MENU

čtvrtek 25. července 2019

MIX FOTEK Z KARLOVÝCH VARŮ

Hezký čtvrtek! Jak se dnes máte? Já jsem od ráda bojovala s nastavením nového designu a konečně mi jeho aktuální podoba vyhovuje. Doufám, že se vám zobrazuje správně (přeci jenom s nastavením a HTML kódy zatím nejsme kamarádi:D).
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Kromě designu tu pro vás mám ale i nový post. Pokud někdo z vás sledoval můj minulý blog, asi většinu fotek již viděl. Každopádně mám tu plno nových čtenářů a přijde mi škoda, tyto fotky nezveřejnit. Jedna z mých prázdninových cest vedla do Karlových Varů, které jsme navštívili během probíhajícího filmového festivalu. I když tam bylo plno lidí, na požitku z tohoto kouzelného města to neubralo - naopak! Nechyběla ochutnávka vyhlášených oplatek (oblíbila jsem si zejména kokosovou příchuť) a zastavili jsme se i na výbornou borůvkovou limonádu v Kavárně u Divadla. Toto lázeňské město mě mile překvapilo a musím potvrdit tvrzení, že v ČR se skrývá spousty nádherných míst, o kterých mnohdy nemáme ani tušení...


8 komentářů :

  1. Tak abych byla upřímná, první, co mě zaujalo, byly oplatky... Protože je moc moc miluju :D Jinak krásné fotky, sluší ti to na nich:) A ti koníci jsou hezoučcí, akorát chudáci vypadají, že je to moc nebaví.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to byla jedna z věcí, na kterou jsem se tam těšila nejvíc :D A děkuju moc! :))

      Vymazat
  2. No jo Vary jsou krásný :) ale za mě teda mnohem hezčí mimo festival, kdy se tam dá i normálně projít :D :D i když už jsem tam během festivalu taky s rodinou 2x vyrazila a vždycky to bylo fajn :) upřímně teda úplně neholduji těm kýčovitým hrníčkům a pití vážně nedobrých pramenů :D :D zvlášť po tom, co jsem viděla, jak si v tom někteří návštěvníci koupou nohy :D :D ale fotky jsou moc pěkné :) typicky letní! :3

    https://taukecana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. takhle je ten design dokonalej!
    jinak s přítelem jste moc hezkej pár :) a ty koně ježiš :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tam jsem byla a město jsem si zamilovala stejně jako ty. :) Musím ti pochválit fotky, máš je moc pěkné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat