MENU

úterý 30. července 2019

COFFEE TIME

Přeji vám krásné ráno! Rovnou vás navnadím na to, abyste si při úterku dopřáli například nějakou sladkou snídani, která vás nabije energií a zlepší start do nového dne. Mě včera zlepšila náladu vynikající ledová káva, mrkvový dortík a na tohle příjemné občerstvení jsme si zašly s mamkou do mé oblíbené restaurace. Většinou si zákusky a dorty nikde moc nedávám, jsem spíš ten typ, co si místo toho raději objedná nějaký dobrý drink - například Piňa Colada je pro mě 100x lepší, než cheesecake nebo zmrzlinový pohár, haha. Každopádně tentokrát jsem se rozhodla pro změnu a můj žaludek toužící po sladkém byl uspokojen :D Sice se tohle "kávičkování" může řadit na vrchol všech kalorických bomb, ale jednou za čas přece nic není na škodu. Momentálně se chystám na moji poslední plánovanou dovolenou a určitě se můžete těšit na plno fotek. Mějte se krásně! 


5 komentářů :

  1. Tak to je paráda, to já zas dortíky a zákusečky ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam zákusek hned bych si dala. :) Já dělala včera meruňkovou buchtu.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mi děláš takový chutě! Tady na Maltě mi mrkváč fakt chybí, achjo! Ale ledová káva je tu na denním pořádku. :-)
    Užij si dovolenou! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si dovolenou!:) Já kávu moc nepiju, ale tahle vypadá úžasně. A ty dortíky, mňam..

    OdpovědětVymazat