MENU

neděle 25. října 2020

PODZIMNÍ PROCHÁZKA

Krásné nedělní ráno! Dnes je u nás poněkud zamračeno a je venku šílená mlha. Měli jsme v plánu vyrazit do lesa na procházku, jelikož to je poslední dobou naše jediná pořádná aktivita a pevně doufám, že se počasí do odpoledne spraví. Na jednu takovou příjemnou podzimní vycházku jsme vyrazili ve čtvrtek, kdy bylo opravdu nádherně a snad celý Hradec se přesunul do lesa. Všude byli cyklisti, lidé na bruslích a v jednom výdejním okénku se vesele čepovalo pivo. Lidé se samozřejmě snažili dodržovat odstup od ostatních, ale bylo fajn vidět, že i v této situaci si dokáži nejen já, ale i ostatní vytvořit hezké chvilky. Ostatně i mimo současný nouzový stav jsou podzimní zbarvené lesy mým oblíbeným místem. Miluji tuhle atmosféru, kdy se vše kolem zbarvuje a můžeme si vychutnávat například kávu, zatímco na nás doléhají teplé paprsky od sluníčka. Také na vás podzim takto působí? 









16 komentářů :

  1. Taky miluju podzimní procházky ♥ Jen člověk musí vyrazit dřív, protože je brzy tma a teple se obléct, protože je brzy zima :D Moc Ti to sluší na fotkách ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Great post,photos are amazing and you look amazing!
    Have a nice week!
    xoxo <3

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tedy docela zimomřivá a nemám ráda vrstvy oblečení, ale stejně se mi tohle období líbí, všechny ty barvy, sluníčko a vůně. A je hezké, že lidé jen nesedí doma, že se jdou i jen tak projít :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, milujem prechádzky v lese :-) a nielen na jeseň

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky! :) Já miluji atmosféru podzimu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! :) V plánu mám velmi podobný článek, protože podzim je zkrátka nejlepší období!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, tak moc mi české lesy chybí ♥ obzvláště v době podzimu. Moc ti to sluší, parádní outfit ♥

    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Podzim miluji! Ty fotky jsou moc pěkné :-) Mě teď mrzí, že kvůli tomu ,že se necítím dobře a možná mám covid, tak nikam nechodím. Sice jsme na procházce byli, ale moc jsem ji nezvládala. :-) Snad bude brzy líp, abych si ten podzim ještě hezky užila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky! Já podzim miluju a to především pro tuto jedinečnou atmosféru a barvy! Čím jsem starší, tím mám podzim raději. Užívám si, že se začínají nosit svetry, vařit čaje, pálit svíčky...

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám na podzimu ráda jeho barevnost, zvlášť když do ní zasvítí sluníčko :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky :) Také se snažím vyrazit na procházky i přes zákazy, alespoň s pejskem na chvíli vyrazit ven :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já podzim v lásce nemám, takže jsem nejraději zalezlá doma s dekou a knížkou :D

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádhera! :) My byli s přítelem a pejskem neplánovaně na dlouhé procházce v lese a bylo to naprosto kouzelný :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Podzim miluji a to listí je skvělé. :) Krásné fotky.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné fotky! Podzim také miluji... ty barvy, ten vzduch. Vlastně patří asi mezi mé nejoblíbenější roční období. Jinak ano, procházky do lesa jsou potřeba!

    OdpovědětVymazat