MENU

čtvrtek 1. srpna 2019

HOTEL PRAHA

Krásné ráno ze Špindlerova Mlýna! Mám tu pro vás první várku fotek z našeho pobytu v hotelu Praha, který jsme si maximálně oblíbili a naše návštěva je již třetí v řadě. Špindl zkrátka miluju a pokud jste zatím neměli šanci sem zavítat, rozhodně neváhejte a berte to ode mě jako tip na výlet či dovolenou. Naše ubytování zde zahrnuje polopenzi a i když se může z fotek zdát, že se tu zatím jen cpeme, není tomu tak :D Zítra vyrážíme na delší výšlap a jenom doufáme, že nám vyjde počasí. Dnes nám chvilku pršelo, ale čas jsme využili v místním wellness centru, které je naprosto dokonalé a určitě vám ho ukážu v jednom z dalších článků. Zatím se mějte krásné a přeji vám pohodový začátek srpna. 


10 komentářů :

  1. Hezké fotky, to jídlo vypadá úžasně! A moc Ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlo dobrý, ale ta příroda. Ach jo!

    OdpovědětVymazat
  3. Ať Vám počasí přeje :) A hotel i jídlo vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné, přeju pěkný pobyt :)

    OdpovědětVymazat
  5. No jo Krkonoše jsou krásný a podle mě povinnost každého hrdého Čecha se tam alespoň jednou podívat, ať už na lyžích nebo pěšky v létě. Já si byla vylézt Sněžku a projít hory loni s kamarádem, ale do Špindlu jsme se tedy nedostali. O to větší důvod tam vyrazit někdy v zimě na prkno! :D :) Užívej dovolenou :)

    Trochu out of topic jenom jsem se chtěla zeptat, zda ti takhle fotí telefon/foťák nebo fotky nějak retušuješ v postprodukci? :) přijde mi, že máš na fotkách jakýsi rozmazaný obličej oproti zaostřenému pozadí a zbytku těla a přijde mi to škoda :/

    https://taukecana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Špindl určitě stojí za to vidět, aspoň máš ode mě tip na výlet :D :) Jinak takový efekt mi dělá foťák, mám nastavený portrét, ale máš pravdu, že už je to moc. Na displeji to nebylo bohužel tolik znát, ale ostatní fotky už jsem pak fotila v jiném režimu, takže nebudou tak rozmazané :)

      Vymazat
  6. Fotky máš nádherný a jídlo vypadá taky dost chutně, až mám z toho hlad! :-) A mohu se zeptat, zda je v okolí možnost cestování? Tůry, poznávání a tak? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je tu spoustu možností :) Dá se vyjet lanovkou na Medvědín a odtud je několik tras, od kratších po ty delší a náročnější. Pak můžeš vyjet na Špindlerovu boudu a jít třeba na Sněžku. Je toho spousty :)

      Vymazat
  7. Moc krásné fotky, jen užívejte i přes nepřející počasí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné a povedené fotky, jde vidět, že máš opravdu dobrý foťák.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat