MENU

pátek 26. července 2019

PÁTEK

Hezké páteční odpoledne vám přeji! Dnešek u mě probíhá celkem klidně - ráno jsem byla kamaráda podpořit u soudu, pak jsme si zašli na oběd (samozřejmě jsem si dala gnocchi se špenátem a kuřecím masem, které mám nejraději) a teď mě čeká pro změnu vychlazené pivo s mamkou na nějaké pěkné zahrádce. V tomhle horku je asi ideální být někde u vody, ale té si užiji až až příští týden. Večer se ještě chystám s kamarádkou do kina na Annabelle. Já horory moc nemusím, protože půl filmu mám většinou stejně zakryté oči (nesnáším lekačky:D), ale přemluvila mě a zatím jsem na to slyšela samé pozitivní ohlasy, tak uvidíme. Konec konců v kině jsem nebyla ani nepamatuju :) Jaký máte pátek vy?


7 komentářů :

  1. Mně dneska večer přijedou mamka se ségrou, tak něco podnikneme u nás v Ostravě :) Dnes jsem uklidla celý byt a teď si jdu číst knížku :) Ale zítra máme v plánu farmářské trhy a Ikeu :D

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na Maltě na jazykovém pobytu, takže dopoledne jsem strávila na zdejší jazykovce, pak jsem si dala oběd a menší siestu. Teď jsem se šla projít na promenádu, stavila jsem se na limče a užívám si dovču. :) Gnocchi se špenátem a kuřecím masem bych si hned dala!
    Ale to kino ti moc nezávidím, na horor bych nešla ani za nic. :D

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. Ani ja neznášam horory. A keby že ma niekto chcel ukecať nato aby som s ním šla na horor tak to nemá šancu, hoc som bola v kine asi pred 10 rokmi keď chlapci neboli ešte na svete :) Ja sedím už 2 deň doma aj s najmenším špuntom lebo má teploty tak musíme byť doma :) nevadí aj tak sa mi do toho tepla nechce nejak moc ísť :)

    ČO JE VKUSNÉ A NEVKUSNÉ ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jste udělali, dneska to venku bylo vážně na umření :D

      Vymazat
  4. Jsi odvážná, já na horory odmítám koukat, do kina by mě na horor tuplem nikdo nedostal.. :D

    OdpovědětVymazat