MENU

pondělí 29. července 2019

OBLÍBENCI | ČERVENEC

Dobré ráno! V dnešním článku bych vám ráda představila několik produktů a dalších věcí, které jsem si v červenci oblíbila. Začnu rovnou kosmetikou a protože v letních dnech nemám ráda výrazný make-up, nenajdete tu nic z "dekorativky." Naopak mým velkým oblíbencem se stal tělový krém od Victoria's Secret, který jsem dostala od mé kamarádky Nikolky. V létě mám vždy suchou kůži, zvláště po opalování a tenhle růžový zázrak dodá potřebnou hydrataci a navíc nádherně voní! Společně s tělovým sprejem tvoří moji oblíbenou dvojku ❤


Jako další jsem vybrala film a může to být i zároveň tip pro vás, pokud nevíte na co mrknout. Zlo s lidskou tváří je snímek podle skutečné události a je v něm popisován celý příběh známého sériového vraha. A protože tohle je téma, o které se zajímám a několik informací jsem získala i díky knize Psychologie sériových vrahů, nemohla jsem si film nechat ujít. Viděla jsem ho sice až téměř 2 měsíce po premiéře, ale rozhodně nelituji. Co musím vyzdvihnout je Zac Efron, který se téhle role zhostil velmi dobře a příjemně jako herec překvapil :)

Když jsou ty prázdniny mám příležitost využít volného času jako nikdy jindy v celém roce a proto jsem sáhla i po další knize. Přišla mi v balíčku za spolupráci s Krásnou.cz a i když jsem zatím stihla přečíst jen pár stran, její děj a styl psaní mě hned zaujal. Vezmu si ji s sebou i na pobyt ve Špindlu, kam odjíždíme zítra a mám dojem, že je to jedna z knih, od které se nebudu moci odtrhnout. Konec konců se jedná o krimi žánr a ten je mým nejoblíbenějším.

Jako poslední bych vám ráda ukázala proteinovou kávu od značky KetoDiet, která je chuťově naprosto dokonalá a díky vysokému obsahu bílkovin relativně prospěšná. Já jsem obecně milovník kávy, takže není překvapením, že jsem jako sladkou tečku zařadila do oblíbenců i tento produkt.


A co vám zpříjemnilo celý měsíc červenec? Napište mi vaše oblíbence do komentářů a budu se těšit u dalšího článku. ❤

11 komentářů :

  1. Ahoj Pavlínko, tak především díky za tip na film! Hned jak mi malý usne, tak se na něj podívám :-)
    Victorias secret spreje miluji, mám ještě ty staré verze, ale jejich tělová mléka mě zklamala :-( Ale jelikož teď nějaké budu potřebovat, asi jim dám ještě šanci.
    Léto bez facebooku se u nás v knihkupectví velmi dobře prodává - prý je to legrace. Já teď čtu starší knihy od Aleny Mornštajnové, nějak mě to chytlo :-)
    Tak měj krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě na film mrkni, nebudeš zklamaná! :) Tobě také krásný den <3

      Vymazat
  2. Nevím, jestli se toho filmu nebudu bát, ale nalákala jsi mě na něj! Stejně tak i na proteinovou kávu, bohužel jsem ji ale u nás nikde nezahlídla, tak se musím podívat pozorněji. Hezký článek :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pavlínko, předně si moc užij letního relaxu na dovolené. 😉
    Já si letošní léto moc užívám tělové spreje od Alverde a rozjasňovac v tyčince od Maybelline.

    Krásné léto :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.con

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že zmiňuješ Zlo s lidskou tváří, to je opravdu skvělý film :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně červenec zpříjemnilo aspoň chvilkové teplejší počasí, protože jsem se konečně mohla koupat v našem novém bazénu.. :D Na film, který jsi doporučila, se ráda podívám, vypadá to zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  6. My máme v červenci pravidelně grilovačku, na mamčiny narozky a bylo to super. No a v pátek odlétáme na dovolenou, takže jsem momentálně v režimu těšení se :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Telové produkty od VS voňajú božsky! Mám doma niekoľko produktov a tá vôňa je proste dokonalá, aj keď pre niekoho môže byť až príliš :) Ďakujem za tip na film, niekedy naozaj neviem, čo si pozrieť :D

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  8. Ta káva vypadá moc dobře, taky ji brzy vytkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na ten film se Zacem jsem už slyšela tolik chvály, že si to píšu na seznam a ještě než v neděli odjedu se na to musím podívat! :)

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten název u knížky mě hnedka zaujal. O filmu jsem slyšela, ale zatím neviděla :) VS mám moc ráda, mám od ni tuším pivoňkovou lehkou voňavku a vždycky všichni chválí :)

    OdpovědětVymazat