MENU

pátek 29. října 2021

OBYČEJNÉ PODZIMNÍ DNY

Krásný páteční večer vám přeji! Jak jste si užili včerejší svátek? Já jsem si díky němu udělala prodloužený víkend a dnes mám dovolenou. Tyhle první dva volné dny jsem strávila v přírodě, doma, na nákupech, v kuchyni a na návštěvě u kamarádky i u rodičů. Stihla jsem toho relativně dost, ale nejlepší pocit mám z dnešního velkého úklidu. Sice jsem začala později a díky tomu skončila teprve před chvilkou, ale hlavní je, že mám hotovo a teď mi celý byt voní čistotou - také milujete vůni čistících prostředků? :D Chtěla jsem ještě upéct bábovku pro zítřejší návštěvu, ale o půl desáté večer už se mi nechce zapínat trouba. Tenhle příjemný úkol si tedy nechám na zítřejší dopoledne a raději jsem se vrhla na psaní článku. Nahromadilo se mi pár fotek a jelikož jste podle vámi psaných komentářů milovníkem obyčejných postů jako já, rozhodla jsem se je s vámi sdílet. Články tohoto typu mám též moc ráda, ať už jsem jejich čtenářem nebo autorem. 






Kombinace ranní mlhy a sluníčka je na podzim opravdu kouzelná. Není nad dopolední procházku, která mě vždy dobije energií - zvláště ve svátek, kdy v ulicích v brzkých hodinách téměř nikdo není. 


K obědu jsem si pak udělala kuřecí prsa Caprese s pečenými bramborami. Zbylo mi i k dnešní večeři a po velkém spalovacím úklidu jsem za tuhle dobrotu byla opravdu vděčná! :D 




Obecně mám ráda procházky, ale v podzimním období si je užívám na maximum a i když jaro je také nádherné, podzimní barvy a příroda dle mého názoru nemají konkurenci. 



Včera jsem pekla i jablečný koláč s tvarohem. Z celého jsem ochutnala pouze dva kousky, protože mám kolem sebe vděčné strávníky a jen se po něm zaprášilo. :D I proto je v plánu zítřejší bábovka. Pečení mě ale baví a ráda zkouším nové recepty. 

Mějte pohodový víkend!

21 komentářů :

  1. Pěkné fotky - letos to volno vyšlo jako malované. Dneska mi bylo líto, že musím být v práci, když venku svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee tak to je super, že sis udělala prodloužený víkend, já to měla pracovní, ale to nevadi :) a ten jablečný koláč vypadá dokonale a udělala jsi mi chuť, takže asi půjdu taky něco upéct! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nemohl by podzim zůstat takhle krásný po celou dobu? Ale musím uznat, že letošní podzim je zatím nádherný a babí léto poměrně dlouhé. Snad ještě chvíli vydrží, protože podzimní procházky jsou pohlazením po duši.
    Zrovna jsem přemýšlela, co upeču na dnešní odpolední rodinnou sešlost, kterou pořádají babi s dědou, jelikož dnes slaví 57 let manželství, a vzhledem k tomu, že máme plno jablek a tvaroh snad taky v lednici najdu, tak je to jasné! Díky za nápad.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie, hlavne prvé dve :-)
    Koláčik vyzerá výborne, aj ja rada skúšam nové recepty.
    Práve som doupratovala, výnimočne v sobotu, inak upratujem v piatok a môžem si užívať víkend.
    Tak pekný víkend aj Tebe!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten koláč bych si nejradši dala teď k odpolední kafi a čtení článků. :D Nechceš mi příště kousek poslat prosím? :D :D
    Já nejsem úplně velkým milovníkem podzimu, ale ten letošní trávím napůl u moře, takže tady si užívám i ten podzim. ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, to jsi volno využila opravdu na maximum!
    Já moc ``vůni`` čistících prostředků nemusím, nemám ráda, jak některé chemicky voní, a tak si některé raději sama vyrábím, ale čerstvě uklizeno miluju, tak se cítím i doma úplně nejlíp :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky.. Miluju tuhle podzimní atmosféru.. ❤

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky :) také mám tyto články moc ráda. Ve svátek jsem byla na koních a potom na procházce se psy. Ten den utece tak rychle, když má člověk co dělat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto krásný článek! Na ty fotky bych se mohla dívat celý den. A jablečný koláč? Hned bych si kousek dala! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný článek. Takové mám opravdu nejradši.😍 Letošní podzim je opravdu překrásný. 🍁 A koláč vypadá skvěle. Musel být výborný 😍

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné fotky! :) Já taky miluji podzim a ty procházky jsou naprosto kouzelné! To samé podzimní dekorace a pečení, které taky miluji. Koláč vypadá skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  14. Já prodloužený víkend neměla, protože ve svátek a pak i v sobotu jsem byla v práci. Tyhle články u tebe miluju a pomalu, ale jistě se je snažím také přidávat u sebe na blog. Jsou takové oddechové, nenáročné a čtěnáři mě mají možnost více poznat :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tie fotografie sú nádherné, úplne z nich cítim šuchot listia 🤍

    Viki z blogu BarsAtelierBarsVee na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  16. Taky miluju hlavně podzimní procházky :) I já mám tyto "obyčejné" články moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  17. Měla jsi krásný obyčejný, neobyčejné dny! Prodloužený víkendy už nemám, ale když to jde, tak si užívám každé procházky po Praze :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne fotky. U nás ešte len teraz sa sfarbili lísty tak chodím neustále fotiť :D

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM
    Najnovší článok nájdeš tu >> KEDY SME OBJAVILI KOŽU? A AKO SI SPRÁVNE VYBRAŤ KOŽENKOVÚ SUKŇU?

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné fotky. Miluji podzim a jsem ráda, že jsem si přeci jen stihla nějaké podzimní fotky udělat. :-) A ten koláč vypadá moc lahodně, nebyl by receptík? Mám v plánu dělat koláč, ale vůbec nemám nějaké dobré recepty :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Podzim mám docela ráda a ty fotky jsou krásné. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat