MENU

pátek 31. prosince 2021

OHLÉDNUTÍ ZA ROKEM 2021

A je to tady. Poslední článek roku 2021. Kdo můj blog čtete tak jistě víte, že tohle klasické shrnutí tu nikdy nesmí chybět a ani letos si ho neodpustím. Událo se toho totiž více, než dost. Je to celkem paradoxní, jelikož ani letos jsme se nedostali ze spárů covidu a celé to bylo snad ještě horší, než rok předešlý. Snad všichni jsme se museli uskromnit, omezit se, ale nebylo to nic nového. Spíše jsem sama za sebe tajně doufala, že to celé pomalu odezní a budeme moci opět žít normálně. Těšila jsem se na dovolenou u moře, kterou jsme i loňský rok museli zrušit a ve finále se bohužel nekonala ani letos. Zkrátka rok 2021 byl úplně jiný, než bych na jeho začátku čekala...

Hned v únoru jsme celá rodina chytila zmíněný covid. Nebylo to nic příjemného, ale nakonec jsme byli i rádi, že jsme si touto nemocí prošli a získali tak přirozenou imunitu. Následný začátek jara nebyl tak veselý, protože vše bylo omezené a i v práci jsme měli otevřeno pouze pro nás zaměstnance a vše se tak nějak táhlo bez sebemenšího náznaku zlepšení. Únor, březen a duben pro mě byly nekonečně dlouhé měsíce, ale přeci jen se v nich objevilo zpestření v podobě rekonstrukce bytu, kam jsem se poté v květnu stěhovala. Byl to velký krok, na který jsem se ale těšila a to včetně veškerého zařizování, pořizování nábytku i dekorací. Na blogu jsem tomu všemu věnovala celou sérii článků a byla to jedna z těch krásnějších událostí v tomto roce.

Léto se vydařilo na jedničku! Byla to možná i kompenzace za ty předchozí měsíce plné čekání a "nicnedělání", jelikož už se mohlo v rámci možností cestovat a my tak navštívili další města v Česku, včetně nádherných Luhačovic. Následovala klasická dovolená v Krkonoších, která neměla chybu a už teď se začínám těšit na tu další. Červenec a srpen jsem si zkrátka užila naplno s rodinou a kamarády. Nechyběly grilovačky, posezení na zahrádkách a spoustu dalších akcí, což bylo přesně to, co jsem potřebovala. 

S příchodem podzimu se vše kolem tak nějak uklidnilo, začala jsem se více soustředit na práci a pokud se ohlédnu zpět na mojí vision board, kterou jsem publikovala na začátku roku, podařilo se mi téměř všechny body splnit na 100 %. Píšu záměrně téměř, protože trochu vázla pravidelná četba, ale co se týče práce, bytu a dalších věcí, jsem víceméně spokojená. V říjnu jsem také oslavila své 27. narozeniny a byla to jedna z největších oslav, jaké jsem kdy měla. Také na ni do teď vzpomínám v dobrém i zlém, jelikož mi druhý den opravdu nebylo dobře. :D Ve stejném měsíci to byl také rok od mého nástupu do zaměstnání. Našla jsem v něm sama sebe a i když začátky nikdy nejsou lehké, snaha a vytrvalost se vždy vyplatí. Práce mě moc baví a i v ní nedávno přišel další zlomový bod, se kterým bych před zmíněným rokem ani trochu nepočítala a tím je povýšení. Musím ale říci, že nejsem kariérní typ člověka a už vůbec ne typ, který by na vedoucí funkci měl sebevědomí. Vím, že si nevěřím tak, jak bych správně měla, ale i možná proto s vámi tuhle informaci sdílím. Je to výzva. Obrovská výzva a sama jsem zvědavá, jak se s ní poperu. Zatím totiž nemám vůbec tušení, ale na druhou stranu se těším. Dělám to, za čím jsem si šla od 15 let a tenhle samotný fakt mě dále motivuje. 

No a pak už tu bylo zasloužené volno a vytoužené Vánoce. Letos jsem se na ně šíleně těšila, ale utekly snad ještě rychleji, než roky předešlé. V prosinci toho shonu a šílenství bylo opravdu až, až a já jsem se zastavila až někdy kolem 22. prosince, kdy naopak probíhaly poslední přípravy a samotný Štědrý den pak uběhl rychlostí blesku. Každopádně jsem si odpočinula a byly to další kouzelné Vánoce po boku rodiny. 

Nezbývá než se s rokem 2021 rozloučit. Byl plný překážek, nových věcí, lidí, ale i vtipných a veselých situací. Zkrátka všeho, co by asi každý rok měl mít. Nicméně hlavně zdraví všech okolo je prioritou a v téhle době obzvlášť. Přeji nám i vám všem, aby rok 2022 byl plný zdraví a radosti. Nic není důležitější. Užijte si Silvestr a děkuji vám za čtenářskou přízeň. 


10 komentářů :

  1. Pavli, přeji hodně štěstí a mnoho úspěchů v následujícím roce <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, přeji ti hodně štěstí a úspěchů v roce 2022! Ať se ti daří v životě, práci i tady na blogu. Tvůj blog čtu strašně ráda, působíš jako moc fajn holka a zamilovala jsem si tvoje fotky! I já doufala, že tenhle rok bude jiný, ale co se týče covidu byl fakt strašný, tak nám nezbývá než doufat, že konečně rok 2022 bude zlomový. Užij si Silvestr!

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobře, že pozitivní věci převažovaly. Ať je jich ještě víc v roce 2022! Krásný nový rok :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že pro většinu z nás prostě tento rok nebyl takový, jaký jsme si přáli ♥ doufejme, že následující rok bude milionkrát lepší ♥ hodně nervů a síly k práci a krásný a veselejší nový rok:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Ať je tvůj rok 2022 přesně takový, jaký si přeješ.
    A s prací držím palce - být vedoucí není úplně jednoduché, ale myslím, že ty to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsi velmi výživný rok koukám :). Na rekonstrukci a stěhování si pamatuji, šílené, jak to utíká... Přijde mi, že jsi o tom psala včera :). Držím moc palce na nové pozici v práci, věřím, že to zvládneš a budeš moc spokojená :). Vše nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný! Jak čtu ty články, jsem opravdu ráda, že se rok 2021 většině vydařil :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Velká gratulace k povýšení! Ať se ti na nové pozici líbí :) Budu se těšit na tvou vision board, abych se také mohla inspirovat. To čtení také flákám, hlavně z důvodu, že mi stačí čtení v rámci školy (skripta, zdroje atd). Ať letošní rok prožiješ podle svých představ <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Je super, že sis vision board splnila, tak to má být. :) Přeji hezký nový rok.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat