MENU

úterý 15. září 2020

ÚTERÝ

Krásné dopoledne! Jak si užíváte (nejspíše) poslední teplé dny? Já se popravdě už nemůžu dočkat, až přijde ten pravý podzim a vše okolo se bude zbarvovat. Čekala jsem, kdy na mě tahle nálada přijde a nastalo to jako každý rok v polovině září. :D Podzim jsem dříve neměla ráda, ale teď si ho přímo užívám! Plánuji pro vás i sérii podzimních článků a tyhle nápady už dávám pomalu dohromady, tak snad se vám budou líbit. Včera jsem kompletně uklidila celý pokoj, abych mohla pomalu chystat i výzdobu. O víkendu jedeme s rodinou do Krkonoš na akci s názvem Krakonošův guláš. Pokusím se vytvořit nějaké fotky, jelikož si myslím, že stromy na horách už by pomalu mohly získávat ty krásné podzimní barvičky. Jediné co mě do poslední chvíle asi bude trápit je, aby akci nezrušili - všichni víme, že počty nakažených opět stoupají, ale mě už popravdě veškerá ta opatření lezou krkem a momentálně stojím na té straně národa, která je názoru, že se jedná pouze o manipulaci lidí a farmaceutický business. 

Včerejší příprava večeře - mé oblíbené zeleninové kari s rýží. Pro mě typický podzimní pokrm, jelikož se špetkou zázvoru i zahřeje. Recept najdete tady
Mamka včera přinesla svatební koláčky od své známé, tak jsme jich pár ochutnaly ke kávě. Byly výborné!
Tahle fotka se mi něčím hrozně líbila a musím se o ní s vámi podělit.
Mňam! 
Sladké poslední dobou omezuji, jelikož u mě kila během prázdnin opět vzaly za své, ale pár kouskům jsem neodolala, haha.
Klasické plánování dalšího týdne. Mějte se krásně!

11 komentářů :

  1. Já mám podzim taky ráda kvůli tomu, že jsou stromy barevnější. Ráda je pak fotím, vypadá to nádherně. Držím palce, aby akci nezrušili.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju podzim a nemohu se ho dočkat! ♥ Je tak krásný... :)
    A souhlasím, ta fotka s balonem a kostelem (je to kostel? :D) je moc hezká. Koláčky, mňaaaaaam. A podzimní tapeta super. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda podzim a už se na něj velmi těším. :) Jak bude krásně zbarvené listí.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Ty máš vždy tak dokonalé fotky, Pavlínko. Tvůj blog mám hrozně moc ráda 💖 jinak kari s rýží já mám také moc ráda! A také jsem nikdy neměla podzim ráda a teď se už na něj těším! 🤩

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky!
    Já nikdy na podzim také nebyla ale letos cítím podzimní náladu už od srpna, moc se těším na hygge náladu a barevné listí...
    A jsem ráda, že někdo tuto situaci vidí stejně, je to manipulace a záměrné šíření strachu a už mě to taky vrcholně štve :(

    OdpovědětVymazat
  6. Mám kancelář s okny na jih, takže se v teplých dnech lehce peču :) (a moc si to neužívám). Těším se, že přijdou dny, kdy bude stejně krásně slunečno, ale jen tak kolem 20° :). Mám babí léto moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky už se moc těším na podzim, já ho miluji odjakživa! :) Asi tím, že jsem se v něm narodila. :D Ale teď je to spíše takové léto ještě. :D Taky mě ta opatření už nebaví. :/

    OdpovědětVymazat
  8. To jidlo vypada uzasne ♥ tezko rict co za tim vsim stoji, kde je pravda, ale aspon si mnoho z nas mohlo v zivote uvedomit i takove malickosti jako je treba dulezite byt vice se svymi bliznymi apod. :)

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já začala mít podzim ráda taky až s odstupem času. Teď se na něj těším jak malá, už mám připravené svetry, knížky, svíčky a čaje a zatím furt nic :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Mamka mi také často nosí od kolegyně z práce svatební cukroví, takové ty malé buchtičky, ty jsou nejlepší. Sama je prý dělá, takže to máme z první ruky :-)

    OdpovědětVymazat