MENU

středa 31. července 2019

ČERVENEC 2019

Přeji vám hezký den! V tomto formátu článku bych vždy ráda shrnula uplynulý měsíc a tentokrát to logicky bude červenec. Během něj se toho událo opravdu hodně. Nejvíc frekventovanou aktivitou u mě bylo cestování a to napříč celou Českou republikou - doslova.

Hned na začátku měsíce jsme navštívili západ a to konkrétně Karlovy Vary, Cheb, Mariánské lázně a Františkovy lázně. Byla jsem z těchto míst naprosto uchvácená a určitě tam někdy ráda znovu zavítám! Byl to pro mě příjemný začátek prázdnin...

______________________________________________________________________________________________________________________________________
V polovině července jsme se přesunuli kousek na sever a užili si dovolenou v Krkonoších na chatě přímo u lesa, kde na rozdíl od rušných lázeňských měst byl klid a jedná se o místo jako stvořené pro relax! Tohle byla dovolená, na kterou jsem se těšila celý rok a po boku mé rodiny jsem si ji užila na maximum.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Bez práce ale nejsou koláče a nejde si jen užívat. Samozřejmě jsem musela několik dní strávit v práci, ale protože jsou prázdniny, byl její průběh volnější. Při kávě a knize ve volných chvílích to jde přece samo...

Ve chvíli, kdy jsem měla z těchto nezapomenutelných zážitků plno fotek a chtěla jsem se o ně podělit i s vámi, se bohužel vyskytl problém s mým původním blogem. Jak již víte, tyto výpadky mě donutily založit si blog nový - jednoduše došla mi trpělivost a já jsem se po 7 letech odhodlala k této změně, které nelituji - naopak jsem z ní nadšená! 

Závěr měsíce momentálně završuji mojí poslední plánovanou dovolenou. S přítelem jsme v našem oblíbeném hotelu Praha ve Špindlerově mlýně, kde si užíváme wellness pobyt a určitě se můžete těšit na plno fotek, které přidám během následujících dní.


Červenec byl tedy plný zážitků a pro mě byl definicí toho, jak má vypadat léto. Jak jste si první prázdninový měsíc užili vy? Dejte mi vědět do komentářů a mějte se krásně!

3 komentáře :

  1. Koukám, že sis červenec opravdu užila:) Tak užívejte i wellnessu, těším se na fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi tedy spoustu zážitků. Karlovy Vary jsou krásné, sama jsem tam již byla... a Krkonoše? Tam bych se chtěla také podívat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat