MENU

neděle 28. července 2019

NEDĚLNÍ GRILOVÁNÍ

Hezkou neděli vám přeji! Z nějakého důvodu se mi daří zatím přidávat články každý den a sama jsem překvapená, jak mě blogování na nové doméně chytlo. Možná to zapálení je přeci jenom tím, že zde vše funguje jak má a já jsem každým dnem opravdu čím dám víc vděčnější za to, že jsem se k tomuto kroku rozhodla. Dnes jsme grilovali na zahradě a byla to povedená neděle jak má být! Měli jsme den předem naložené kuřecí maso, opečené plátky brambor a čerstvě utržená rajčátka právě z naší zahrádky. Určitě mi dáte za pravdu, že chuť zeleniny, kterou si sami vypěstujete, je neporovnatelná se zeleninou v supermarketech. Jakou jste měli neděli vy? Za rohem už máme srpen a je to jako včera, co jsem byla v Karlových Varech (přitom uběhl už měsíc). Přijde mi, že tohle léto utíká neskutečnou rychlostí. Užívejte proto slunečné dny naplno! 


6 komentářů :

  1. My jsme tento víkend měli také grilovačku. Vzhledem k tomu, že maso nejím, jsem si pochutnávala jenom na grilované cuketě, ale bohatě mi stačila. S tou zeleninou máš pravdu. Já sice moc na zahrádkaření nejsem, ale rodiče to baví. A tak díky jejich píli máme ledničku plnou domácích okurek, rajčat a kdo ví čeho všeho. :)

    OdpovědětVymazat
  2. My grilovali dnes a tento týden ještě asi dvakrát:) Grilovačky k létu tak nějak patří:D Jinak hezké fotky, ta čičina je krásná:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, že tě blogování na nové doméně baví :) Máš pravdu, že doma vypěstovaná zelenina je nesrovatelně lepší než ta ze supermarketu :) Jsem moc ráda, že konečně nám začíná všechno dozrávat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle grilování vypadá výborně! Já jsem teďka taky přešla na blogger a je to paráda :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Pre toto sa vždy teším domov na dedinu. :) V meste mi grilovanie celkom chýba a tieto grilované špeciality vyzerajú naozaj lákavo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Keďže už tretí rok bývam v Bratislave, moje príležitosti na grilovačku sa znížili viac-menej úplne na nulu; ale tak dúfam, že aspoň v druhej polovici leta na to tiež príde čas :D Skvelé fotky, je vidieť, že ste si to užili ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "SVIEŽE RÁNO BY MUSK"

    OdpovědětVymazat