MENU

pátek 30. října 2020

ŘÍJEN

Krásné dopoledne! Další měsíc se nám blíží ke konci a je neuvěřitelné, že za rohem čeká listopad. V dnešním článku bych ráda klasicky shrnula, co se během října událo. Byl to pro mě měsíc zlomový, jelikož jsem nastoupila do své první práce, která pro mě byla jako dar z nebes, jelikož jsem v ní maximálně spokojená a baví mě. Bohužel současná situace přinesla i negativní dopad na tento důležitý bod v mém životě a hned druhý týden po mém nástupu jsme byli nuceni naší službu uzavřít. Momentálně jsem tedy doma a nemůžu se dočkat, až se vše vrátí do normálu. Jsem ale ráda, že jsem v rámci možností ještě stihla oslavit své narozeniny a byl to asi poslední normální víkend. Od té doby pro mě byl říjen pouze příležitostí k tomu, abych si četla, tvořila články na blog, sledovala seriály či dokumenty a jednou za čas něco upekla. Samozřejmostí byly i nádherné procházky, jelikož počasí některé dny nemohlo být lepší!


Podzimní příroda a atmosféra v lesích je něco, co jsem si vždy užívala i při neexistenci nouzového stavu. 


Pracovní káva nesmí nikdy chybět.


Od svých nejbližších kamarádů jsem dostala k narozeninám dokonalý dort, který pekla Ivka z pořadu MasterChef. Udělal mi šílenou radost a už se nemůžu dočkat, až se se všemi zase budu moci normálně vídat. Svojí nejlepší kamarádku jsem neviděla přes více, než měsíc a už mi tyhle kontakty chybí. 


Chardonnay nikdy nezklame. :D Tohle polosladké jsme dostali od souseda dárkem a bylo vynikající!



Další kouzelná procházka lesem. 

Od Nikolky jsem dostala tip na dýňovou bábovku. Zkusila jsem jí a jen se po ní zaprášilo!


Fotit podzimní přírodu pro mě byla tento měsíc dokonalá relaxace.


Mimo domácí pečení jsme se s mamkou rozhodly podpořit i naše oblíbené Crosscafe, kde mají jednu novinku - arašídový cheesecake, který vám rozhodně doporučuji ochutnat.


Jak jsem jíž zmínila na začátku článku, tento měsíc jsem měla čas vidět několik filmů i dokumentů. Nebyla bych to ale já, kdyby to tématicky bylo něco jiného, než problematika vězeňství či sériových vrahů. Na Netflixu si můžete pustit 4 epizody dokumentu s názvem Rozhovory s vrahem: Výpověď Teda Bundyho. Pokud se někdo z vás o podobná témata také zajímá, rozhodně vám tohle doporučuji, jelikož právě Teda Bundyho považuji za jednoho z nejhorších, ale zároveň nejvíce fascinujících sériových vrahů všech dob. Hodně intenzivní zážitek, ale jen pro silné povahy.

A jaký byl váš říjen? 

15 komentářů :

  1. To mě mrzí, že ti současná situace přerušila práci, ale snad se vše brzy zase vrátí do normálu a ty si budeš moct naplno užít. Je super, že sis našla místo, které tě takhle baví! :) Hlavně aby to vydrželo. :D
    Dort vypadá nádherně! Ivka je fakt neskutečná, vždycky nad jejími dorty na IG slintám. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne zábery jeseňou, torta je nádherná a tak dodatočne prajem všetko najlepšie :-)))
    Verím, že si prácu snov ešte dostatočne užiješ, nateraz oddychuj... Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten dort je úplně TOP, musel být dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc krásné fotky pozdimních dní! Současná situace je složitá a nepříjemná celkově, bohužel. :( Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tie jesenné fotky nemaju chybu. Ja milujem tieto farbyy a tiež mám množstvo fotiek vždy.
    A torta vyzerá úplne úžasne!!
    Inak tiež sa snažím podporovat a nakupovat koláčiky, jedlo, či kávičku v miestnych podnikoch... ved predsa chceme aby prežili.

    OdpovědětVymazat
  6. Já tento rok vlastně skoro vůbec nevnímám a jen tak mi proklouzává mezi prsty. Pracuji v jedné ze složek IZS a jsem takřka pořád v práci, takže pořád řešíme Covid a komplikovalo mi to i dovolenou, kterou jsem byla nucena zrušit. Teď na podzim to bohužel začalo nanovo a pro mě se nemění takřka nic, jen se modlím ať to co nejdřív skončí :)
    Bábovku bych si dala, už jsem ji neměla ani nepamatuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké podzimní fotky a dort taky pěkný. A zajímal by mne recept na bábovku z dýně - nedáš recept na blog?

    OdpovědětVymazat
  8. Ten narozeninový dort je nádherný. Já říjen trávila taky většinou s nějakou dobrou knihou.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Podzimní fotky jsou to nejkrásnější. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Ten dort je boží ♥♥ Fotky jsou krásné, je vidět, že si podzim užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Podzimní fotky, ah, pro to žiju! Já za celý měsíc neměla čas jít ven a nějaké nafotit. Jsem pořád v práci a do toho se snažím stíhat školu, která mě dost vysiluje a stresuje. Už aby to bylo za náma! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherené fotky! Tyjo, ten dort od Ivky je krásný, taky jsem jí fandila! <3 Jinak říjen byl docela hektický, hodně školy i práce.. :X Snad už to bude klidnější.

    OdpovědětVymazat
  13. U nás teď hodně prší, tak jsme hlavně doma :) Ale v říjnu jsem i dost chodila na brigádu :) Chybí mi úplně nějaké podzimní procházka při sluníčku, za deště se mi nikam nechce :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, že zrovna když jsi nastoupila do práce, tak vám ji museli zavřít. :/ Ale měla jsi ještě takový odpočinkový a také oslavný říjen! :) Krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  15. To sú veľmi pekné spomienky... a ten podzim ��

    OdpovědětVymazat