MENU

čtvrtek 30. prosince 2021

IPHONE 11

Po sváteční odmlce vás opět zdravím u nového článku! Jak jste si užili Vánoce a zasloužené volno? Pro mě a celou rodinu byly kouzelné a všichni jsme nabrali potřebnou energii. Bohužel jsem trochu nastydla a zlobí mě močák, takže Silvestr a zbytek volna strávím doma a budu se kurýrovat, abych mohla v pondělí v klidu do práce. Nicméně jsem si řekla, že bych se vám mohla ozvat s nějakým aktuálním postem. Článek o tom, co jsem našla pod stromečkem neplánuji. Myslím, že bohatě stačí, když vám sem napíšu, že jsem dostala vše, co bylo na mém vánočním wishlistu + nějaké další drobnosti a vše mi udělalo velkou radost. Přeci jenom už si sama vydělávám a vše potřebné si za běžných okolností koupím sama. Právě k tomu se váže dnešní článek a popravdě nebyl vůbec plánovaný. Už několik let jsem si pohrávala s myšlenkou pořídit si iPhone. Vystřídala jsem nespočet telefonů, které mi ale vždy vydržely maximálně dva roky a můj současný dokonce pouhý rok a půl. Nuda během probíhajícího volna vzala za své, začala jsem brouzdat na internetu a během dlouhého zvažování jsem si nakonec přidala do košíku iPhone 11 a předevčírem si ho vyzvedla v Datartu. Pro mě velký riskantní krok, jelikož jsem se bála, aby mi iOS vyhovoval, ale jsem maximálně spokojená a už teď vím, že to byla správná investice. Hlavně díky perfektnímu foťáku, který hrál v mém rozhodování hlavní roli. Od teď nejen díky Olympusu, kterým fotím na blog, budou veškeré fotky kvalitnější a to zejména na Instagramu. Jsem z mobilu nadšená a udělala jsem sama sobě takového opožděného Ježíška. Dejte mi do komentářů vědět, zda máte iPhone a jak jste s ním spokojení - jsem zvědavá na vaše dojmy. 







12 komentářů :

  1. jeeej, tiež mám iPhone 11 a obrovská spokojnosť ❤ kedysi dávno som mala iPhone 4s a vydržal krásnych 6 rokov. Všetko je o tom ako sa človek o techniku stará a potom aj vydrží ❤

    ⋒ Do 2022 si beriem a v 2021 nechávam... — bars atelier - ⋒ IG @barsvee

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě nejlepší volba, co se telefonu týče. Měla jsem kdysi dávno jako svůj první chytrý telefon iPhone 4s, pak iPhone 7 plus a teď mám iPhone 12 pro max, a už nikdy bych si jiný telefon nekoupila, a teď už ani jiný počítač než macbook. I při přechodu na 12 jsem vlastně ani nemusela, 7 funguje pořád dobře, jen baterka už není jako nová. Plánuji ho někomu darovat, asi mamce, která má ještě tlačítkový a nechce jiný 😅, zatím ale nemůžu.
    A táta třeba taky iPhone nechtěl, že jsou to zbytečné peníze, a když už mu taky pokaždé celkem brzo telefon odešel a přítel mu dal starší po sobě na vyzkoušení, už by taky jiný nechtěl. Sám jako odpůrce uznal, že šlape nejlíp.

    Ať slouží! 🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Nadělila sis krásný dáreček, tak ať jsi s ním spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Veliká gratulace, je moc hezký :) Já IPhone nemám. Foťák na mobilu mám bídný. Nejradši fotím zrcadlovkou. Ségra s mamkou mají v mobilu kvalitní foťáky. Mně ale ten můj stačí, když mám foťák :)

    OdpovědětVymazat
  5. iPhone 11 jsem si kupovala hned, jak vyšel a byl to naprosto skvělý telefon! Teď mám iPhone 12 Pro a ty fotky jsou parádní. Snad příští rok představí model, který bude mít víc co nabídnout, letos mě ty 13ky zklamaly:D

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se to vezme. To že jsem o Vánocích měla střevní potíže nebylo fajn, alespoň jsem fakt hodně odpočívala, což mi možná tak trochu chtělo tělo naznačit. Já měla Iphone kdysi, ale nějakým svým způsobem jsem přešla zpátky na Android, ale poslední týdny si pohrávám s myšlenkou, že bych se zpět vrátila k Iphonu. Nejen, že používám od Applu jak Airpody tak i klasická sluchátka. A nikdy bych neměnila. Ačkoliv telefon co mám teď rok, jediný co mi trochu s postupem času, když jsem začala trochu více přidávat na blog či instagram je jeho foťák. Proto možná už od léta přemýšlím, že do něj půjdu.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že močák bude brzy v pořádku! Mě už zase trápí rýma, tak snad se jí brzy taky zbavím. Na článek o dárcích jsem se těšila, sama takový budu psát a mám je moc ráda, škoda :)
    Já mám iPhone 7 a mám ho už přes tři roky. Nicméně jsem s ním fakt velmi spokojena a chystám se pouze na výměnu baterie. Ta už by potřebovala servis a je to takový jediný mínus u iphonu. Nicméně krásný dárek sis nadělila!

    OdpovědětVymazat
  8. Já kdysi o iPhonu taky uvažovala, ale nakonec ho asi nechci :D. Hlavně, že tobě vyhovuje, ať hezky slouží :).

    OdpovědětVymazat
  9. Muj první iPhone byla 4. a ze začátku to byl boj sním fugovat, ale to jsem byla na střední a technologii jsem nerozuměla.

    Pak jsem jednou zkusila zpět android a ti už nešlo vůbec, takže já jsem team iPhone, jinak mám ip XS a jsem sním moc spokojená, funguje stále dobře i po dvou rokách.

    Ať ti dělá radost, funge IOS jsou opravdu skvělé, jen si ty funkce musíš pak dohledat :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Já k tomu iphonu mám asi předsudky :D Přítel si teď chtěl koupit iphone 13, ale už na něj čeká 3 měsíce, takže objednávku asi zruší a bude to řešit jinak... Já mám telefon 2 roky a taky už přemýšlím, jestli nebude čas investovat do nového. S kvalitou fotek nejsem úplně spokojená :D :) Ať se ti s ním krásně fotí! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný mobil. Já Iphony obdivuji hlavně kvůli footgrafiím a designu. Nejedná se o můj vytoužený mobil, ale líbí se mi, to nepopírám a hlavní je, pokud jsi spokojená :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat