně dlouho, a přitom jsem jako malá na ni trpěla dost často, řekla bych, že tak jednou do měsíce :-D Strašný! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Brzo se uzdrav a ať jsi brzo fit do práce :)
    Antibiotika asi nemá rád nikdo :D

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  9. Mám teď stejné období.. taky mě potkala nemoc. Ale nemyslím si, že mám angínu. Sice krk mě bolel šíleně, ale angínu jsem asi nikdy neměla, tak i teď si myslím, že to je jen obyčejné nachlazení nebo chřipka. Spíš nachlazení... Ale už je mi líp. :))
    Tak snad i ty budeš brzy úplně ok!! před prací.. :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Já teď posledních 11 dní bojuji s covidem. Není to fakt žádná chřipečka. Nezmůžu se skoro na nic jiného, než jednou za čas otevřít knížku, nasadit brýle a začít si číst. Nedávám bohužel ani žádné složité tituly. Spíše něco na tém pejsek a kočička. Hrozné období.. Tak ráda bych chodila s kamarádkami ven.

    OdpovědětVymazat