MENU

středa 13. října 2021

PLÁNOVÁNÍ, PEČENÍ & RELAX

Krásnou středu vám přeji! Polovina týdne opět za námi a já mám pro vás tentokrát článek plný fotek z uplynulého týdne. Jsem moc ráda, že jsme se dočkali babího léta a i když už je studený vítr, stále na nás sem tam mrkne i sluníčko. To je přesně to, co mám na podzimu nejraději - vyrazit do přírody, kde je vše zbarvené a nejlépe s kávou v ruce. Včera jsem tak hned využila poukazu, který mi zaslali z Crosscafe k narozeninám a dala jsem si jejich dýňové latté, to byla dobrota! Dnes se chystám na odpolední a už se nemohu dočkat víkendu. V plánu je oslava s rodinou i kamarády a určitě i nějaká další procházka. Mimochodem nechci na blog tahat politiku, ale jsem ráda, že volby jsou za námi, protože poslední dobou jsem tohoto tématu měla už plné zuby a nikdo pomalu neřešil nic jiného. Všimla jsem si také, že v obchodech se začínají objevovat vánoční prvky a zboží. Jako každý rok relativně brzy, ale určitě se chystám začátkem listopadu do Ikei a ráda bych si do bytu pořídila nějaký menší stromeček. Jak si užíváte podzim vy? 





Plánování celého měsíce a že se toho v říjnu děje až, až! :D K tomu oříškový pudink od Ehrmanna (společně s čokoládovým je to poslední dobou můj oblíbený dezert). Jsou sice dražší, ale mají skvělé složení a vždy mě zasytí. 




V plánu bylo i pečení a recept na tuhle fit jablečnou bábovku najdete zde



Můj další tip pro vás - moc doporučuji tohle vanilkové mléko z DM. Já se bez mléka do kávy neobejdu a tuhle kombinaci jsem si zamilovala!




A další pečení. Pokud by vás zajímal recept, přidávám opět odkaz. Tohle je snad můj nejoblíbenější podzimní dezert. Vyzkoušela jsem jak verzi se švestkami, tak s jablky (ty je dobré předem povařit s javorovým nebo čekankovým sirupem, aby změkly) a nemá chybu!

Toť shrnutí první poloviny října a budu se těšit u dalšího článku! 

43 komentářů :

  1. Také mám ráda obarvené listy, svit sluníčka.. 🍂🍁 Prostě podzim jak má být :) teď tu máme zimu, zataženo, celou noc pršelo, tak uvidíme, jestli se to vybere. O víkendu máme sjezd kamarádů z tábora. Budeme pomalu připravovat na příští rok. Jinak stále škola :D.. Moc hezké fotky, užívej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Docela si podzim užívám. Chodím na procházky, když je hezky. O víkendu jsem byla na horách, kde to bylo super. Vypnula jsem a barvy listí bylo strašně krásné. Jo to já taky plánovala diář a pudinky od Ehrmana miluji a tenhle oříškový nejvíce, protože to chutná vážně jak monte :D. Tak tu bábovku rozhodně zkusím. Pořád hledám nějaké mléko do kafe bez kterého se neobejdu, které není kravské, protože po něm mám střevní potíže. Ten koláč vypadá nádherně.
    Také ho určitě někdy zkusím.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, miluji tyhle deníčkovské články plné fotek! A ten koláč, mňam, tak ten bych snědla hned :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tě chápu, sama mám tenhle typ článků u ostatních nejraději. :D :)

      Vymazat
  4. Ten koláčik by som si hneď dala 😍😋 Mňa tento rok akosi ťahá k zdobeniu na Vianoce už teraz, ale povedala som si, že skôr ako 1. listopadu nemôžem 🙈😅 A od značky Ehrmann zbožňujem ich vegánske pudingy; tiež sú síce drahšie, ale za tie peniaze to stojí 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Jesenné tekvicové menu — hummus, ravioli a koláčik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoce tu budou za chvilku, také se jich nemůžu dočkat! :))

      Vymazat
  5. Pájo ty jsi super! Co článek to dávka pozitivní energie a krásných fotek! Je krásné vidět, jak si to vše užíváš. Obecně jsem na tom stejně, podzim mám moc ráda a ten proteinový puding mám moc ráda!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že na tebe články takto působí - děkuji! ♡

      Vymazat
  6. Plánování měsíců mě hrozně baví (a to i přesto, že většinou stejně všechno nakonec dopadne jinak), ale je fajn si udělat takový menší teoretický přehled. Přijde mi, že letošní rok utekl strašně rychle, za chvíli tady ty Vánoce fakt jsou. Šílený, jak to letí. Jinak krásné fotky a moc ti to sluší! A mléko stopro zkusím, protože kávu mám raději také s mlékem.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem bez diáře a bez plánu jako bez ruky. :D :) Děkuji. ♡

