MENU

úterý 16. února 2021

COVID POZITIVNÍ

Hezké úterý! U mě sice moc hezké není a ani bych nevěděla, že je úterý, kdybych se nepodívala do kalendáře - jak už totiž napovídá název článku, bohužel se ani mě covid nevyhnul a tím, že většinu dne pouze spím a odpočívám, jsem ztratila pojem o čase. Společně se mnou je pozitivní i moje mamka a začalo to ve čtvrtek večer, kdy u se u ní objevily zvýšené teploty. Bylo nám celkem jasné, že se nakazila, jelikož v práci přišla do kontaktu s dalším pozitivním člověkem. U mě propukly příznaky v sobotu ráno a to bolestí hlavy. Vše se ale rozjelo relativně rychle a noc ze soboty na neděli byla pro nás obě doslova očistec. Horečka není nic překvapivého, ale tak nesnesitelnou bolest hlavy a celého těla jsem nikdy neměla. Noc jsme proseděly v křeslech, jelikož bolestí se ani nedalo ležet a bylo to jako když mi někdo drtí kosti zevnitř. Prášek zabral až k ránu a konečně jsem se aspoň trochu vyspala. Každopádně abych nezněla až moc hororově, od té doby je nám lépe. Proto jsem také využila příležitosti a ozývám se vám aspoň formou tohoto informačního článku. 

Největším oříškem bylo přijít na to, co by nám aspoň trochu ulevilo od bolestí. Paralen ani Ibalgin vůbec nezabíraly. Na internetu jsem se ale dočetla o Ibuprofenu Rapid. Je to tato oranžová krabička a je to pro nás malý zázrak, protože jen po tomto prášku nám trochu klesly teploty a polevila bolest. Nepřeji vám to, ale pokud by vás covid také potkal, rozhodně doporučuji! 

Po tom, co nás kontaktovala hygiena jsem si sama zažádala o PCR test. Za normálních okolností je pro samoplátce, ale jelikož u mě už propukly příznaky a bylo mi opravdu špatně, poslali mě na něj zdarma. Absolvovala jsem ho v neděli kolem poledne a popravdě jsem se té šílené špejle bála vždy více, než samotného onemocnění. :D Což byla samozřejmě blbost a raději bych šla znovu na takových 20 testů, než opět prožít sobotní noc. Nemusíte se toho vůbec bát, necítila jsem skoro nic a je to záležitost několika sekund. Co se týče průběhu řekla bych, že s mamkou máme do puntíku stejný. Zvýšené teploty nebo horečky, bolest hlavy, kloubů a svalů, pálení v krku a celková slabost. Dnes je mi zatím nejlépe, ale v předchozích dnech jsem byla vděčná za to, že jsem si dokázala oloupat pomeranč. Včera mě také pobolívaly ledviny a mám pořád hroznou žízeň. 

Chuť a čich jsme ale zatím neztratily a dnes jsem si tak mohla vychutnat výborné francouzské brambory od taťky, který se o nás dokonale stará. Ten zatím s bráchou žádné příznaky nemá a doufám, že se jim i přes domácí infekční prostředí tohle svinstvo vyhne. Pokud mi bude dobře i další dny, chci se pokusit o nějaké články, ale nemohu vám nic slíbit. Od známých, kteří covid už prodělali mám informace, že jeden den je vám téměř skvěle a další den na umření - je to nemoc s nevyzpytatelným průběhem a nedá se tak nic naplánovat. Každopádně jsem ráda, že to budu mít za sebou a musím si trochu nasypat popel na hlavu s tím, že jsem doposud tohle onemocnění trochu zlehčovala. Tvrzení "je to klasická chřipka" bych asi už po sobotní noci nevypustila z úst, ale kdo ví - třeba to forma chřipky je. Každopádně já jsem takovou v životě neměla a to si myslím, že vydržím celkem dost. Byly totiž i chřipky, se kterými jsem s horečkami seděla v práci a nedělalo mi to zdaleka takový problém, jako si v sobotu dojít na pitomý záchod. Nechci vás strašit ani přehánět, ale sdílím pouze svojí reálnou zkušenost. Mějte se krásně a pevně doufám, že tahle šílená doba bude brzy za námi - i když je to bohužel zatím v nedohlednu...

28 komentářů :

  1. Ach, no som rada, že sa už cítiš trochu lepšie. U nás v rodine covid nikto nemá. Od začiatku si dávame veľký pozor a určite to nezľahčujeme. Ale ďakujem za tento článok, hlavne za to odporúčanie na ibuprofen rapid. Pôjdem ho kúpiť, nech ho doma pre istotu aj my aj rodičia máme!

    OdpovědětVymazat
  2. To je strašný, doufám, že vám s mamkou bude co nejdřiv zase skvěle!💗upřímně jsem taky očekávala v našem věku lehčí průběh..

    OdpovědětVymazat
  3. To je strašný, tak se drž a snad už máš to nejhorší za sebou a už to bude jenom a jenom lepší :))
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju vám, abyste se co nejdříve uzdravily :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kráso, zní to strašně :( Přeju ať se co nejdřív uzdravíte ♥♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Držím moc palce, ať už je vám jen lépe a ať to zbytek rodiny nechytne!

    OdpovědětVymazat
  7. Preboha tak to ti bolo poriadne zle, len si dávať pozor lebo ja mám migrény tiež silné a toto dostať tak to asi nezvládnem...

    OdpovědětVymazat
  8. Pavlí, přeji Ti spoustu sil. Určitě to musí být hrozné :(. Mí prarodiče byli dnes na 2. dávce očkování, tak jsem ráda, že už jsou aspoň takto chráněni.
    Přeji brzké uzdravení, myslím na tebe!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo, přeji brzké uzdravení ♥ Je to hnus, někdy mi přijde, že to lidi hrozně zlehčují... Tak snad už máš to nejhorší za sebou. Vůbec se ke článkům nenuť, my to chápeme ♥ Přítel byl doma pozitivní, bez příznaků a já tu s ním celou dobu byla a byla jsem negativní, tak snad se to taťkovi a bráchovi vyhne :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce nech je vám každú minútku lepšie. Posielam energiu ♥ Ja som sa tomu našťastie vyhla a už sa mi podarilo aj zaočkovať sa, takže verím, že situácia nie len u teba ale aj vo všeobecnosti sa zlepší.

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, tak to mě velmi mrzí a doufám, že ti bude brzy lépe!
    Sama nevím, zda jsem imunní nebo jsem to ještě prostě nikde nechytla, ale zatím jsem neměla ani podezření. Za to mamky přítel by jediný z celé jejich práce, který byl negativní a tátovo přítelkyně nedávno ukončila karanténu, její test byl pozitivní, měla mírné příznaky a ještě úplně nemá zpět chuť a čich, ale táta a její dcera, kteří sdílí stejnou domácnost, byli naprosto v pořádku... zvláštní, jak si ten vir divně vybírá, na koho sedne... Hodně sil a odpočinku!

    OdpovědětVymazat
  12. Držím palce, nech ste skoro fit, nie je to veru žiadna sranda.
    Ak Ti môžem poradiť, daj si predpísať Imunor, zaberá pred aj počas ochorenia (manžel robil výskum a schválenie lieku)a nedáme naň dopustiť. Ak chceš, ozvi sa na mail.

    OdpovědětVymazat
  13. My sa mu ešte, chvalabohu, vyhýbame, tak držím palce, nech si čoskoro fit! Odpočívaj, oddychuj 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji tobě i mamince brzké uzdravení, ať je vám brzy dobře!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to mě mrzí, ale přeju tobě i mamce, aby vám bylo už jen lépe a lépe :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  16. Jej, snad to bude brzo dobrý!
    Mně se zatím covid vyhýbá obloukem (ťuk ťuk), i když už jsem přišla do styku s dvěma pozitivními.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to mě moc mrzí, za takový těžší průběh. Hlavně ať jsi brzo v pořádku. Mamka prožila téměř to samé a už je to pomalu měsíc a občas má stále bolesti hlavy nebo kašel. Je to hnusná doba, ale bohužel si myslím, ž se to jen tak zlepšovat nebude. Ale můžeme doufat. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  18. To mě moc mrzí, opatruj se a odpočívej. Budeš sílu asi sbírat ještě hodně dlouho, tak relaxuj dokud můžeš. <3 Držím palce ať je vše brzy v pohodě.

    PS: včera jsem v DMku očichala tu tvou voňavku a jsem z ní úplně hotová, pořád jí mám v hlavě. Voní PŘENÁDHERNĚ!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Přeji brzké uzdravení.❤️
    A upřímně doufám, že každý takový příběh bude aspoň malým vzkazem ostatním, kteří to považují za chřipečku nebo rovnou mediální bublinu. Já jsem Covid naštěstí neměla a mí úplně nejbližší díky bohu také ne, nicméně jestli jsem z něčeho opravdu zklamaná, tak z přístupu našich spoluobčanů, kteří tohle neustále zlehčují. 😔

    OdpovědětVymazat
  20. To buď ráda, že netrpíš na migrény. Na mě přijde cca jednou za 3 měsíce. První den je mi na zvracení, láduji do sebe prášky, nejsem schopna usnout, poslouchat ani hlas, nikoho, je mi zle i při pohybu na toaletu... většinou to mám na tři dny, další dva dny migréna se vrací díky bohu až k večeru, ale první den jsou muka :) Nechci to srovnávat, jen mi to tak připadá a vůbec ti to nezávidím. Přeji ti brzké uzdravení a nabytí síly, nemoci jsou svinstvo :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji ti co nejlehčí průběh a hlavně rychlé uzdravení! ❤️

    OdpovědětVymazat
  22. Přeji vám všem brzké uzdravení a hlavně, ať vás Covid už tolik netrápí. My jsme doma naštěstí *ťuk ťuk* zatím stále všichni v pořádku, ale už je to všechno opravdu dlouhé...

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  23. Koukám, že máš imunitu stejně jako tvoje mamka a tvůj brácha zase jako taťka... snad to nechytne i je, ale může se to u nich projevit třeba déle. My Covid zatím neměli a pokud ano, tak o tom ani nevíme. Na testech jsme nebyli.. bojím se toho, vypadá to jako něco nepříjemného, ale jak píšeš, i jinde jsem slyšela, že je to v pohodě. Nějak se nám s přítelem zkrátka, ačkoli to zní nezodpovědně, na testy "nechce".
    Brzy se uzdravte... ať je celá země i planeta zdravá! :D
    Je fajn, že máte čich a chuť, ono se to prý u každého může projevovat prý trochu jinak :D

    OdpovědětVymazat
  24. Hlavní je se z toho neposr*t. Můj taťka to měl vloni v březnu. Babička teď v listopadu. Oba to přežili. Oba měli sice horečky, ztrátu čichu a dost velkou slabost a nesnesitelnou bolest hlavy a těla, ale nebylo to nic, co by se nedalo překonat. Měli štěstí na průběh. A podle toho, co popisuješ, to vypadá, že štěstí bude i na tvé straně :) Pak jen na sebe dávej pozor potom - následky prostě jsou a je třeba pak na tělo pomalu. A pokud by to bylo v tvých silách, tak bys mohla jít darovat plasmu, které je teď velký nedostatek. :)
    Přeji hodně sil, trpělivosti, lásky a odpočinku. Věřím, že to překonáš jako nic! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  25. Já měla doma přítele s covidem a přes celou karanténu jsem to od něj nechytila. Mám asi dobrou imunitu a prý za to také může moje strava, protože nejím maso. Už jsem na to četla spoustu článků :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Je mi líto, že jsi covid chytla :/ Vidím, že ty jsi neměla zrovna takový průběh, kdy ani nepoznáš, že covid máš :/

    OdpovědětVymazat