MENU

úterý 23. července 2019

FRANTIŠKOVY LÁZNĚ

Zdravím vás! Adaptaci na nový server jsem zvládla k mému překvapení poměrně rychle. Chvilku mi ještě bude trvat, než "dostanu do ruky" veškeré nastavení, ale čekala jsem to horší. Proto jsem si pro vás hned připravila další článek. Na začátku července jsme navštívili 3 lázeňská města. První byly Karlovy Vary, druhé Mariánské Lázně (o těch zase příště) a poslední, jak už napovídá název - Františkovy Lázně. Mám tu pro vás několik fotek z tohoto kouzelného města a musím říct, že jsem se tam cítila jak na zahraniční dovolené. Ani jsem netušila, že takové nádherné místo v ČR máme a určitě tam někdy znovu zavítám. Nechyběla ochutnávka vyhlášených pramenů a v jedné restauraci přímo u kolonády jsme si dali vynikající svíčkovou - posuďte sami, jaká je to nádhera...

 

4 komentáře :

  1. Ve Františkových ani Mariánských Lázních jsem nebyla. Karlovy Vary bych taky ráda navštívila :) Podle fotek tam je fakt hezky a tou svíčkovou jsi mi udělala neskutečnou chuť :D (Btw. Nechci rýpat, ale Františkovy i Mariánské Lázně jsou s velkým L stejně, jako Karlovy Vary) :) Hodně štěstí na novém blogu! Věřím, že se naučíš hned.

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tam jednou vyraž minimálně na výlet, budeš nadšená! :) A děkuju za upozornění :D :)

      Vymazat
  2. BOŽEEE, TA SVÍČKOVÁ, CHCIII!!
    každopádně ve františkových lázních sem ještě nebyla, ale určitě se tam plánuju podívat, vždycky nad těma fotkam slintám jak je to kouzelný!!
    jinak taky docela přemýšlím nad blogspotem, už mě štve jak to na blogu pořád nefunguje :DD ale nevíím, mně hrozně vadí, že tady se tak nedá vyhrát s tím vzhledem a to komentování je mi taky příjemnější tam :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podle mě o zvyku, design se tady dá vytvořit taky krásný - jsou tu i možnosti, které na blogu nejsou :) Ale dřív jsem měla podobný názor, jen už mě ty jejich výpadky přestaly bavit :D

      Vymazat