      Vymazat
  7. Já si užívám týden dovolené v Krušných horách :)
    Ad čokoládová proteinový puding - v Lidlu ho mají pod svou značkou Milbona, je o něco levnější (tuším kolem 25 Kč za balení) a chuťově mne zcela uspokojil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam to muselo být super, určitě sis dovču užila na maximum a díky za tip! :)

      Vymazat
  8. Po těch tvých fotkách z pečení, se mi vždy sbíhají sliny :D Jsem také moc ráda, že už je po volbách a na Vánoční výzdobu se také moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, Vánoce už tu budou za chvíli a nemůžu se dočkat. :D :)

      Vymazat
  9. Plánovanie je dôležité :-)
    A samé dobré jedlá, mňam.
    U nás sú už "vianočné ozdoby" snáď už mesiac, ale nevadí mi to, zatiaľ odolávam.
    Maj sa krásne,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už jsou také vyzdobené obchody, letos to vzali opravdu hopem. :D :)

      Vymazat
  10. To je skvělý tady ty tvoje deníčky plný krásných fotek a oba dezerty se ti moc povedly❤️ a já myslím, že jsme rádi všichni, že už je po volbách, bylo to dost drama a už jsem z toho měla hlavu jak balon :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já babí léto také miluji :). Říjen utíká jako voda a plánování je důležité :D. Krásné fotky a samé dobroty teda :).

    OdpovědětVymazat
  12. The cake looks so yum! Enjoy your weekend with family and friends.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tvůj článek a hlavně ty fotky ce mě podzimní/zimní náladu docela vyvolali:) ta vánoční výzdoba mě taky dost udivuje..:) a jsi spokojená s vysledkem voleb?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podzim miluji, takže tu bude hodně takto zaměřených článků. :D :)) Jinak s volbami spokojená nejsem, ale co se dá dělat..:)

      Vymazat
  14. Po přečtení mám úplně chuť jít něco upéct.. Vypadá to výborně.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, vždy mám také náladu jít k troubě, když u ostatních vidím tipy na pečení. :D :)

      Vymazat
  15. Ja počas novej práve a školy v Česku nemám absolútne na nič iné čas. Začínam sa pohrávať aj s myšlienkami, či ma toto štúdium 2. VŠ vôbec napĺňa a či mi stojí za to vyčerpanie. Pevne verím, že sa to po tomto semestri ustáli a budem mať čas aj na poriadny odpočinok, pretože už začínam cítiť jeho deficit. Každopádne tvoje články ma vždy nejako nakopnú a inšpirujú ♥ A aj tie krásne fotografie 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám tvůj blog tak ráda. Vždycky mám radost, když vidím, že jsi vydala nový článek. :)) Opět super fotky, máš ráda podobné věci, jako já (třeba to mléko, puding, procházky..). :D
    Souhlas, bylo té politiky už dost všude. :D A souhlas i s vánoční výzdobou a dobrotami.. je teprve říjen!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc ráda čtu, děkuji! Jsem ráda, že na tebe články takto působí a podobně zaměřených ještě bude spoustu. :))

      Vymazat
  17. Vanilkové mléko vidím snad všude. Budu ho muset konečně vyzkoušet. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych brala ještě dýl nějaké to teplejší počasí a hlavně světlo ráno. Už mi ta tma začíná kazit mé ranní cesty do práce pěšky. Už se začínám ve Stromovce trochu bát. :/ Ale jinak klasicky nevím, kam skočit první. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta brzká tma je to jediné, co na podzimu nemám ráda. :D :)

      Vymazat
  19. Podzim si užívám hlavně s procházkama a jízdami na kole krásnou barevnou přírodou. Mám v plánu i nějaké DIY u chladných večerů, tak se moc těším :) koláč vypadá mooc dobře!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  20. Pavli ty máš vždycky tak krásný fotky! :) Super článek, miluju tohle podzimní čtení:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Pavlínko, tenhle krásný podzim si užívám moc! :) to je nádhera. Taky jsem ráda, že už je po volbách.. byl to masakr všude.
    Ten koláček budu muset vyzkoušet, vypadá výborně a já švestky miluju ♥ :))

    OdpovědětVymazat
  22. Článek mě nalákal na recepty, takže jdu zkoumat, z čeho všeho se ty lákvaě vypadající pokrmy skládají :D

    OdpovědětVymazat