MENU

sobota 27. července 2019

BÍLÁ VĚŽ

Hezký sobotní večer vám přeji! Mám tu pro vás post a fotky z dnešního dne, kdy jsem si s mamkou vyrazila do víru města a udělali jsme si hezké odpoledne - menší dámskou jízdu chcete-li :D Naše první kroky vedly na Bílou věž, což je hlavní dominanta Hradce Králové a protože jsme tam obě dlouho nebyly, přišlo nám to jako dobrý nápad - do té doby, než nám došlo, že ve 30 stupních šlapat schody v neklimatizovaných prostorech není úplně ideální. Každopádně zvládly jsme to a výhled na celé město je opravdu nádherný. Hradec prostě miluju! 
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Jak trávíte slunečný víkend vy? Zítra se chystáme grilovat na zahradě a určitě opět přidám nějaké fotky - asi plné jídla, tak snad vám nebudu dělat velké chutě :D To ale jen pokud nám počasí bude přát stejně, jako dnes. Mějte hezký večer!


6 komentářů :

  1. Tak to jsou krásný výhledy! Já v Hradci nikdy nebyla, ale určitě to někdy napravím :)
    Já tento víkend jen běhám, jinak žádné zajímavé akce :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a nádherný výhled. Mám moc ráda rozhledny a věže... :-) Hlavně zvonice. Ten zvon je nádherný. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Bílé věži jsme nebyli, ale sedli jsme si pod ní a pochutnali si na zmrzce a dortíku :D V Hradci je krásně, rádi se tam vracíme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Slunečné dny trávím jak kdy, někdy výlety, někdy ležením doma a utíkáním před sluncem. V poslední době bohužel asi spíš vede to ležení... Jinak já v Hradci jsem nebyla, pouze projížděla při cestě do Dvora K. :) Určitě mě toto město láká, doufám, že se tam někdy podívám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je krásný, že jste si s makou udělaly takovouhle dámskou jízdu :)) Držím palce, aby se dneska grilovačka vydařila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat