MENU

čtvrtek 21. května 2020

MELOUNOVÁ LIMONÁDA

Krásné odpoledne! Venku je opět nádherně a já za chvilku vyrážím na kafe s kamarádkou. Odreagování od učení je potřeba a stejně tak doplnění energie v podobě malé osvěžující vitamínové bomby! Napadlo mě vyzkoušet melounovou limonádu a rozhodně jsem nesáhla vedle. Melouny jsou obecně mojí oblíbenou svačinou během jarních a letních dnů. Nedám na ně dopustit a občas není od věci vyzkoušet i jiné alternativy jejich konzumace. Stačí k tomu kousek tohoto červeného zázraku, který rozmixujete s trochou vody. Přidáme šťávu z citrónu či limetky, pár lístků máty a vynikající limča je na světě! Určitě není od věci přidat kostky ledu, ale já měla meloun dost vychlazený z lednice, takže jich nebylo třeba. 

Podle mě by nebyla špatná ani alkoholická verze a například přidáním kapky Malibu likéru či samotné melounové vodky může vzniknout výborní letní drink. Rozhodně tuhle variantu v budoucnu také vyzkouším! :D

16 komentářů :

  1. ňam, ňam na meloun se šíleně těším! :-) Už jsem si všimla, že jsou v obchodech, ale bojím se, že ještě nebudou dobré. No, lepší vyzkoušet a zjistit to :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Meloun taky miluju za všechny způsoby a tahle limonáda je fakt super osvěžení :) Určitě bych ji vyzkoušela i v alko verzi na nějaké letní zahradní party <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. To tedy vypadá nádherně - sbíhají se mi sliny...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám rada túto zeleninu :-) drink vyskúšam, vyzerá skvele. My sme si minulý rok robili melónovú dreň :-)
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta vypadá úžasně, do nějakého letního dne jako dělaná :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. No tak to vypadá dokonale! Já ještě tento rok meloun neměla, ale teď na něj mám dost chuť :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Meloun mám moc ráda, ale popravdě mě nikdy nenapadlo si z něj udělat limču. Super nápad! :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam tak ta musí být. Vodní meloun je skvělé osvěžení, ale chuťově mi přijde ještě lepší medový nebo cukrový, ty mám také moc ráda, ale zase nemají tolik vody na limču, spíš na sorbet :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá dobře! :) Meloun v létě miluju.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, to bych si tedy klidně hned dala! Jsem také milovník melounů, nikdy nemám dost :D
    Loni jsem si dělala podobné drinky a limonády a těším se, co vyzkouším letos, takže děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju a hlavně krásně osvěží <3

    OdpovědětVymazat
  12. Na melounovou sezonu se moc těším, jen ho musím jíst opatrně, jelikož na něj mám menší alergii :D Limoška vypadá skvěle, vidím to na letní drink.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat