MENU

neděle 24. října 2021

ORGANIZACE DIÁŘE | MŮJ DOLLER

 Přeji vám krásnou neděli! Opět se ozývám po menší odmlce, ale poslední dobou mám hodně práce a po minulém víkendu, kdy jsem slavila narozeniny, jsem pravděpodobně nastydla a doprovází mě rýma i kašel. Ve volné chvilce se tedy snažím spíše odpočívat a nemoc vyležet. Nicméně jsem měla chuť publikovat další článek, který jsem se tentokrát rozhodla věnovat plánování a mému novému diáři. Už třetí rok používám známý Doller. Je to diář, který mi maximálně sedl jak po praktické, tak i po designové stránce. S jeho používáním nezačínám klasicky s novým rokem, ale v září. Jsem tak zvyklá ze školy a tohle načasování mi stále vyhovuje. Díky tomu, že je nedatovaný, si vše můžete přizpůsobit dle svého a v tom vidím jeho největší výhodu.




Co se týče zpracování uvnitř, moc jsem si oblíbila vzhled měsíčního plánovače. Ten mám společně s týdenním nejraději, jelikož mohu na první pohled vidět, co přesně mě v daném měsíci čeká a nemine. V neonově zvýrazněných rámečcích si zaznamenávám pracovní věci. Jednoduše je tak oddělím od těch soukromých. Pro přehlednost jsem si vytvořila i malé symboly - srdíčko se značkou tepu pro zaznamenání pohybové aktivity (abych věděla, kdy jsem cvičila) nebo tužku (pro připomenutí, kdy jsem naposledy publikovala článek na blog). 



Vše, co zapisuji do měsíčního shrnutí, zaznamenávám i do týdenního plánovače. Mimo ty nejdůležitější úkoly sem k zápisu přidávám navíc i méně podstatné aktivity. Je to například plánování úklidu, nákupů apod. V prostoru pro poznámky zapisuji publikované články. Pokud jsou v daném týdnu dva, jako můžete vidět na fotce výše, jsem nadšená! Každopádně někdy se stane, že tam není ani jeden a v té chvíli jsem na sebe lehce naštvaná. :D



Co se týče vzhledu, moc ráda svůj diář zdobím různými kresbami. Vždy se je snažím volit tématicky k danému měsíci a zrovna říjen si vysloužil mého oblíbeného Harryho Pottera. Na podzim je pro mě totiž tahle série nutností a zrovna dnes večer se chystám na první díl. Kdo z mé generace nevyrostl na Harrym, jako by nebyl!

To by pro představení mého růžového parťáka bylo nejspíš vše. Snažila jsem se vyzdvihnout to nejdůležitější a pokud i vy máte svůj oblíbený diář, dejte mi vědět do komentářů, jakou preferujete organizaci a zda jeho design také někdy vylepšujete podobnými malůvkami.

18 komentářů :

  1. Opožděně přeji vše nej! Hlavně se brzy uzdrav ❤️ na studentském bytě jsou taky všichni kromě mě (ťukám) nemocní, spolubydlící odjela domů. Beru vitamíny, tak jsem ráda, že jsem to ustala.
    Moc krásný deníček! Krásně kreslíš :) já žádný deníček nemám, ale lidi mi říkají, že bych si ho měla založit, protože pořád plánuji a mám to napsané jen na cárech papíru, které se mohou kdykoliv ztratit. Tak třeba jednou... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Se zpožděním všechno nejlepší!
    A super článek, hrozně ráda nakukuji do diářů jiných lidí. Máš to moc hezké, jsi fakt šikovná, ty malůvky já bych vůbec nedala. Je to super inspirace, já se ve vedení diáře stále hledám...

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivujem Tvoju systematickosť vo vedení diára.
    A dodatočne všetko len to najlepšie k narodeninám a nech si skoro fit!

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky obdivuji jak systematičnost, tak kreativitu při psaní diáře. Já mám akorát kalendář na psacím stole v práci, kam píšu hlavně pracovní termíny...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně a originálně si zdobíš diář. Já sice už jeden mám ale jen klasický z papírnictví, příští rok nic velkého

    OdpovědětVymazat
  6. Tento diár je vzhladovo velmi pekný, raz som si ho kupila, no mne tento štýl nevyhovuje. Ja radšej klasiku pekne s dátumami.
    Inak skoré uzdravenie prajem.

    OdpovědětVymazat
  7. Doller je láska, teď už budu kupovat čtvrtý, jsem s ním moc spokojená. Vedeš si ho hezky:) Líbí se mi na něm, jak se člověk může kreativně vyřádit, akorát mi přijde, že poslední dva roky celkem propíjí listy :/

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi krásny diár. Mne by sa hodil hlavne kvôli článkom, youtube a IG :)

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  9. Kresby máš moc krásné. Já bych na to neměla moc čas ho nějak vyzdobovat. A taky by mi chybělo vidět, kdo má kdy svátek :D Už 3 roky používám diář od holek z acos a moc mi vyhovuje. Je tam také spousta plánovačů a místa pro poznámky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Pavlínko, to je neskutečná nádhera. Diář je moc krásný a přemýšlím, že si ho taky pořídím, protože dost často na něco zapomínám a ne vše si zapisuji do mobilu, takže takový diář by se opravdu hodil. Musím moc pochválit ty tvé malůvky, kreslíš krásně a vypadá to naprosto dokonale. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já vždycky obdivuju lidi, kteří si se svými diáři tak krásně vyhrají! :) Já jsem ráda, když nějaký koupím :D Stejně si myslím, že mám ve většinu věcí v hlavě a do diáře je píšu, aby se neřeklo :D Ale ráda si tam sepisuji nějaké týdenní úkoly... odškrtávat je v neděli je ten nejlepší pocit!

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že tě nachlazení brzo opustí, já se z toho dostala teď nedávno a už dělám všechno proto, aby na mě rýmička a kašel jen tak nemohli :)
    Moc se mi libí jednoduchost a přehlednost, jak si diář vedeš. Zapisování článků a cvičení pomocí symbolů je geniální trik, ten hned budu aplikovat při svém plánování! A ty kresby inspirované Harrym jsou strašně roztomilé, na to je radost se dívat :)
    Doller jsem nezkoušela, zatím jsem si vždycky přizpůsobovala různé diáře, které člověk dostane koupit běžně v papírnictví. Ale uvidíme, třeba příští rok na něj dojde :)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, diář máš teda vyšperkovaný a zorganizovaný do puntíku! .) Moc se mi to líbí a malůvky jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je tak hezký. Mně se líbí, když vidím, jak si kdo vede Doller kreativně. Já bych na to neměla čas :-D Ale kupuji si aspoň diář od Cup of Style :-) A vidíš, na Harryho bych se hnedle koukla... stejně mám nejvíc ráda první 3-4 díly :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju zdobení diáře. Kupuji si hlavně ty motivační :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Pájo, ty jsi tak hrozně inspirativní. :) Máš to moc pěkné, mám moc ráda fyzicky diář, ale mám raději malý a co nejlehčí aby se mi vždy vlezl do jakékoliv kabelky. Každopádně máš to boží!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Také několik let je mým parťákem právě Doller. Začínám tedy pokaždé 1.1., ale jak říkáš, je to jen o zvyku :)

    OdpovědětVymazat
  18. Opožděně všechno nejlepší! Doller jsem taky používala ale po Covidu jsem se naučila používat kalendář v telefonu a poznámky na notebooku. Trochu mě to mrzí, jelikož miluju papirnitvý ale už se do toho neumím dostat :(

    Máš ho doc krásný!

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat