MENU

úterý 22. září 2020

WISHLIST | PODZIM 2020

Krásné ráno všem! Nastal opět ten čas, kdy se mi začíná v hlavě vytvářet seznam věcí, které bych si ráda pořídila. Celý tento proces mám spjatý s každým ročním obdobím a ani letošní podzim není výjimkou. Podzimní wishlist je u mě letos asi méně náročný, než minulý rok, ale i tak se najde několik nezbytností, které mám v plánu si koupit. Je to klasicky něco z oblečení, doplňků, ale i knížky a další praktické věci. Ráda bych se s vámi o tento můj "nákupní seznam" podělila a pokud je něco, bez čeho si vy nedokážete představit letošní podzim, dejte mi schválně vědět do komentářů - třeba i díky vám načerpám další inspiraci. 


1. První položkou je Doller. To je pro mě nutnost číslo jedna! Minulý rok jsem ho dostala k narozeninám od mé kamarádky Lucky a jelikož je slavím v říjnu a tento diář je nedatovaný, přichází doba kdy mému současnému vyprší platnost. Od října budu muset začít s novým diářem a protože nastupuji brzy do práce, měla bych si s jeho koupí pospíšit. Doller je ten nejlepší diář, jaký jsem kdy měla a vřele ho doporučuji všem.

2. Svetry a kardigany - asi dále nemusím komentovat, že jsou to jako pro mnoho slečen, tak i pro mě kousky, na kterých jsem každý podzim závislá a nákup nových je téměř povinností. Miluji béžové, šedé a vínové barvy.

3. Nevím, co mě to popadlo, ale už několik dní koukám v obchodech na kotníkové boty, které jsou černě lakované a lesklé. Vypadá to, že tenhle trend se letos bude hodně nosit, jelikož jsem jich viděla opravdu nespočet a mě se nějakým způsobem šíleně zalíbily! 

4. Na tento černý pásek už koukám také několik měsíců. Vůbec nechápu, proč jsem si ho ještě nepořídila, ale brzy to napravím.

5. Svíčky, svíčky, svíčky - k podzimu neodmyslitelně patří a těším se, až mi opět provoní celý pokoj.

6. Poslední věcí, kterou bych si ráda udělala radost jsou knížky. Konkrétně výše zmíněná Hygge, o které jsem slyšela, že je ideálním čtením právě na podzim. Samozřejmě mám mnohem větší seznam knih, na které se chystám, ale o tom třeba v jiném článku. :)

21 komentářů :

  1. Já si zrovna o víkendu pár svetříků a svíček pořídila, takže podzim může začít :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také si chci koupit nový diář - od holek z acof :) A první svetr už taky přistál v mé skříni ♥ Béžový se zlatými vlákny :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Hygge mám taky v plánu si jí přečíst, jinak Doller je skvělý diář, ale poslední dva roky, už vůbec nejsem na papírové diáře a spíš mi vyhovují ty elektronické. Nechápu a to jsem je tak milovala.

    Svetry na podzim nikdy není dost ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě Hygge láká na podzim. Možná ho také zkusím. A teda ty boty jsou skvělý. Taky budu nějaké potřebovat. Já momentálně nejvíc chci zrcadlovku. Ale na tu si počkám až nějak po Novém roce...:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji diáře, ale doller nepoznám. Musím se po něm podívat.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ten šedý kardian. No a svíčkou nepohrdnu nikdy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, Doller a ten pásek mám také! :) Svetry a cardigany k podzimu neodmyslitelně patří, také mám v plánu lovit nové! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Tu knížku Hygge mám také na svém seznamu :) Můj seznam je dlouhý o 250 knih :D :D takže mám co dělat. A boty bych také nějaké potřebovala si pořídit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som si vybrala podobné čižmy, už len čakám kedy prídu :D A ten opasok tiež už chcem dlho ale v zlatej farbe a nie striebornej.

    MÔJ 3 TRÍMESTER // DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  10. ja momentálne pokukujem len po nejakom teplučkom roláku :D aj keď ešte by som zvládla aspoň mesiac teplé počasie
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  11. Tu knihu bych taky strašně chtěla. A svíčky též miluju. ♥

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný wishlist, přijde mi že v mnohém by se podobal s tím mým :) kotníkové botky, hygge a yankee candle schvaluji ♥ hygge knížku jsem četla a je na podzim jako dělaná ♥ Letos mám v plánu pročíst Lagom a Kindness, též doporučuji! :)


    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Černý pásek by se mi taky hodil. Koukám po něm už hrozně dlouho. Svetry jsou podzimní nouzovkou, už po nich taky pokukuju. :)
    Od myšlenky

    OdpovědětVymazat
  14. máš hezky veci, podobne jsou na mem whislistu:) nevim jestli poslouchás podcasty, ale podcast linka od Kovyho a terezy oslo je dost dobrej a v posledni epizode meli pani z českych veznic, ted si nevzpomenu co je jeji povolani:) bylo to zajimavy, myslim ze te bude bavit:)

    OdpovědětVymazat
  15. Svetry jsou prostě nutnost! Stejně jako svíčky, výše zmíněné boty a knihy! Škoda, že mě podzim za jeho neustálé opěvování nesponzoruje :( :D

    OdpovědětVymazat
  16. Docela ses mi trefila do vkusu. Ty svetry bych brala všema deseti. A ten pásek? Přesně kousek, co mi v šatníku chybí! :) A jelikož jsem svíčková, tak za tu svíčku bych se taky nezlobila :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  17. Toto je presne moja šálka kávy. :) Knihu Hygge mám a je rozhodne skvelou voľbou na jeseň. Doller som tento rok vymenila za Leuchtturm1917 (potrebovala som niečo datované). :) Vážne skvelé voľby. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mně zaujala ta kniha Hyggie, už jsem ji viděla a i když spíše moc nečtu než čtu, tohle bych si ráda přečetla. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. Se svíčkama souhlasím, pro mě jsou jedním z důvodů, proč miluju podzim :D A jinak ten pásek se mi taky líbí, podobný už pár měsíců sháním, ale nemůžu ho nikde najít (alespoň takový, který by nebyl šíleně předražený)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Svíčky palím celoročně :) Doller mam a je opravdu nejlepší :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat