MENU

úterý 23. července 2019

EARLY BREAKFAST

Dobré ráno! Jak si užíváte začátek nového týdne? U mě začíná pracovně a právě se chystám na brigádu. Pracuji na zimním stadionu u nás v Hradci Králové a dnes mám směnu až do 5 hodin. Tím pádem jsem nemohla den začít jinak, než pořádnou snídaní a dobrou kávou. Na fotkách můžete vidět kombinaci, kterou si dávám nejraději a tou je bílý jogurt s nějakým ovocem. Letos jsme měli velkou úrodu malin, takže ty se v mém jídelníčku objevují téměř denně.

A jakou snídani máte v oblibě vy? Články o jídle mám obecně moc ráda, takže tahle rubrika dlouho prázdná nebude a najdete tu různé recepty nebo tipy právě na snídaně, obědy či večeře. :)


3 komentáře :

  1. Hezké fotky, hned bych si dala to stejné! My žijeme kousek od Vysočiny a maliny ještě nemáme, většinou je máme až od konce srpna, takže si musím ještě počkat:( Ale zas na podzim míváme takové hezké a velké, to stojí za to si počkat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo si počká, ten se dočká :D Aspoň se máš na co těšit :))

      Vymazat
  2. Já vůbec nestíhám snídat, ale když ano, tak mám ráda kaše s ovocem :)

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat