MENU

čtvrtek 23. prosince 2021

VESELÉ VÁNOCE!

Zdravím vás u jednoho z posledních vánočních článků. Letos jsem sice časově nebyla schopná zvládnout blogmas, ale snažila jsem se pro vás publikovat aspoň pár tématických postů, aby byl blog laděný do vánoční atmosféry. Snad se mi to maličko povedlo a mockrát vám děkuji za milé komentáře, které jste mi celý prosinec psali tady i na Instagramu. Tohle období si užívám na maximum každý rok a miluju kouzelného ducha Vánoc všude kolem a to samozřejmě i na vašich blozích či Youtube kanálech, které mi díky vašim článkům a videím také kolikrát zlepšily náladu. Advent byl letos zkrátka nádherný! Sice více hektický, ale i tak jsem si našla čas na odpočinek. Dnes bych do článku ráda zahrnula několik fotek, které jsem zatím nikde nepublikovala, ale nastřádaly se mi během posledních týdnů ve foťáku. Jsou na nich střípky z předvánočního období a plno z nich ukazuje i můj dnešní den. Ten byl plný posledních příprav, zdobení stromečku, bramborového salátu a samozřejmě zaslouženého klidného večera u vánočních filmů. Ráda bych vám tedy tímto popřála nádherné Vánoce! Užijte si zítřejší Štědrý den naplno se svými blízkými a přeji vám spoustu dobrého jídla, nějaké to překvapení pod stromečkem a samozřejmě příjemně prožité chvilky s vašimi rodinami. 


...procházky osvětleným městem k Vánocům prostě patří...



...stejně tak cukroví - hlavně mé oblíbené kokosové kuličky a vanilkové rohlíčky...



...miluju snad všechny vánoční filmy, ale Sám doma prostě nemá konkurenci a dnes mi asistoval i při balení posledních dárečků...



...na řadu přišlo i zdobení větviček ve váze, nákup čerstvého ovoce...


...a hned na to jsme dělali bramborový salát - nemůžu se ho dočkat!


Veselé Vánoce! 

14 komentářů :

  1. Pavlínka,
    krásne Vianoce aj Tebe, preži ich v zdraví, spokojnosti a radosti nielen z darčekov, ale i rodiny, priateľov a nech kúzlo Vianoc trvá čo najdlhšie!
    A fotky sú nádherné, hlavne tá prvá.

    OdpovědětVymazat
  2. Veselé Vianoce! Uži si ich v kruhu rodiny, a nech sú plné lásky, radosti a pohody 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Veselé Vianoce / Ako spomaliť počas sviatkov

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotecky! Miluji linecké a vanilkové rohlíčky 🤩 salát je taky TOP 🤗 měj krásné Vánoce ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky ♥ Prekrásne Vianoce aj tebe Pavlínka, oddýchni si uži si voľno a rodinu.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotečky :). Taky mám toto období moc ráda :). Dodatečně přeji krásné Vánoce a i nádherné prožití následujících svátků :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Opožděně, ale přeci jen přeji krásné Vánoce i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotečky <3 Mám v plánu podobný článek, kde bych si ráda uchovala ještě nějaké vánoční vzpomínky :) doufám, že sis Vánoce a celé období pořádně užila <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že sis pořádně Vánoce užila. Já sice letos neviděla ani jednoho Sám doma, ale o to víc jsem si užila českých hraných pohádek, které mám moc ráda. A rohlíčky i váš bramborový salát vypadají lahodně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pavlínko, doufám, že si měla krásné Vánoce a svátky ♥ Do Nového roku ti přeji jen to nejlepší, hlavně hodně zdravíčka :-) Těším se na tví další články :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pavlínko krásné fotky a doufám, že sis Vánoce pořádně užila! :) Přeji Ti vše nejlepší a nejkrásnější do Nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mi pčišlo, že tento rok jsem ten advent měla hektický. Nicméně to byl poslední advent a Vánoce, které jsem strávila s rodiči. Nemůžu se dočkat příštích Vánoc, kdy konečně budeme ve svém!
    Doufám, že sis užila krásné svátky vánoční a přeji mnoho štěstí a zdraví v roce 2022!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné detaily fotek, jde vidět, že si to s foťákem náležitě užíváš. Doufám, že si ho taky splním, i když cestování a auto jsou šílené výdaje.. asi každý má něco no :) Moc se mi líbí cukroví, je dokonalé.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat