MENU

neděle 20. září 2020

KRAKONOŠŮV GULÁŠ

 Krásnou neděli vám přeji! Jak jste si užili víkend? Já jsem jako každý rok vyrazila s rodinou na akci zvanou Krakonošův guláš, která se na podzim tradičně pořádá v Peci pod Sněžkou. Několik družstev vaří guláš dle svých receptů a návštěvníci mají možnost všechny ochutnat a na závěr zvolit ten nejlepší. Je to skvělá akce, kterou jsme včera doplnili i dokonalým výletem po okolí. Počasí nám nemohlo vyjít lépe a podzimní Krkonoše jsou jedno z nejkouzelnějších míst, které znám. Mám tu pro vás několik fotek a pevně doufám, že babí léto si ještě budeme moci užít na maximum. Moc se těším na procházky v lese a tu pravou podzimní atmosféru. Teď se ale pojďte mrknout, jak se nám vydařil včerejší den...

S mojí sestřenicí - relax na sluníčku během naší procházky.
Hurá na Medvědí vrch!
Počasí se opravdu vyvedlo na jedničku.
Cestou jsme si udělali i zastávku na kávičku a tradiční dobrotu - krkonošská sejkora plněná karamelizovanými jablky. Dlouho jsem neměla lepší sladký dezert!
Cappuccino.
Výhled na Sněžku - tenhle pohled mě nikdy v životě neomrzí...
Na outfitu jsme se nedomlouvaly, tohle byla vážně velká náhoda! :D
A konečně první ochutnávka guláše - letos se jim mimořádně povedly!
Mezi soutěžícími byl i například Petr Rychlý či Robert Jašków se svým týmem - jejich gulášek nám také moc chutnal.
Nechyběla ani sladká tečka.
V Peci je prostě a jednoduše nádherně, ať už se tam pořádá nějaká akce či nikoliv. Doufám, že i vy jste měli vydařenou sobotu - mějte se krásně! 

11 komentářů :

  1. To musela být i příjemná procházka. :) Taky bych se tam chtěla jednou zajet podívat. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle akci jsem nikdy neslyšela, ale zní to vážně zajímavě! :D A Krkonoše jsou krásné, moc hezké fotky :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna príroda, super výlet s dobrým jedlom :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle víkend opravdu vyšel jako malovaný. Na horách muselo být krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, vypadá to tam fakt krásně! :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní akce, hned bych taky vyrazila! :) Guláš už jsem teda dlouho nejedla.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musel být super výlet! :) Plný dobrého jídla. :D Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá na krásný výlet, z fotek mě to úplně nalákalo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné, musel to být parádní výlet.

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem v sobotu hlavně šila, nejdřív sukni a pak ještě roušky :) Ty sladké dobroty mě zaujaly, ani jednu neznám :) Ale je vidět, že jste si to moc užily!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee, to je krása. Ty máš vždycky tak hezké fotky. :) Moc ti to sluší. A ty dobroty, mňaaaam. ♥

    OdpovědětVymazat